Artikel Tre: Quantum sind og sjæl Halvdelen af ​​Darwins teori

Artikel Tre af: Quantum Mind Information

Bevidst udvikler sig selv og komme videre fra, hvor du er, hvor du drømmer om at være, ligger i forståelsen af ​​energi links af bevidsthed, der skaber tid og rum

1. Det er disse energi links af bevidsthed, der skaber de nuværende øjeblikke af hver enkelt af os.
2. Det er de energi- links, fået os til at blive født til forældrene, søskende, venner og ja, fjender, køn og endda lande i vores fødsler.
3. Det er de energi trykfarver af bevidsthed, der gjorde os til disse særlige mennesker og situationer, og dem til os. Faktisk bevidsthed forbinder det hele sammen, og disse energier vil gå på at skabe alle vores individuelle futures på godt og ondt – medmindre vi personligt tage kontrol.

Ved at forstå noget af, hvor disse energiforbindelser af bevidsthed kom fra, og hvorfor, kan vi begynde aktivt og bevidst at udvikle os selv og vendte negativer til positiver og dreje positive i tankerne-rettet energier, der skaber futures vi ønsker det. De værktøjer, vi har brug for at begynde, vi allerede har:. Vores bevidsthed, og oplysningerne i denne serie af artikler

Quantum sind og sjæl Evolution forklarer, at primal energi, begyndte vores univers ti til fjorten milliarder år siden indeholdt både bevidsthed og information. Bevidstheden udviklet oplysningerne i en darwinistisk måde &'; prøve det og se, om det gør ikke &'; t arbejde prøve det på en anden måde &' ;. Gennem tiderne bevidsthed har udviklet sig ved at arbejde og omarbejde de oplysninger, som universet er lavet. Med andre ord at skabe universet bevidsthed udvikler sig selv.

Da bevidsthed evolution til sidst ankom på os, hvilken rolle vi spiller i udviklingen af ​​jorden, andre og os selv, og hvad kan vi gøre for at spille vores dele bedre ?

Tanken om, at begyndte min livslange opdagelsesrejse af Quantum sind og sjæl Evolution opstod i min bevidsthed som teenager for mange år siden. Det var, at hvis der ikke var noget som at være bevidst derefter bevidsthed ikke kunne eksistere enten. Det var en kort skridt til min forståelse, at det er de oplysninger, kodet af bevidsthed, der rent faktisk udvikler sig som &'; materiale &'; univers, vi ser omkring os. Det nedbryder også - huske, at det gør præcis det lige nu, og på grund af os – ved overtrædelse af den første lov af kvante univers.
første lov

Den første lov af Quantum Universe måtte blive opdaget af en dynamisk bevidsthed meget tidligt. Blot betyder det, at hvis ødelæggelse lige konstruktion kun kaos kunne eksistere. På dette tidspunkt ser omkring os, at vi - den menneskelige race - udvikler sig mange ting til kompleksitet, som er til stor nytte for os, men ved at gøre, så vi bryder denne første lov

Men før vi kommer til. at vigtigt, da det er vi nødt til at have en forståelse af, hvordan og hvad universet er, og hvorfor livet og os i særdeleshed er vigtige.
Dead or Alive

Mindre end hundrede år siden videnskab tanke at et dødt univers – dvs. en fuldstændig blottet for bevidsthed - en eller anden måde sprang i eksistens fra ingenting, så ved et uheld udviklet sig til &'; liv &' ;. Denne totalt tilfældig proces fortsatte i løbet af milliarder af år og blive bevidst som biologisk liv førte til sidst til os

En lidt anden historie er immerging med i dag &'; s. Videnskab. Den nye scenario opstå fra videnskaben filosofi og metafysik er, at både bevidsthed og information udvikle sig sammen. Universet har formål, som er at det er nødvendigt for bevidstheden at udvikle sig ved trial and error eksperimenter. Dette univers er en, hvor bevidstheden udvikler oplysninger og koder det som stof. Mindede til bevidsthed de kodede materialer &'; læse &'; i et tredimensionalt format og udfolde sig som den tredje dimension vi kalder tid. Hver af os erindrer kodede materialer til at tænke på hvert sekund af vores eksistens. Vi ser det også i tre dimensioner af plads og en af ​​tid. Tid er passagen af ​​information gennem vores bevidsthed og Einstein er klar over dette fortalte os, at tiden er i forhold til iagttageren.
Input

Hver af os indgange en masse information til det universelle sind hvert øjeblik af hver dag og i den forbindelse så vi modtage oplysninger tilbage gennem bioenergi feedback-sløjfe vi har med universel bevidsthed. Denne information er modtaget i vores sind som indsigt, inspiration og pludselig &'; brainwave ideer &'; at foråret ud af det blå som svar på vores &'; nåede &'; efter oplysninger

Vores sind har udviklet sig til at modtage oplysninger kun i &';. tune &'; med vores bølgelængde. Det betyder, at vi tune ind på lige fod med vores egne. For at modtage information højere kvalitet end vores eget sind besidder, er vi nødt til bevidst at lære til &'; nå &'; for det med vores sind og sjæl. Det kræver en vis disciplin på vores dele, fordi normalt vi modtager kun de oplysninger, der er på vores egne bølgelængder. Fordi det er så det, vi tror, ​​vi ved, er blot forstærket af feedback fra sind på samme evolutionære niveau som os selv. Hvis vi bevidst strukturere vores liv til at bibringe og så modtager oplysninger, der vil udvikle sig andre og os selv, vi er &'; nåede &'; for højere niveauer af information, end vi og andre på vores udviklet &'; bølgelængde &'; kunne normalt adgang

Denne metode &';. nå &'; er simpelthen en af ​​at bruge &'; Einstein Visualisering Formula &'; diskuteret i artikel One. Denne metode til &'; nå til indsigt inspirationer og eureka øjeblikke &'; er den anden og kvante halvdel af Charles &'; s Darwin &'; s teori. Det er en, der kan tage os alle til det næste niveau af Quantum Mind and Soul Evolution.

For at have udviklet sig så langt skulle vi passere gennem mange stadier af livet med hver livscyklus nåede altid at være mere, end det var. Da universet udviklede sig så gjorde vores eget sind. Vores individuelle sjæle er databasen over de frister, spor, hvor vi har været, og de henvisninger til, hvor vi kan gå. Tiden-styr på hver enkelt af os er unik, så gør vores individuelle sjæle sæde for vores overbevidste sind. Vores sjæle indeholder alt det, vi har været, og er