Er vores sind Sammenfiltrede?

Entanglement, en fundamental egenskab ved universet, er en forbløffende fænomener ofte nævnt i Quantum Theory. Den henviser til den usynlige forhold og dybe forbindelse mellem to partikler af energi uanset den fysiske afstand mellem dem.

Selv hvis disse partikler blev separeret ved bredden af ​​hele universet, vil bindingen mellem dem forblive intakt, på en sådan måde, at de &'; d ikke kun korrelere men interagerer med hinanden på en forudsigelig måde alt uden at tage . hensyn til den tid og /eller plads mellem dem

Einstein kaldte entanglement en “ spooky virkning på afstand &"; som er blevet påvist i talrige eksperimenter som en reel og konstant kendsgerning. Ikke desto mindre har sammenfiltring ikke blevet forstået eller forklares fuldt ud af enhver videnskabsmand, endnu.

Hvad menes, at grunden til alle partikler i universet opretholde en forbindelse er sandsynligvis fordi der på et tidspunkt alle disse partikler blev forenet som helhed. Det er fra dette “ hel &"; at alle ting – herunder levende beings- blev skabt. Det fremgår, at denne teori understøtter &ldquo fuldt ud; Big Bang &"; teori. Giver mening, gør ikke &'; t det

Alligevel svimlende og gådefuldt, jeg kender?. Og det er netop, hvis vi tænker på partikler som “ ting derude &"; at tilpasse enhver fysisk objekt i vores miljø.

Men lad &'; s tage det et skridt videre … hvis tanker er ting, og tingene er sammensat af energi partikler … er vores sind viklet på en sådan måde, at det, jeg tror i dag, kan vises i en anden &'; s sind spontant og samtidigt?

Og hvis ja, hvordan kan vi bruge denne evne til at forbedre vores liv og livet for andre i planeten, i sidste ende skaber vi en “ sommerfugl effekt &"; med fred, lykke og trivsel for alle?

For langt ude? Tænk igen. Svaret på disse spørgsmål kan faktisk tilbyde en forklaring på telepati, og endda til andre psykiske fænomener … Desuden lader huske, at -lignende noget andet i livs- “ blive bevidst &"; er altid det første skridt mod forandring. Og når vi har et åbent sind, vi ændre vores perspektiv, og vi kan derefter ændre vores liv.

Nu, for dem af jer der har aversioner til matematiske ligninger, videnskabelige diskussioner, eller bare mangler tid til at komme i dyb undersøgelse af Kvantefysik principper, men stadig interesseret i at lære om sammenfiltring og hvordan kvante principper kan hjælpe dig med at skabe liv i dine drømme, holde på læsning som jeg &'; D gerne dele med dig tre eksempler på sind viklet virkelige liv .. . så jeg &';. ll udfordre dig til at tage dette til det næste niveau, og se om du kan sætte disse oplysninger til at bruge til gavn for dit liv og livet for andre omkring dig

Husk den store opdagelse af den fuldstændige kortlægning af det menneskelige genom tilbage i april 2003? For første gang forskerne var i stand til at læse hele naturens genetiske plan for at designe et menneske. En ganske fantastisk fund, wouldn &'; t du er enig

Men her er et interessant faktum, at ikke alt for mange kender. Adskillige humane genom-projekter blev gennemført over hele kloden på samme tid. Hver undersøgelse blev klassificeret. Forsker vidste ikke, at andre var at udføre lignende forskning!

Når gennembrud var “ ud af posen &" ;, hvert deltagerland var hævder opdagelsen af ​​det menneskelige genom Mapping som deres! Alt dette var omgivet af en vanvittig aktivitet i nyhederne, men i forbindelse med denne artikel … Kan du sige “ sind viklet &" ;?

Har du læst “ Tænk og Grow Rich &"; af Napoleon Hill? Mr. Hill beskriver i sin bog vigtigheden af ​​at skabe en Master Mind gruppe til at hjælpe dig med at nå dine mål.

Mange succesfulde iværksættere har hævdet, at gnisten til en vellykket idé kom efter en session med en gruppe af “ tænker ens sind &"; Det mærkelige punkt her er, at nogle af disse ldquo &; møder &"; fandt sted i deres fantasi. Hvor ville du sige disse ldquo &; aha &"; øjeblikke og fantastiske ideer kom fra?

Og uden at blive for teknisk, bare tænk på flere gange, du har tænkt på en ven, at du tilflugtssted &'; t set i et stykke tid, bare for at modtage et telefonopkald eller e-mail fra dem et par øjeblikke senere …

ufattelige da alt dette kan være, er det stadig noget at tænke over … udforske disse begreber kan hjælpe dig med at tage dit liv til det næste niveau.

Uanset hvad din situation er, hvilke fejl, du har lavet i fortiden, har du mulighed for i dag at udnytte Quantum principper at bestemme, hvor du vil hen i livet. Ligesom Mark Twain sagde … Udforsk. Drøm. .. Oplev