Fjerne den genetiske Myte

Jeg havde en smuk weekend walking ved floden med en ven i strålende solskin. Mens vi spadseretur, min ven begyndte at tale om dyreriget, og hun spurgte mig, hvilke dyr jeg kunne lide, og hvad mine indstillinger var.

Jeg sagde til hende, "hvad tror du forskellen er mellem dig og en hund?" Hun naturligt beskrev fysiske karakteristika forskelle. Jeg derefter foreslog hende, at hun bare havde en anden krop og var mere intelligent grund af at have en mere udviklet hjerne. MEN væsentlige er det samme "livskraften" kører begge organer.

Jeg forklarede hende, at hendes krop bestod af bittesmå celler, og at hver celle var i stand til at regenerere nogen del af sin krop, selv hendes Hele udførelsesform. Hun accepterede, at det var muligt, og henviste til "fåret Dolly«.

Jeg spurgte hende, "hvad er forskellen mellem celler i et får krop og celler i din krop?" Hun kunne ikke svare på dette. Godt, bortset fra den intercellulære væske (vand), ifølge Dr. Bruce Lipton, celler er dybest set består af 50% DNA og 50% proteiner (kæder af aminosyrer).

Svaret derefter er enkel, et andet arrangement af DNA (software af cellerne) og lidt anderledes kemi, men den samme livskraft. Det er lidt som at have to forskellige computersystemer; sige en pc og en Mac. De har forskellige operativsystemer og forskellige software, men det er den samme elektricitet, der bringer dem til live.

livskraft er Gud, og det er at holde det hele sammen med den kærlighed, som det er.

Uden din Spirit & Soul dit hjerte ville ikke slå, dine lunger ville ikke inhalere eller udånder automatisk, og din krop vil ikke være i stand til at fordøje den mad, du spiser. Uden Gud opererer gennem din underbevidsthed ville du nødt til at re-lære hver kropsfunktion hverdagen! Forestil dig at få op om morgenen og at skulle lære at gå igen!

Uden Guds kærlighed, du ville simpelthen ikke eksistere og hverken ville hundene, fuglene, bierne eller træerne. Det er den samme Gud arbejder gennem forskellige software (DNA) og lidt anderledes kemi.

I sin geniale video (tilgængelig fra www.astralpulse.com) forklarer Dr. Bruce Lipton, at historisk alle medicinske tekster har forklaret evolution og adfærd Startende med DNA og ignorerer rolle proteiner og miljøet i cellulær sundhed. Bruce forklarer, hvordan det er behæftet med fejl, og viser os, videnskabeligt, hvordan miljømæssige stimulus 'triggere' intercellulære proteiner; og det er disse proteiner, vedtage den DNA'et.

Det følger altså, at en kræft-gen ligger i dvale, indtil miljøet stimulerer det.

Dette forklarer, hvorfor vi får "lommer af sygdom", hvor folk lever i farlige miljøer. Men for at fuldt ud at forstå cellulære sundhed kan vi ikke længere ignorere den rolle af bevidsthed, dvs. vores egen tænkning.

Dr. Lipton viser os, at vores generelle sundhed er ikke så meget påvirket af vores omgivelser direkte, men vores opfattelse af det, og hans kollega går et skridt videre ved at knytte opfattelse (tro) til cellulær sundhed og adfærd. Så nu har vi videnskaben til at bakke op, hvad Ramtha har fortæller os alle sammen -. At "attitude er alt '

Vores opfattelse af vores miljø er simpelthen hvordan vi filtrere det gennem vores egne tankeprocesser, ja, gennem vores holdninger. Og fordi vores holdninger er polariseret (fordømmende), er disse positive /negative tanker bliver meddelt hver celle i vores krop via vores kemiske /elektriske veje.

Hvis du vil flytte din arm, den tanke der kommunikeres kemisk, at forårsage synaptisk fyring i din hjerne for de pågældende nerver til at arbejde. Ligeledes en ukærlig tanke, kemisk bade alle dine celler i den tanke via dine hormoner.

Dr. Lipton yderligere forklarer, at cellulær sundhed, vækst og reproduktion reagere positivt til tanker om kærlighed (stabile, ikke polariserede tanker), mens vores holdninger, der ikke kærlige årsag degeneration (ældning) og eventuel død af kroppen.
Hvad Dr. Lipton refererer til som "opfattelsen" og hans kollega refererer til som "tro" kan måske bedre benævnt holdning, fordi en holdning kan enten være en tro (en andens sandhed) eller din egen sandhed baseret på dine egne erfaringer; selv om afslutningen af ​​disse erfaringer kan være baseret på en tidligere holdt tro, som kan fordreje dit synspunkt væk fra kærligheden.

Det er derfor dine holdninger, der forhindrer dig fra at se på dine omgivelser (og de mennesker i det) med kærlighed.

Loving holdning = perfekt helbred = evigt liv.
ukærlig holdning = cellulære henfald = jordiske liv.

En mesterlig person ved, at det, der virkelig feeds kroppens celler er viden (kærlighed), og når bevidsthed udvider vi har cellevækst, reparation og reproduktion.

Så hvordan kan vi nogensinde dø, hvis vi elsker betingelsesløst og fortsætte med at lære?

Livet handler ikke om, hvad der foregår omkring dig, men hvad er foregår inde i dig. Det er en myte, at du vil få kræft, fordi det er i din familie gener, men du sandsynligvis vil få det, hvis du tror ligesom de familiemedlemmer, der forlod denne verden på grund af det

Denne videnskab fordriver også en anden myte -., At "du er hvad du spiser". Denne erklæring er uvidende og stødende for sandheden om din natur. Det er ligegyldigt, hvor mange gange du kører rundt om blokken, eller om du er en "veggie", er du stadig gå til alder og dø, hvis du ikke elsker betingelsesløst. Det er ikke til at sige, at tage en moderat mængde motion og indtagelse af en varieret kost hjælper ikke at gøre din krop sund, fordi vi ved, at det gør. Men det er sikkert, at de fleste af os har ignoreret rolle bevidsthed - at mennesker, der ser sig selv er mere selvstændige kærlige end dem der ikke gør. Self-omsorgssvigt er mangel på selv-kærlighed

Ikke modstå ovenstående bør dette være, hvor dit fokus er -. På din krop? Eller skal du være med fokus på motion og fodring din største orgel - din hjerne? Når alt er sagt og gjort, er det din hjerne, der letter udvidelsen af ​​dit sind.

Udvidelse sind = celle regenerering.
Kontraherende sind = celledegeneration.

Alle sygdommen først starter i dit sind. Neurologisk 'hard-wired "ukærlige holdninger vil i sidste ende' har deres vej" med din krop

Du har gigt -.? Hvad frygter du
Diabetes -? Hvorfor er du grådige
Kræft - hvem /hvad gør du hader /harmes hvis ikke dig selv?

Så kan perfekt helbred være så simpelt som at ændre dit sind? Denne videnskab siger ja, men du kun kommer til at vide, hvis du gør det.

Hvordan så kan vi ændre vores stædige sind?

1. Gentag kærlige bekræftelser (bevidste sind programmering)

2. Program underbevidsthed med de samme påstande og sikre, at der er ingen modsatrettede synspunkter, der kommer fra det. Styr eventuelle antagonistiske synspunkter til at give sig til kende, og de vil. Her er otte modificerede eksempler på kærlige bekræftelser taget fra Dr. Lipton video:

"Jeg befaler min underbevidsthed til at tage om bord følgende bekræftelser og for dem at erstatte enhver og alle tanker, der er imod dem fra at være min sandhed . Mit system er klar og i stand til at køre disse nye programmer. "

1. Jeg kan udrette noget, jeg ønsker.
2. Jeg er en værdig og værdifuld person.
3. Jeg er meget intelligent og meget dygtige.
4. Jeg gør mit bedste, og det er nok for mig.
5. Jeg nemt tiltrække penge ind i mit liv, og jeg styre det med omtanke.
6. Jeg elsker mig selv, og jeg elsker alt liv.
7. Jeg fortjener at have glæde i mit liv.
8. Jeg har en kærlig holdning og der holder min krop i perfekt helbred.

For at afslutte denne artikel vil jeg bare gerne kommentere en videnskab program, som jeg for nylig har set på tv.

Forskere har nu opdaget, at alt stof består af blot 92 atomer (de livets byggesten) og kombinationer heraf. Og hvad holder det hele sammen, er den usynlige 'mørke kraft "de kalder tyngdekraften. De har opdaget, at vores sol og måne er sammensat af de samme ting som vores jord; så disse er ikke langt væk himmelske væsener, men er tættere på hjemmet, end vi tror.

Faktisk alt er lavet af de samme ting, fordi "Gud åbenbaret" er de 92 atomer! Og hvad holder de atomare strukturer sammen, er den ubetingede kærlighed til Gud. Så din krop er sammensat af de samme 92 atomer som stol du sidder på, det hjem, du bor i og hunden, du slagtilfælde. Faktisk er Gud fuglen, bien, blomsten, træet og dig og mig.

Videnskaben har nu givet tiltro til de kloge opgørelser af mystikere, der har sagt, "Jeg er en del af alt, hvad jeg kan, se og jeg kan se, er en del af mig. "

Du ved, vi har en masse kraftfulde tåber på denne planet. De "kristne korsfarere 'er ude på at gennemføre deres egen dagsorden af ​​kontrol under dække af demokrati. De har allerede slået vores verden til en "fangenskab pengemaskine" på bekostning af vores miljø; den meget platform, der giver dem mulighed for at spille deres fjollede illusioner.

Heldigvis for menneskeheden, disse egoistiske mennesker vil ikke sejre i det lange løb, fordi Moder Natur i sidste ende vil befri os af deres sygdom. Det er den ene magt, de kan ikke helt styre - Gud i sin mest synlig form -. Den kvindelige barm naturens