Acidophilus bakteriel vaginose Løsning: En juvel i Sand

Næste gang du har bakteriel vaginose og indse, at lægen &'; s recepter tilflugtssted &'; t helbredt det de sidste par gange, kan du overveje en ny terapi eller behandling planen: acidophilus.

Og som du ved, nogle gange når vi &'; re midt i en krise, det &'; s let at glemme, hvad arbejdet i fortiden. Så start nu ved at knytte ordene acidophilus med bakteriel vaginose. Bare tænke og sige, “. Acidophilus bakteriel vaginose &"; et par gange, så svaret på hvad man skal gøre, vil blive indlejret i din underbevidsthed og har ingen vanskeligheder at bringe det op igen

Læger har allerede etableret grunden acidophilus er dit svar, selvom der &';. sa twist til historien. Forskere ved Alfa Institut for Biomedicinsk Institut i Marousi, Grækenland gjorde en gennemgang af al videnskabelig litteratur, der var blevet gjort på vaginal lactobacilli (den ene er acidophilus stamme) og udvikling af BV.

De fandt, at stammer af mælkesyrebakterier kunne hæmme Gardnerella bakterier, der var fulgt en politik med vaginale celler. Det var i stand til at producere mælkesyre, hydrogenperoxid og bakteriociner, der hæmmer bakterier, der forårsager BV at vokse. Når kvinder tog Lactobacillus den acidophilus bakteriel vaginose bod for 6-12 dage oralt, det resulterede i en helbredelse af BV, reduceret gentagelse og /eller restaurering af de vaginale flora. Forskerne faktisk brugte ordet “ kur &" ;, noget ses sjældent i den medicinske litteratur.

Og den store nyhed er, at acidophilus BV middel arbejdede oftere end placebo, eddike eller ingen behandling overhovedet. Det ser ud som acidophilus er afgjort svaret … men vent et øjeblik. Læs hvad de ellers sagde

Fordi nogle studier i deres gennemgang didn &';. T finde en forskel i ændringen i levende Lactobacillus i vaginal efter at tage det inden vaginalt, sammenlignet med østrogen eller placebo, de besluttede, at acidophilus “ kunne ikke konkluderes afgjort, at probiotika var nyttige til dette formål &"; Dette blev rapporteret i den klinisk mikrobiologiske Infektioner tidsskrift i juli 2007.

Hvordan latterligt! Forskerne fandt dokumentation, der erklærede, at acidophilus BVS afhjælpe arbejdede – som en juvel fundet på stranden – og bare fordi nogle forskere siger, at acidophilus didn &'; t arbejde, de opgav deres udøvelse. Alt, hvad de skulle gøre, var at kontrollere levedygtigheden af ​​acidophilus, der blev brugt til helbredelse.

se dig, ikke alle acidophilus bakteriel vaginose retsmidler er lige. Hvis acidophilus er gammel, kunne dens tal nemt have svundet og hovedsagelig døde acidophilus ville have været brugt. Du har brug for levende kultur.

Acidophilus bakteriel vaginose retsmidler arbejde! Indrøm det, forskerne!

At finde ud af mere om acidophilus bakteriel vaginose retsmidler kan redde dit liv. Don &'; t spilde tiden. Du kunne have BV lige nu. En artikel er aldrig nok information. Du har brug for mere. Denne information er noget enhver kvinde har brug for at vide; hvis ikke for sig selv, for hendes venner eller døtre. Få indersiden scoop og svar på dine spørgsmål, gå her for at lære mere http://befreeofbv.com

kvindespørgsmål

1. Gratis træningsrutiner For Kvinder - mere at lære
  2. Kegelmaster en healer kvinder lidelse
  3. Hvornår er en hysterektomi Needed eller Nødvendig
  4. Naturlige behandlinger at helbrede ovariecyster - Sådan slippe af med din Smertefulde cyster Nu
  5. Womens Sundhedsproblemer - en enkel løsning
  6. Sådan får du en helt Rocking Krop enestående skønhed
  7. Hvad kan du gøre ved gær infektioner, mens gravid?
  8. Ser ud til æggestokkene Cancer Symptomer
  9. Candida Retsmidler - Naturlige og hjem retsmidler
  10. Hvordan kan jeg behandle mine bakteriel vaginose? Naturlige måder at bekæmpe Against Fishy Vaginal…
  11. Kegelmaster bækken muskel bygherre
  12. Gør Mundtlige Antikonceptionsmidler øge risikoen for kræft?
  13. Næsekorrektion: Dette års gave til dig selv
  14. Myter om Laparoskopi
  15. Hvordan abortpille afbryde en graviditet?
  16. Effektiv Snail Serum Cream Ingredienser, så du ikke skal Scarred for Life
  17. Betydningen af ​​Tubal Tilbageførsel Vigtigt
  18. Hvad er årsagen Vaginisme?
  19. At vælge den mest fremragende produkt til Healing Acne Sygdom