Din Sande ~ Find Life mening og formål i et stort system univers

Universet var engang mindre end et sandkorn. Det begyndte med en massiv eksplosion nogle kalder "Big Bang". Andre henviser til et stort "œ kosmiske ånde." Vores univers har udvidet og stadig voksende. Denne opdagelse er en af ​​de største i menneskehedens historie.

Et andet forbløffende opdagelse afslører, at universet udvider sig på nøjagtigt det der er nødvendig for at frembringe liv. Det forekommer livet var forventet fra begyndelsen. Det synes vi var forventet fra begyndelsen.

Vi plejede at tro Mælkevejen var den eneste galakse i universet. Vi ved nu, der er næsten 100 milliarder galakser. Hver galakse indeholder flere milliarder stjerner. Sådan enorme mængde er svært at forestille sig. Hvordan finder vi livet mening og formål i dette store univers?

Vi er her for at ændre og vokse og skinne vores lys i verden.

I sin introduktion til "Cosmos", Carl Sagan fortæller os, at vi er stjernestøv. Hver stjerne har en fødsel, udvikler og kommer til en ende. Stjerner er ikke statiske enheder. De udvikler og omdanne gennem komplekse faser, der tillader deres udstråling til at skinne. Vores kroppe er dannet af elementerne i denne kreative proces.

Vi har nedstammer fra stjernerne. Deres atomer fylde vores kroppe. Vores forandring og vækst spejler deres kreative proces. På vores mest grundlæggende niveau, er vi vibrerende partikler af lys. Med hver god følelse tanke, ord og handling, skinne vi bære mere lys. Ligesom stjernerne, vores lys vokser som vi ændre og transformere. Vi bliver strålende lysvæsener, der går Jorden.

Vi vokser vores kreative potentiale, som vi løser spændingen mellem indre og ydre verdener.

Stjerner eksisterer i en tilstand af uligevægt. Gravitationel tiltrækning trækker stjernen mod sammenbrud. Kernefusion sigter mod sin ekspansion. En stjerne enorme kreativitet udspringer af spændingen mellem disse to magter. En stjerne eksisterer kun, når den opretholder denne tilstand af ubalance.

Vi eksisterer også i en tilstand af uligevægt. Vi oplever løbende push-trækker mellem de ønsker af vores hjerte og presset af verden. Vores enorme kreativitet skyldes den dynamiske spænding mellem verden og Ånden. For meget kaos bringer os stress og frustration. For meget stivhed fælder os i status quo. Ved at følge vores hjertes begær, finder vi liv mening og formål. Vi skaber med magt af den sande Selv og opretholde en indre balance.

Vi er, hvem vi er. Vi er hele tiden at blive.

De større planeter er gasformige, mens de mindre er stenet. En eller anden måde Jorden har udviklet sig i en tilstand af uligevægt mellem kaotiske gasser og faste klipper. Denne uligevægt tilladt for de kreative processer, der bragte frem liv.

Fra Einsteins opdagelse vi nu, at solen hele tiden er at omdanne sin essens ind i lyset. Det konverterer masse til energi. Solens lys giver mulighed for fotosyntese og nærer alle levende ting.

uligevægt giver plads til kreative potentiale til at vokse, hvilket fører til transformation. Disse processer gennemsyrer universet. De hjælpe med at bringe mening til vores hverdag.

Tider af forandring og uorden give plads til vores kreative potentiale til at blomstre. De bringer forvirring. Men de tilbyder også mulighed for vækst og fornyelse. Det vigtigste er, hvordan vi reagerer. Vi har den kreative kraft til løbende forvandle os selv.

Vores liv ikke udvikle sig fra A til Z i en dejlig, pæn måde. Forandring er en konstant. Hvert øjeblik giver mulighed for valg. Hvert valg viser den værdi, du placerer på dig selv. Beslutninger kan virke kompliceret, men du rakte denne røgslør af resistens. Planen er enkel. Følg dit hjerte ønsker og krav på din indre kraft. Ær din sande Selv gennem din verdslige eksistens. Find livet mening og formål i et stort univers

oplysning

1. *** Relationer: Må Mennesker Mate for Life
  2. Stigende til Enhed og opdage dit formål og Destiny
  3. Glæde er den skjulte sti
  4. Handlinger siger mere end ord - The Secrets of Manifestation
  5. *** Ikke alle Karma er personlige: upersonlig kollektiv karma
  6. En Transformation
  7. Er det tid til at spørge forskellige spørgsmål
  8. Kærlighed læger alle
  9. Oplysningstiden ... .Den mest praktiske ting du kan gøre
  10. Gaver i Strange Forms
  11. Hvordan til at leve og arbejde med Passion (fra 'inspirerende bøger' - del Opdateret)
  12. *** Gud og vores bodiless Divine Souls i åndeverdenen live i al evighed: Kan vi i vores fysiske leg…
  13. 11/11/11 - markerede en tid med personlig transformation
  14. Otte trin til at forbedre din åndelige forbindelse
  15. The Ancient Wisdom af tomhed
  16. *** Livet er en Battlefield og hvordan at vinde denne kamp
  17. ? Robin Williams Selvmord På grund af Drug for Parkinsons - hvor mange andre Dødsfald som vi ikke …
  18. Væksten i Soul
  19. De øer folk er mest religiøse!
  20. 15 tips til at øge din energi og spiritualitet