Mystiscience: Unionen for Videnskab og Mystik

Mystik og videnskab allerede leve sammen som Life; sjæl og krop. Alle forskere er bevidste liv-kræfter, der bor i de fysiske organer, der blot skibe til eksistensen af ​​livskraft i den materielle verden. Med andre ord, hver videnskabsmand er en sjæl eller ånd (hvis du vil) lever i en fysisk krop, men ikke indse de er af natur, ren bevidst ånd eller psyke. Udfordringen forskerne har, er, at de undlader at skelne mellem sind og ånd. Og det er godt, fordi i det væsentlige, er der ingen forskel, da alt i univereses har en fælles oprindelse. For nu, når det er nødvendigt at foretage denne sondring, er det væsentlige denne fiasko, der skyer deres ræsonnement og sjæl-vision fra at se ud over de riger af stof. Deres fiasko fremhæver også det faktum, hvorfor de ikke kan stige ud over sindet. For har de lagt et slør over deres sind &'; s øjne, så mørke de simpelthen ikke kan have en højere, forhøjet vision om, hvad de er. De bedømme deres sande natur som er, at den fysiske krop de bærer på denne planet Jorden. Og så de dømmer alt efter deres kroppe; at noget, men som er simpel udfældet energi. Det er en skam, de ikke forstår energi som bevidsthed.

Vores forskere har brug for at forstå, at deres fysiske legemer ophører med at eksistere som levende materiale det øjeblik livskraft (sjæl) afsluttes eller skærer sølv ledning, der forbinder Det til kroppen. Uden ånd der ikke kan være liv. Derfor alt liv er, men åndelig eksistens i en eller anden form for materiel krop, eller stof, der er besjælet af ånd.

Dette er betydningen af ​​de bibelske ord "Og lyset kom til verden, men verden har ikke forstå det". The Light Guds som er ånd dvæler i kroppen, som er en verden af ​​mørke. Indtil den iboende ånd stiger over slør i sindet, kan det (ånden) ikke se ud over den mørke krop og derfor ikke kan genkende, hvad der ligger hinsides sindet eller kroppen. Forskerne er fanger låst op i deres egen krop leger med deres sind, men undlader at erkende, at det, der spiller eller animerer sindet er deres sande essens – ånd eller den individualiserede lys bevidsthed om Gud.

Årsagen til deres manglende evne til at finde mening og årsag til ånden er enkel. De har gjort deres små fængsler deres sande bopæle, fordi de aldrig er steget ud over eller gået ud af disse fængsler. Den dag hver enkelt af dem vil få adgang til verden uden for eller uden for det fængsel, vil de blive overrasket over at se og indse, hvor dum de havde længe været narre eller gøres til grin af deres eget sind. Lige nu er de slaver deres eget sind, fordi de hidtil har undladt at opnå selvbeherskelse, der er reference til ånden at tage ansvaret for sin mening, fornuft fakulteter og kroppen.

Et barn, der kender nogen anden kvinde, men dens mor tænker og tror på sin mor som den bedste kok. Men da han en dag går ud for at besøge, er han overrasket over at nyde en mest lækre skål ligesom han aldrig før har smagt. Det er meget svært for en, der aldrig har bevidst forladt hans krop som at rejse uden for hans fysiske fartøj til at forstå, at der i det ydre rum er milliarder og trillioner af galakser derude meget mere end hvad fysisk stærke Hubble teleskoper kan se. Alt, vores forskere forstår er den verden, de se fra deres teleskoper. Desværre dog af, hvad de ser og tror er sandt, de har ingen direkte personlig erfaring overhovedet. De kun se universerne på samme måde de fleste mennesker se tv-billeder, men ikke direkte se endsige kende de reelle personer, hvis billeder, de ser. På den anden side har den mystiske set og er kommet til at kende de reelle verdener ånden og kan få adgang en af ​​disse verdener (usynlige for øjnene af forskerne) helst hvor som helst, når han ønsker det.

mystiker har lært hemmeligheden om extricating hans eller hende selv fra kroppen, sanser af perception og fra sindet, som han /hun falder ud i det universelle sind region, hvor det hører hjemme. Ved at slippe væk fra sindet, forbliver den virkelige person, der er ånden rene- befriet for nogen som helst en hæftelse. Fra da man er i perfekt tilstand af Spirit Bevidsthed og en &'; s forståelse af noget er ikke længere omfattet af logik eller grund, men det er direkte forståelse, der stammer fra ren perfekte bevidsthed. Det er en kende uden indsats, der er i stand til at opfatte noget, men ikke gennem nogen fysiske eller endda sind fakulteter. Det er ud over hvad der ordinariry kaldes ekstra sensorisk perceptaion. Man simpelthen "ved" hvad der er at vide i direkte samme måde Gud kender hver og alle ting og væsener på samme tid. Dette er så fordi man får at opnå tilstanden af ​​allestedsnærværelse ligesom Gud selv.

Grunden mystikere tie om deres indre oplevelser er, fordi forskerne aldrig ville tro endsige opfatter, at af det, de taler. Forskere vil kun engagere sig i spidsfindigheder argumenter om fakta og sandheder, som de endnu ikke har nogen forståelse overhovedet. Det eneste, en ædel videnskabsmand kan gøre er at ydmygt overgive hans vilde ego på Lotus fødder mystikeren for åndelig træning. Når tiden kommer til videnskabsmand for at lære den naturlige metode til fraflytning sin egen krop og til at rejse eller stige ud over krop og sind, først da vil han tror ikke kun, men direkte personligt at opleve, hvad det mystiske ved. Når det sker, vil videnskabsmand indse, at hele tiden videnskab og mystik har eksisteret sammen som én, kun at videnskabsmanden var uvidende om dette faktum. Desuden er dette faktum er i ham så meget, som det er i praktiserende mystiker

Til den mystiske, er der ikke sådan noget som adskillelse af videnskab fra mysticisme eller religionens fra teknologi; kultur fra politik eller evolution eller videnskab fra intelligent design; hver ting er en- ikke kun forbundet men en- altid. Det er vores uvidenhed om den kendsgerning, allestedsnærværelse, at vi ser separation og forskelle i naturen og skabelsen. Det er derfor, nogle af os er racister, tribalistic, mordere, krig spekulanter, onde. Faktum er, nogen forskere, der dykke ned i mystisk verden ophører at være ortodoksi eller konventionel og bliver en samlet væsen, gift med den enhed af videnskab og mysticism- faktisk til hver og alt. Albert Einstein havde et glimt af denne sandhed og det gjorde Swedenborg og Sir Isaac Newton. Leonardo da Vinci, Pythagoras og Sir Francis Bacon (alias Shakespeare) alle af dem havde en form for forståelse af sandheden, der vedrører enheden af ​​alt liv findes i hvert atom og sub-atomare partikler.

Når du indblik i, at ånden eller sjælen eksisterer i atomer og sub-atomare partikler som atom-sjæle, du indser grunden eksisterer liv i bittesmå levende organismer såsom bakterier, bakterier og virus, der er usynlige for det menneskelige blotte øje. Faktum er, at liv eller ånd eksisterer selv i det, vi kender som døde menneskelige kroppe; i hver celle eller molekyle og atomer af en død menneskelige krop findes så mange atom-sjæle. Hvad vi kalder døde krop er kun det faktum, at atom-sjæle, der findes i den såkaldte døde krop har ingen kapacitet eller evne til at forårsage bevægelse eller animere den tunge fysiske krop som den er. Det enkelte menneske sjæl er så kraftig, at dens evne til at animere en menneskekrop eller elefanten sjæl for den sags skyld til at animere elefanten krop, alligevel forblive usynlige for det menneskelige øje er et vidunder af naturen, skabelse og den kraft, der står bag dette fænomen . Folk har kaldt denne magt Gud, Jehova, Zeus, Nzambe, Chukwu, Tendo, Allah, Ruhanga, Ahura Mazda, Mukama og så mange andre navne, men kun den alvorlige menneske, der vover at vende inden for kan have en direkte personlig erfaring med denne guddommelige magt af Pure, Perfect Bevidsthed.

I enhver partikel af stof, i hver partikel af de kemikalier, forskerne bruger i deres laboratorier findes et atom sjæl. Da ånden er usynlig bevidst magt guddommelig bevidsthed, kan det eksistere i den mindste partikel af ethvert element. Derfor eksisterer den i neutroner, elektroner og kvaksalvere etc. Med andre ord, når forskere beskæftiger sig med elektroner, han beskæftiger sig med ånd, som er grundlaget for læren af ​​mystikere. Sjæl eller ånd er brand bevis og kan derfor ikke blive dræbt eller brændt af nogen høj grad af brand. Faktum er, er der sjæle, som bor i elementet, vi kalder brand. Dette forklarer, at der i enhver atombombe blast, er der zazillions af spiritus eller atom-sjæle, der er inden legioner af branden element i skabelsen.

Det kan lyde vanvittigt. Ikke desto mindre er en kendsgerning, at inde i kroppen af ​​ethvert menneske er zillions af sjæle på det atomare niveau og dimension. For, uanset sige, men en kombination af atom-sjæle, som er byggestenene i, at det vi kalder sagen; mand, løve, hval, frø eller regnorm. Det udfældes energi og energi er ikke noget, men bevidstheden om utallige spiritus. Dette er grunden til spørgsmål kan aldrig helt tilintetgjort hvilken som helst måde fysisk. Dette skyldes, ånderne eksisterende i sagen har kapacitet til at ændre deres stater og de stater i sagen, hvor de kan bo baseret på eksisterende forhold og omstændigheder.

En person, der lærer denne sandhed bliver Sandheden selv, der er Gud, og derfor er i stand til at gøre noget dødelige kan hverken opfatte eller forestille. Og, så de kalder det, de ikke opfatter mirakler eller undere. Men den gode nyhed er, dødelige har potentiale til at gøre hver eneste ting, de ser som mirakler.

Det er, men et spørgsmål om udvikling i fænomenet tid befeore videnskabsmænd vil indrømme, at der er nogen forskel mellem videnskab og mystik, men at begge er sider af samme sag. Som de udvikler sig fra dybe uvidenhed og spidsfindigheder argumenter, de i sidste ende vil ankomme på tærsklen, hvor de ser alt som en- Videnskab og Mystik inkluderet. På dette stadium, videnskab og mystik bliver Mystiscience ikke forenet af magt logik eller teorien om positivisme og reduktionisme, men af ​​den rette forståelse af den guddommelige lov af Enhed. Når der vil ske, fred, kærlighed og harmoni vil daggry på jorden og verden vil blive omdannet til en himmelsk legeme