Udvidelse Unge Minds med Fysik

Formålet med studiet af videnskab er en nøjagtig forklare, hvordan universet fungerer. Fysik
er en gren af ​​videnskab, som studerer stof og bevægelse ved optrævling arten af ​​energi. Det er utroligt at tænke på, hvor jorden er velegnet til livet. Vi er tilbøjelige til at hævde, at Jorden har ilt, kuldioxid, sollys og vand, hvilket er hvorfor det understøtter livet. Men det er ikke alt. Der er en dimension, der involverer avancerede fysik, som er fundamentalt afgørende for livet støtter mekanisme jorden. Det vides ikke på nuværende tidspunkt, om livet eksisterer andre steder, men måske med tiden i fremtiden, vi kan finde ud af. Når vi taler om tid og fremtid, vi er fundamentalt dykke ned i fysik. Tænkere i fortiden har dykket i to grundlæggende aspekter af tilværelsen, og de betyder og opfattelse. En del af fysik ligesom Sciences er baseret på de oplysninger, der modtages via sensoriske data. En del af det er en anvendelse af matematik, der udforsker betydningen af ​​numeriske data.

Studiet af Fysik vil få dig til at tænke om grundlaget for mening og opfattelse. Det vil gøre dig stille spørgsmål, der vil åbne op horisonter din tanke. Vi har brug for energi til at bevæge sig, handle, tænke og opdage. Hvordan fungerer denne energi virker? Dette spørgsmål vil drive dig med at finde svar med begrænset viden. For at øge din viden vil du nødt til at forstå de grundlæggende principper for Fysik. Din online tutor har at gå ind i dybet af, hvad det er, at du nødt til at forstå at besvare spørgsmålet om, hvordan energi fungerer. Normalt når motivet undervises der er en metode, der er strengt overholdt. Men for at få de studerende at tænke, vil din vejleder nødt til at involvere dig i de grundlæggende spørgsmål i universet og livet. Der er to tilgange; den ene er at bevæge sig fra detaljerne og definitioner til at konstruere det store billede og den anden er at bevæge sig fra det store billede til detaljerne. brug