Sådan Bring dit liv med karriere Indstillinger

Geologer spiller en hovedrolle i at opdage mineralet velstand og naturressourcer. Som geolog, vil dine primære formål være at gennemgå naturlige modgang, dens indvirkning på miljøet, for at opdage de områder, hvor mineralske felter, olie og naturgas felter osv bliver fundet og også under-vand ressourcer etc. Som geologer, opdager de naturlige ressourcer dybt i havet og deres tjenester er som olie udforskninger, bevare jorden og vedligeholdelse landbrug produktivitet, bevare kvaliteten af ​​vandforsyningen, bestemme geologiske kontroller, der definerer stabilitet mellem civilisation efterspørgsel efter naturressourcer, forståelse globale klima prototyper osv

De geologer nødt til at gennemgå en værdi af jord ved at udføre geo-fysiske og geo-kemiske tests. Der har konstruktion af tanke, veje, broer, underjordiske tunneler mv baseret på beskrivelsen af ​​geolog om massen af ​​jorden. Hvis du ønsker at starte en karriere i geologi, skal du udfylde nogle geologi kurser såsom MA eller M. Sc. i geologi. Der er nogle af universiteter i Indien, der tilbyder geologi kurser Aligarh muslimske University, Andhra University, Annamalai University, Amravati University og Banaras Hindu University osv Unionen Offentlig Tjeneste arrangerer testene for beskæftigelse af geologer i centrale myndigheder.

Elementær skolelærere deltager i en stor rolle i den faglige og sociale udvikling af deres elever. Den grundskole de giver kan ændre fremtiden for deres elever samtidig give de studerende med de redskaber og en atmosfære, hvor at lykkes. Grundskole lærere også hjælpe eleverne anvende ideer som videnskab, matematik og engelsk i hele uddannelses- og klasseværelset præsentationer. De har også forberedelse til undervisning, test, lytte til mundtlige præsentationer og vedligeholde klasseværelset regel og regulering. Den karriere i grundskole er en af ​​de mest tiltalende erhverv i uddannelse i disse dage. Du kan starte din karriere i grundskole efter bacheloruddannelse og kandidatuddannelse fra passende emne fra District Institutes of Educational Training center på enhver stat i Indien.

Brandmænd omsorg for liv og ejendom fra brande. Som kaldte første respondenter, de er generelt de første reddere ved trafikulykker eller eksplosioner og kan blive opfordret til at slukke brande, eller tage sig af skader. Brandmænd har organiseret i selskaber under kommanderende officerer. Der er ni ud af ti brandmænd arbejder for et land eller kommunalt område, og de resterende få gør brandbekæmpelse for private organisationer. Hvis du er på udkig efter karriere i brandslukning, er der mange job mulighed i brandbekæmpelse på forskellige områder i storbyområder, i lufthavne, skove, kemiske fabrikker og andre industrielle steder. Bachelor kandidat kan søge efter denne karriere, og som har uddannet brand ingeniør og brand videnskab, mere foretrukket.

gerningssted efterforskere er ansvarlige for den primære vurdering af scenen. Det meste af deres arbejde omfatter fotografering, fingeraftryk, retsmedicinsk undersøgelse og indsamling af beviser, såsom hår, fibre, og blod og maling prøver. Den karriere i Crime Scene Investigation er udfordrende og givende. Der er enorme forudsigelser af karriere som gerningsstedet investigator på nuværende arbejdsmarked. De studerende, der søger karriere i Crime Scene Investigation kan gå til certifikat og associeret kursus i gerningsstedet teknologi. De kan også beslutte for eksamensbevis eller Degree i retsmedicinsk undersøgelse. Hvis du har brug for mere viden om diskuteret emne kan du besøge min webportal

fjernundervisning og e-læring

1. On-line Bachelors Diplom inde tankegang * Emnet have en sjæl
  2. Uddan Online for at tjene penge
  3. Få din grad fra komfort i dit eget hjem
  4. Regeringen Jobs Gennem ISRO, LIC Og MRPL rekruttering 2013 - Hvor meget efterspurgte
  5. Accelerated bacheloruddannelser
  6. Det er et perfekt tidspunkt at studere i udlandet i Shanghai!
  7. Nevada Teen driver Ed
  8. Hvorfor forældre og elever vælger fjernundervisning kurser Over traditionelle kurser!
  9. Hvorfor har du brug for at Kontroller akkreditering af din online læring Institution