*** OXYGEN - livets gave

De fem grundlæggende elementer i livet er: ilt, brint, kulstof, kvælstof og svovl. Alle disse elementer har deres egen rolle i alle biologiske processer. Af disse fem grundlæggende elementer i livet, ilt har en enestående ejendom: Salg Oxygen atomer kan let bindes til andre molekyler. Det er derfor, der er ilt næsten overalt: der er næppe noget materiale på jorden, som ikke er til dels består af ilt

Der er intet så vigtigt som ilt i livet.. Oxygen blev opdaget allerede i 1773. Oxygen er videnskabeligt undersøgt, især inden for medicin. Det blev opdaget, hvor alvorligt og dels livstruende konsekvenserne af iltmangel kan forårsage i det menneskelige legeme.

Ilt er vores stofskifte. Vores krop får det meste af sin ilt gennem åndedræt. Oxygen absorberes i blodcirkulationen i vores lunger. Hæmoglobin kan binde ilt og tage ilt til milliarder af vores celler i vores krop. Vores celler har brug for ilt for at udvikle energi og varme. Jo mere energi vores krop bruger, jo mere ilt den har brug for. Udover ernæring, vi har brug for ilt nok og kontinuerligt for vores krop til at fungere, og for hver eneste celle i vores krop til at holde en sund og funktionel.

Oxygen har også en anden vigtig rolle i vores krop. Vores immunsystem bruger ilt. Ilt kan ødelægge sygdom-forårsager elektroner, der lever i en ilt-frit miljø. Denne "systemet ødelæggelse" kan tilintetgøre sygdom-forårsager bakterier, vira og mykoser.

De vigtigste ilt leverandører er regnskov og havet plankton. I dag er der 30% mindre ilt i luften end hundrede år siden. Stigende luftforurening, øget regnskov skæring, forurening af hav og floder er nogle af årsagerne til faldet i luftens indhold af ilt

skønhed

1. En tanke om Etikette i Skønhedssaloner
  2. Stop Acne med en korrekt Face Wash
  3. Botox Behandling Faldgruber - udgifter til kortvarig Beauty
  4. Gem dine ben (og dine penge)
  5. En ny tilgang til mode Eyewear.
  6. Mand kosmetik kirurg specifikt Rhinoplasty kirurgi
  7. Market Research Før Selling Gold
  8. Nærmere oplysninger om den franske mode Brand af Hermes
  9. Hvert organ har ret til at se godt
  10. Brug hudpleje produkter ikke gør Mænd Gay!
  11. Look For The Best Face Anti Aging Salve Med disse Skal Kende Tips