Feromon Effekter i hver dag Lifestyle

Kemiske stoffer, som har en effekt omkring handlinger, funktion, udvikling og udvikling af samme art, der blev udgivet i fysik er kendt som feromoner. Feromon har en effektiv virkning på insekter, og dette er virkelig kun for sine dufte. I avlen blev de udgravet, og det var i 1956. Mængden, at stoffet er skabt er så lidt, at det havde taget 20 år for mange tyske forskere til at blive i stand til at afgøre det. Nogle kilder hævder, at forskerne udnyttet omkring en halv million møl til at generere en rigelig mængde af den faktiske prøve med stoffet til forsøg. Forskere beslutter at bruge små dyr for eksempel insekter og insekter, simpelthen fordi deres vaner er temmelig meget meget mere overskuelig og også konstant i sammenligning med større skabninger. I større skabninger, er det virkelig så godt svært at finde ud af konsekvenserne med forbindelsen utvivlsomt, og det har vist med et forskningsprojekt.

Der er masser af typer af feromoner, som fører til en lang række reaktioner inde af modtagerne. Seksuelle aktiviteter er fremkaldt af nogle feromoner, nogle har indflydelse på fjendtlighed, er særlig fare fortalt af et par og organismer er styret af flere til føderessourcer bare at tale om. Hver lille og enorme skabninger som amøber og primater har feromoner, og det har opdaget inde masser af den slags væsener.

Disse er svære at finde kemiske forbindelser har den videnskabelige samfund forbavset som følge af deres hurtige indflydelse på de få væsner. Reaktionen af ​​de kemiske forbindelser omkring de små dyr angiver virk- ninger omkring de større kolleger-dette kan være den mente af eksperterne. Dette har været den magt bag forskernes bestræbelser på at anvende gnavere, marsvin, chimpanser sammen med andre små skabninger for at finde ud af, hvordan kemikalierne have en indvirkning på dem. Retssagen på menneskers få er virkelig et spørgsmål, som er ubestemt indtil nu. Olfaktoriske organer kan registrere feromoner. Markant argument blev rejst om reaktionen af ​​mennesker for dem, og det virkelige forespørgslen var vedrørende dette. Ikke desto mindre har en række undersøgelser vist, at feromon slutbrugere virkelig føler: større sats af datoer, øget hyppighed af omsorgsfulde signaler og øget hyppighed af sovende følgende til en kærlig partner

Masser af dyr gælder lugt indikatorer til at dele. meddelelser til andre af den sammenlignelige gruppe. De er de indikatorer, der er påpeget som regel til at parre sig, tagging område, ligesom et tegn på aggression plus en masse en masse mere. Selvom influce med feromon på menneskers blive er ikke sikkert, det har indflydelse på mange arter.

Ved at bruge identiske tvillinger, en række tv-nyheder programmer som ABC 20/20 udført forsøg til at kontrollere troede at feromoner effekt mennesker. Den dobbelte ikke iført feromoner fundet mindre interesse end den dobbelte iført feromoner og resultaterne er stabil.

Stort set alle skabninger generere feromoner i tisse, afføring, huden samt indånding. Talgkirtlerne med huden stort set slipper feromoner, og dette er angivet ved nogle rapporter. De opdages på hele huden dog få meget mere koncentreret i nogle steder som et eksempel under armene samt genital regionen. Vækst af hår på disse områder er også bemærket. De hår tråde anses for at hjælpe med at hjælpe areal for fordampning med de kemiske forbindelser. Det kropslugt kan være en god del for seksuelle udvikling, og det er virkelig er angivet fra håret, som kan optrådte i nogle regioner på ungdomsårene. I mennesker er den kemiske frigivet faktisk umærkelig. Dette sker, fordi det blander sammen med sved og alt som typisk bliver opdaget ville være duften i biprodukter af bakteriel nedbrydning med sekreter.

Forskere vil naturligvis have den ultimative sige om disse kemiske stoffer. De bare ikke krav på at få bestemte svar på folks spørgsmål, men forsøgte deres virkelig størst for at afsløre sagen den enkleste måde, de opdagede, hvordan; de gjorde forsøg.

Brug alpha 7 under en dato kan forårsage positive effekter. Prøv Chikara feromon

at føle naturens magt

generel selvhjælp

1. LED Flood Light og dens effektivitet
  2. Hvorfor du hader lyden af ​​din egen stemme
  3. Grundlæggende forskel mellem Hotel Directory og Holiday Vejviser!
  4. Hydroponics Wonderful teknologi, der lader din drøm om indendørs havearbejde kommer rigtigt