AB of Natural Health

Med så mange forskellige urter og kosttilskud til rådighed, er spørgsmålet naturligvis opstå, "Hvor skal jeg begynde?" Ligesom sangen i filmen The Sound of Music antyder, er det altid godt at "starte ved begyndelsen." Læsning begynder med ABC og sang begynder med Do Re Me.

Ligeledes naturlige heling har sine ABCs. Det har også en D. Denne enkle ABC + D system hjælper en person får en "jump-start" i at forstå hvordan man kan forbedre sundhed ved hjælp af urter og ernæring. (Dette system er tilpasset fra et begreb, der stammer med en af ​​vores tidlige lærere, Edward Millet.)

A står for AKTIVERING

Kroppen har en naturlig evne til at helbrede sig selv. Ofte hvis vi simpelthen tror, ​​vi kommer til at få godt, vi vil, uanset hvad vi ellers gør. Der er mange måder at hjælpe aktivere helingsprocessen, men den mest grundlæggende måde ligger i at hjælpe folk udvikle positive attitudees og følelser. Positiv tænkning elektrisk stimulerer nerous systemet og aktiverer helbredende energi af væv.
Dyb vejrtrækning som praktiseres i meditation, er en god måde at centrering og beroligende sine følelser. Ikke alene dyb vejrtrækning forsyning ilt til blodbanen, det centrerer også ens tanker og følelser, og tillader en person at have indre fred og ro. At trække vejret er at føle og føle er at være i live. Alle blokerede følelser og uløste konflikter indebærer en blokering eller kvælende vejrtrækning, hindrer ens evne til at føle og at være i live. Når du giver din krop med dyb vejrtrækning, du stimulere helbredende evner af din krop. Som du tænker og direkte positive tanker towars de dele, der er syge, aktiverer du den helbredende princip inden for dit system.

Visse supplementd kan hjælpe med at aktivere den helbredende proces. Disse includ homøopatiske
retsmidler og aromaterapi olier, som begge påvirker de subtile energier og følelser i kroppen. Men de vigtigste kosttilskud til aktivering kroppen er enzymer. Enzymer virker som de "tændrør" af liv proces. Alle biologiske funktion kontrolleres eller hjulpet af virkningen af ​​enzymer. Rå fødevarer indeholder enzymer, som gør mange kulturperler fødevarer (rå yoghurt, sauerkraut, ect.). Men de vigtigste kosttilskud til aktivering kroppen er enzymer.
Enzymer som "tændrør" af livsprocessen. Alle biologiske funktion kontrolleres eller hjulpet af virkningen af ​​enzymer. Rå fødevarer indeholder indeholder enzymer som gør mange kulturperler fødevarer (rå yoghurt, sauerkraut, etc.). Men varme ødelægger enzymer, så en kost bestående primært af kogte og forarbejdede fødevarer mangler naturlige enzymer.
Under fordøjelsen, fødevarer bevæger ind i den øvre halvdel af maven, hvor den fortsat i en periode på omkring 20-30 minutter. Her maven begynder at hælde af sekretion af saltsyre og pepsin at nedbryde proteinerne i maden. På dette tidspunkt de enzymer, der er naturligt til stede i rå eller enzym-rige fødevarer har en chance for at predigest fødevarer. Så meget som en tredjedel af fordøjelsesprocessen kan finde sted med de enzymer, der forekommer naturligt i fødevarer.
Når du spiser en kost af overvejende tilberede og forarbejdede fødevarer, kan kroppen ikke
fordel af denne predigestion og hele arbejdet med at fordøje maden falder på fordøjelsesorganerne, især maven og bugspytkirtlen. Dette placerer ikke blot overskydende stress på disse organer, men også reducerer enzymaktiviteten andre steder i kroppen. Én grundlæggende ting, en person kan gøre for at hjælpe med at forbedre ernæring er at spise rå og dyrkede fødevarer, der er rige på enzymer. Hvis dette ikke er muligt, kan tage en plante Enzymtilskudet medvirke til at reducere belastningen på fordøjelsesorganerne og bevare kroppens naturlige enzymsystemer.
Den store plante-enzymer findes i NSP Proactazyme *. De er:
. Protease, et enzym til at fordøje proteiner.
. Lipase, et enzym, der nedbryder fedt.
. Amylase og glucoamylase, enzymer, der supplerer sekreter fra spyt
og hjælpe fordøjelsen af ​​stivelse.
. Cellulase og pectinase, enzymer, der hjælper processen plantefibre som cellulose.
Proactazymes hjælpemidler i fordøjelsen af ​​alle fødevarer grupper undtagen mejeriprodukter, som kræver enzymet laktase. Lactase hjælper nedbryde sukker i mælk.
Tilføjelse disse enzymer til kosten er en universel behov for de fleste amerikanere. Vi
anbefaler, at du starter din hjerte- bygning programmer med Proactazyme.
B står for BYGNING
Kroppen har brug for næringsstoffer til at forblive raske. Mange af de næringsstoffer, vi har brug for er blevet
fjernet eller forarmet under raffinering og forarbejdning af fødevarer, vi spiser. Ideelt set bør alle stræbe efter at spise bedre, men da dette ikke kommer til at ske, de fleste mennesker er bedre stillet supplere deres kost med ekstra næringsstoffer på en regelmæssig basis.
Naturens Sunshine tilbyder to generelle kosttilskud, der kan gavne hele kroppen -Supplemental Vitaminer og Mineraler og Kolloide Mineraler. Super Supplerende er en omfattende vitamin og mineral produkt, der leverer de vigtigste næringsstoffer, der kan være mangler i amerikansk kost. Kolloide Mineraler leverer spor mineraler, der mangler i selv de bedste af kostvaner. Selv om vi ikke spiser "junkfood," Vi kan stadig mangle nødvendige spormineraler, fordi vores moderne landbrugs-mæssig metoder er nedbryder jorden af ​​disse elementer og ødelægger planternes evne til at udnytte dem. Jordbunden er den primære faktor i at bevare vores ernæringsmæssige sundhed, fordi alle vores fødevarer kommer fra jorden. Da vores kroppe bogstaveligt er sammensat af mineraler (dvs., er vi lavet af "jordens støv"), er sunde organer forbundet til sund jord. Ethvert element mangler fra jorden vil mangle fra de fødevarer, vi spiser; som et resultat, vi vil ikke være korrekt næring.
Mens mange i den medicinske samfund prædiker, at kosttilskud er ikke nødvendige, hvis vi spiser en "afbalanceret kost," landbrugs-eksperter anerkender, at landmændene skal supplere dyrefoder. I virkeligheden er alt foder indeholder kosttilskud. Landbrugs eksperter ved, at korn og andre fødevarer ikke indeholder nok næringsstoffer til at opretholde en sund husdyr uden tilsatte kosttilskud. Hvis dyrene ikke kan holde sig sund spise vores moderne afgrøder, hvordan kan mennesker? Før 1800-tallet, landmænd over hele verden befrugtede deres afgrøder med organisk materiale. Derefter en velmenende kemiker brændte plantemateriale og analyseret asken, der forblev, at opdage, at asken primært var sammensat af kvælstof, kalium og fosfor. Når landmænd begyndte appying disse tre elementer til deres jord, de fik større udbytte i første omgang. Men med gentagen brug, begyndte problemer at opstå. Jorden blev gradvist tømt for sine spormineraler. Denne mangel på spormineraler. Denne mangel på spormineraler gav planter, der ikke var så sundt. Insektangreb og sygdom øges. Men i stedet for at tilføje organisk materiale til jorden for at korrigere de mineralske ubalancer, mand brugte Kemi- herbicider, fungicider og pesticider-til "rette" disse problemer. Desværre er disse kemikalier forværret problemet. Sund jord vrimler med mikroorganismer. Disse organismer nedbryde organisk materiale fra døde dyr og planter, og genbruge det til brug for andre planter. De har også udvinde mineralerne fra snavs og gøre dem tilgængelige for planternes rødder. De kemikalier, vi anvender sterilisere jorden ved at dræbe mikroorganismerne. Resultatet er meget ligesom problemet med antibiotika, som dræber den venlige floracin tarmkanalen samt de skadelige bakterier.
Hertil vores mad-behandlingsprocedurer og det er let at se, hvorfor alle har brug for en vis form for vitamin, mineral and trace-mineral tilskud. Den anden del af enhver god helbred program omfatter et omfattende tilskud program. Super Supplerende taget sammen med Kolloide Minerals udfylder dette behov

fred

1. Dit liv er som en Tapestry
  2. Håndtering af stress og meditation
  3. Enkelhed og Frugality Opret et indbydende hjem.
  4. Tror du vi vil se Fred
  5. Fred Gennem Commerce®
  6. Videnskab vs Religion
  7. Sådan Win Pakistans Kultur krig
  8. Deling af en samling af diverse tanker og skrifter om fred (Part One)
  9. Hvordan at finde fred
  10. Hjælp gratis Aung San Suu Kyi for fred!
  11. Innocent Indtil Gennemprøvet Guilty
  12. Nogle Boganmeldelser: "Bismarck, Dorsetshire og Memories 'af Ray Lås
  13. Closet Organization
  14. Woodstock Peacefence: en arv af broderlig kærlighed
  15. Lær at leve med naturen
  16. Micromanaging Gud: Hvordan vi beder Matters
  17. A Moment in Time
  18. Bor Softly i Hard Times
  19. At undvigende World Peace. . . Fundet!
  20. Musik taler højere end ord