Er Science nogensinde forkert?

Er Science Indrøm at tage fejl?

Har humane celler har en hukommelse anderledes end vores standard neurale (hjernen) tilbagekaldelse?

Ifølge Skepdic.com en afvigende organisation, der udsætter urbane myter, der tilbyder fakta uden forsket videnskabeligt bevis. De anfører, Cellular Memory er en spekulativ forestilling om, at menneskelige krop celler indeholder spor til vores egne personligheder, smag og motivation. De accepterer kun hjerne celle (neuronal) hukommelse.

De påpeger, at der ikke er noget videnskabeligt bevis for, at almindelige celler rekord erindringer uafhængige af vores genetiske koder eller neuroner (hjerneceller).

Wikipedia, den online fremragende encyklopædi enig med angivelse -
Cellular Memory er en tro baseret på anekdotiske beviser af organiske transplantationer

“ Til dato intet tilfælde, hvor der er gået minder. er blevet registreret i medicinske eller videnskabelige tidsskrifter &"; Det betyder at tro på Cellular Memory er Science Fiction.

Så hvad

30 JUL 2008, University of California, SF. Kokain Ud er knyttet til frivillig stofbrug og Cellular Memory. Forskningen med rotter, der er fremragende menneskelige erstatninger indikerer, eksisterer vedvarende cellulære hukommelse i hjernen &'; s. Belønning
centrum efter brug af kokain

videnskabsmand eksperimentere med aktiv valg, som rotter viser en hukommelse rester
i cellerne. Afhængighed er mere end blot de farmakologiske virkninger af et lægemiddel. Føj til stoffet, cellulære hukommelse modtage en belønning påtrykt som en hukommelse spor.

Her, Antonello Bonci, MD seniorforsker, tilbyder afgørende beviser for kokain hukommelse forbliver i belønning system kaldet ventrale tegmentalområde (VTA ) til rotte-måneder og menneskelige år efter den oprindelige brug

Se: ventrale tegmentale Area, hjernen &'; s centrale naturlige belønning og motiverende kredsløb.. Kun seje folk ved de tre (3) humane belønning centre i hjernen omfatter VTA, neurotransmitteren dopamin, og nucleus accumbens.

Her en anden Så hvad

Natur tidsskrift, 23 Januar 2008 rapporterede: Cellular Memory antyder oprindelsen
af intelligens. Indlæring og hukommelse er udelukkende forbundet med neuronale (hjerneceller). Måske ikke.

Hvad med indlæring og hukommelse i protoplasmisk SLIME, en encellet organisme med flere kerner? Når amøbe Physarum polycephalum gives elektrisk stød med jævne mellemrum, slim lærer mønstret af chok og ændringer
sin adfærd i forventning om den forventede næste blowup. Det har cellulære hukommelse.

Cool folk vil spekulere på mysteriet om at opdage motiverende intelligens i simpel DYND. Sidstnævnte er vores æret forfader, beslægtet gennem evolution
Google:. Nature 451, 385, den 1.23.08

Spørgsmål: Hvor kommer den menneskelige hukommelse indlæring opholde

Svar: Videnskabelig beviser blev først opdaget i 2008. Det ligger i vores langsigtede Synaptic (LTP) og Hippocampus. De arbejder sammen.

Få Denne

Den voksne menneskelige hjerne tilføjer grå substans volumen (strukturelt og funktionelt), når vi lærer en ny kognitiv eller motorisk færdighed. Brug den eller miste det. Grå substans er den
hjernen &'; s neuronale celle organer, hvide substans i hjernen er den myelin kappe (isolering), der dækker det samme neuron &'; s. Axoner tillader hurtig nerveimpuls kommunikation mellem celler

Hvis du lære en ny kognitiv (ordforråd eller idé) eller motor dygtighed, og bruge det du
opdaget, i 90 dage din hjerne stiger og forbedrer hele dit liv til
alder 92.

Hvis du kan huske det, er du på vej til at blive en strålende stjerne. Over 76% af din hjerne er besat af neocortex, den logiske, ræsonnement nye hjerne.

Når du lære at spille et nyt spil, ordforråd af et fremmed sprog, eller lære nogen noget, du kender, og de vil gerne vide, du forbedre arbejdsmiljøet kraften i din egen hjerne.

Endwords

Ville det hjælpe eleverne i skole og ledere i deres karriere til at læse og huske tre (3) bøger, artikler og rapporter i den tid deres jævnaldrende kan
næppe færdig en? Triple din faste læsehastighed og fordoble din
langtidshukommelse. Spørg os, hvordan

Se ya,

ophavsret &kopi; 2008
H. Bernard Wechsler
www.speedlearning.org
[email protected]
1-877-567-2500
----------------------------------------------------------------------------------------------------

accelereret læring

1. Peter Fogels Sådan at skille dig af en lille fejl, der er holder dig tilbage fra at nå Karriere su…
  2. Hvordan at motivere dig selv til at studere
  3. Sådan kører en Lean virksomhed
  4. Uddannelse med teknologi er nu tilgængelig i Hjemmearbejde Mall
  5. Hurtig Digest i forhold til øvre Klassificeret Crna programmer i staten Californien
  6. Oplev Tips om hvordan man spiller Vægt
  7. Amerikanske militær og Learning Management Systems
  8. Fik kreativitet?
  9. Artikel Marketing for squeeze sider - Hvordan Content Distribution kan hjælpe i din voksende liste
  10. Køb Brugerdefineret Essay
  11. Er CodeIgniter er den bedste løsning for PHP udvikler?
  12. Hvordan man skriver et nyhedsbrev?
  13. Bedste Guide Til Academic Paper Writing
  14. Hvordan kan du Udfør Guitar Online?
  15. Private eller offentlige skoler, en reel dilemma
  16. Fordele ved hurtig indlæring - ikke kun For Kids
  17. Den bedste måde at lære et sprog - først vælge de rigtige værktøjer
  18. Film anmeldelse Papers
  19. Er DU Normal og Hate Learning?
  20. Drop Out til Distinction