Loven om tiltrækning & Kvantefysik

Er Ligesom Tiltræk Like? Er loven om tiltrækning eksisterer i Kvantefysik

I &';? Ve hørt folk protestere, at kvantefysikken ikke sige, at lige tiltrækker lige, at i stedet like-ladninger frastøder lignende-afgifter, og at det derfor loven om tiltrækning ikke har grundlag i kvantefysikken

I &'; m ikke en kvante fysiker, men jeg &'; ve læst ganske lidt om det, og her &'; s hvordan jeg forstår, hvorfor loven om tiltrækning virker:.

De, der protesterer er helt rigtigt, at ligesom-ladninger frastøder hinanden i kvantefysik – positive ladninger frastøder positive ladninger, for eksempel – at &'; s den elektromagnetiske kraft

Men der er en anden kraft, der er 100 gange stærkere end den elektromagnetiske kraft, og fysikerne kalder at “. stærk kraft &"; – det &'; s den kraft, der holder kernen i ethvert atom sammen. Kernen af ​​et atom består af neutroner og positive ladede protoner, der normalt frastøder hinanden fuldstændigt.

Dr. Hideki Yukawa (Nobelprisen i fysik) opdaget helt tilbage i 1935 (og det blev bekræftet i 1947 og accepteret som faktisk lige siden), at neutroner og protoner i kernen af ​​atomet (sammen kaldet nukleoner) konstant udsender “ virtuelle partikler &" ; kaldet “ mesoner &"; og at de udveksler disse mesoner med en anden nukleon (proton) eller med sig selv, og denne interaktion er, hvad der skaber “ stærk kraft &"; der holder kernen af ​​atomet (og dermed alle fysiske virkelighed) sammen.

For at skabe denne stærke kraft, protoner (nukleoner) udsender de virtuelle Meson partikler mod andre lignende-partikler for at tiltrække dem ind, eller holde dem i, at kernen af ​​et atom. Handlingen og resultat, som er skabt af denne udveksling af virtuelle partikler blandt lignende-partikler er, at “ stærk kraft &"; selv – den stærke kraft ville ikke eksistere uden denne udveksling af virtuelle partikler.

Tanker er virtuelle partikler. Atomer, partikler, alt, der eksisterer har intelligens og hukommelse. Virtuelle partikler er de tanker partikler. Attraktion ville ikke eksistere uden tanker, udveksling af tanker, udveksling af virtuelle partikler

Det &'; s hvordan gerne tiltrækker lige - ved udveksling af oplysninger, virtuelle partikler, tanker – på det atomare niveau, og på den menneskelig interaktion niveau. Og, denne attraktion force er 100 gange stærkere end den frastødende kraft.

Nogle siger, at der ikke kan være nogen forbindelse mellem det atomare niveau og tænkte, mellem partikler og menneskelig interaktion, at virtuelle partikler ikke kan opfattes, og at der ikke er noget bevis for loven om tiltrækning i kvantefysik.

Jeg har ikke gøre det op !! Og det er ikke nye oplysninger. En partikel, uanset om det &'; s virtuelle partikel eller en reel fysisk partikel, ikke engang eksistere, indtil en observatør (dvs. en person.) Fokuserer en tanke på det, og får den til at blive vist ud af ingenting. Før dette tidspunkt var det kun en sandsynlighed, en bestemt frekvens, rå informationer, der havde ingen lokalitet og ingen form. Det handler om en tanke bragte det ind i eksistens. Og, rå oplysninger i sig selv er en tanke (intelligens), og en tanke (intelligens) er rå information. Disse er alle almindeligt anerkendte principper i kvantefysik.

Konceptet, som en tanke (menneskelig interaktion) skaber partikler, at en tanke skaber fysisk form, er blevet sat ud i teori og senere bekræftet i forskning ved rigtig mange mennesker . Blandt disse teorier er dem af Max Planck i 1900 (kvante hypotese), Niels Bohr i 1924 (sandsynlighed bølger), Werner Heisenberg i 1927, Richard Feynman i 1949, JS Bell i 1964, David Bohm i 1970. Der er mange andre, dengang og nu.

For den forbindelse, som en virtuel partikel er intelligens (en tanke) er kommunikeres mellem like-partikler, der udveksles oplysninger, derfor tanker Se årtier lange arbejde med fysiker Dr. David Bohm, hvis teorier er bredt accepteret blandt kvantefysikere. Han siger også, at universet (og alt i det) er konstrueret som et hologram, hvor alle oplysninger af hele fordeles ligeligt overalt i hele, og oplysningerne for hele findes på et givent tidspunkt i hele, og at alt er sammensat af rene frekvenser, ren intelligens, rene tanker – alt er.

Selv i biologi, neurofysiolog Dr. Karl Pribram var en af ​​dem, der opdagede, at en af ​​de måder tænkte er manifesteret i fysisk form i hjernen, er ved hjerneceller der udveksler oplysninger, intelligens (tanke) i form af molekyler, der kaldes neuropeptider (molekyler er sammensat af partikler).

Senere neurofysiologen Dr. Candice Pert og hendes team opdagede, at neuropeptider findes overalt i kroppen, ikke blot i hjernen, og at dette er, hvordan cellerne i kroppen kommunikerer de nødvendige oplysninger for kroppen til at fungere. Hun siger sindet (tanke) findes overalt i kroppen, ikke bare i hjernen.

Og neuropeptider opføre sig som virtuelle molekyler. Candice Pert og hendes team har også opdaget, at oplysningerne i et neuropeptid fra en celle i foden, eller hvor som helst i kroppen, bliver transmitteret øjeblikkeligt – øjeblikkeligt – til hjernen. At &'; s ikke er muligt fysisk, så de siger, at neuropeptider opfører sig som virtuelle molekyler (ikke har fysisk form, men de synes at have det), og deres eneste formål er udveksling af oplysninger, intelligens, tanker – øjeblikkeligt

Hvis du ønsker at læse om alle de mennesker, jeg &';. ve nævnt og mange flere, jeg anbefale disse 2 books:

They vil sandsynligvis give dig og ændre din verden

Der er også citater om, at fysiske virkelighed faktisk ikke eksisterer, at det er en illusion, som du opretter – citater fra Einstein, fysiker Max Planck osv her:

Jeg ønsker jer alle ægte lykke og skønhed i jeres liv
. . walter

loven om tiltrækning

1. Type Marketing: En Small Business Marketing Solution
  2. Har et problem? Fokus på løsninger!
  3. I Times of Fear, Husk Inner Opretter Ydre
  4. At finde en overkommelig Child Abuse Advokat Online
  5. Hvad skal man gøre, hvis du har været skadet i en bilulykke
  6. 5 skridt til at forberede Testamentet
  7. Kosmisk Bestilling - et kvantespring
  8. Hvordan man kan overvinde enhver forhindring til Velstand
  9. Millionaire Mind, lov af Attraction og følelser som Crutch.
  10. Making Room
  11. Fem Praktiske tips om at anvende loven om tiltrækning
  12. Type Marketing en færdighed du skal have for Succeed
  13. Kom ind på Secret-Loven om tiltrækning til Baby Boomers- del
  14. Introduktion De 11 Forgotten lov af Attraction
  15. Positiv Tænkning er ikke fastfood!
  16. Loven om tiltrækning: Kan du virkelig tiltrække Alt du Desire