Genopdage Ormus Guld

Det var en sommerdag, at David Hudson snuble på en metal element, at hendes ikke havde set i sit liv. I den brændende hede Arizona bemærkede han en skinnende stof, som viste meget forskellige egenskaber i forhold til, hvordan et metal ville opføre sig generelt. Nu Hudson vidste, at dette område hånd ædle metaller såsom guld og sølv i dette område. Da han tog denne mystiske element, og testede det under varme og andre metoder til metal test, er det hurtigt tog på i vægt og tabte, udvidet og skrumpet hurtigt og bevist, at det var en stor dirigent af energi. David brugt millioner af dollars forsker på denne hvidlig element og patenteret det i hans navn at indse, at det var en bemærkelsesværdig opdagelse. Denne mystiske element var, hvad Hudson opkaldt ORME eller orbitalt omarrangeret monoatomisk Elements eller almindeligvis kaldes Ormus.

Hvad er Ormus?
Det er monoatomisk element endnu ikke tilføjet til vores kemiske atomare bord. Det siges at være den indfoldede metal til de ædle metaller. Ligesom Ormus Guld kan blive udsat for stærkt kemisk atmosfære og varme og kan omdannes til rent metal guld. Processen kan nøjagtigt omvendt, og ved at dissekere den molekylære struktur af rent guld, kan man få Ormus guld. Den molekylære struktur af Ormus er enkelt molekyle betyder at det er monoatomisk element. Disse molekyler er i super spin-tilstand, eller hvad der kaldes M stat, som gør dem superledere. Ormus guld kaldes også hvidt pulver guld som det normalt findes i en pulveriseret tilstand. Men selve farven af ​​dette element er mere som hvedemel. Det er også fundet i gennemskinnelige gullig gylden farve, som sandsynligvis hvor det får sit navn fra, Ormus Guld
. De forskere, der har studeret Ormus guld i vid udstrækning og udvinder det fra rent guld aktie, der er 2 former, i hvilke det kan udvindes. En, hvis den fælles pulverform og den anden er mere som olien form, som kan absorberes i huden. David Wolfe er producent og stor spreder af denne eliksir form for Ormus guld

Påstande om Ormus Guld:. Salg One har at revidere historiebøgerne i alle de antikke civilisation bare for at opdage, at de fleste dem var bekendt med en magisk element meget lig monoatomisk Guld
og faktisk de brugte den til at regelmæssigt som en del af deres medicin eller endda den daglige kost. Sumererne, egyptere, jøder, kinesisk og selv de middelalderlige folk forstod egenskaber Ormus guld og anså det for at være en guddommelig element, der ville forbinde deres åndelige bliver tilbage til de højere magter i universet. De samme typer af fordringer er lavet af alkymister i dag rundt om i verden, der producerer og bruger monatomic guld i ren form eller som diverse kosttilskud. Forbrugende Ormus guld på daglig basis i en moderat mængde vil øge klarheden for at tænke i en person. Da det er en stor afslappende middel, vil det simulere øget helbredelse og pakke den person med stor energi. Men verden af ​​forsigtighed kommer fra nogle af de producenter selv at Ormus er en delikat element og forbruge det skal komme med masser af viden og risiko

1. Må naturlægemidler for nyresten virkelig arbejde?
  2. Medicinens brug og misbrug