"Hellige pulver 'ingrediens gør membraner opfører for bedre sundhed

anerkendte i Indien som "hellige pulver", morgenfrue-farvede krydderi kendt som gurkemeje har været brugt i århundreder til at behandle sår, infektioner og andre helbredsproblemer. I de seneste år, forskning i helbredende kræfter gurkemeje vigtigste ingrediens, curcumin, har burgeoned, som sin forbløffende vifte af antioxidant, anti-cancer, antibiotika, antivirale og andre egenskaber er blevet afsløret.

Endnu lidt er blevet kendt om præcis, hvordan curcumin værker inde i kroppen.

Nu har University of Michigan forskere ledet af Ayyalusamy Ramamoorthy opdagede, at curcumin virker som en Tugtemester, indsætte sig selv i cellemembraner og gøre dem mere velordnet, en bevægelse, der forbedrer cellernes modstand mod infektion og malignitet.

"Membranen går fra at være sindssyg og floppy til at være mere disciplineret og bestilt, så informationsstrømmen gennem det kan kontrolleres," sagde Ramamoorthy, en professor i kemi og biofysik. Resultaterne blev offentliggjort online 3 marts i Journal of American Chemical Society.

Forskningsprojektet sammensmelter Ramamoorthy fortid med sine nuværende videnskabelige interesser. Som barn i Indien, fik han gurkemeje-snøret mælk at drikke, da han havde et koldt, og han åndede damp infunderes med gurkemeje at aflaste. Nu som forsker er han fascineret af proteiner, der er forbundet med biologiske membraner, og han bruger en teknik kaldet faststof NMR spektroskopi til at afsløre oplysninger om disse vigtige molekyler og den membranøs miljø, hvor de opererer atom-niveau.

"Taste høj opløsning intermolekylære interaktioner i rodet membran miljøet har været en stor udfordring for almindeligt anvendte biofysiske teknikker," Ramamoorthy sagde. Hans forskningsgruppe nylig udviklet de to-dimensionelle faststof NMR teknik, de bruges til at sondere curcumin-membran kommunikation i denne undersøgelse.

Forskere har spekuleret på, at curcumin gør sit sundhedsfremmende arbejde ved at interagere direkte med membranproteiner , men UM resultater udfordre dette begreb. I stedet fandt forskerne, at curcumin regulerer virkningen af ​​membranproteiner indirekte ved at ændre de fysiske egenskaber af membranen

1. Naturlig Behandling og naturlægemidler for natlig emission Disorder
  2. Hypnose og hypnoterapi-hvordan de arbejder
  3. Følsomme tænder problemer: Hvordan man overvinder følsomme tænder Troubles
  4. Herbal Lever Cleanser, Lever Detox Supplement Producent, eksportør
  5. Kan jeg slippe af med acne Ved hjælp af blod purifier Urter?
  6. Forud for behandlingen af ​​Candida infektion du faktisk nødt til at indse Præcis hvad det er
  7. Probiotiske bivirkninger Hvad du bør vide
  8. Behandling toenail svamp den naturlige måde
  9. Urtemedicin for Fysisk svækkelse, organ svaghed
  10. Tinnitus Hjælp - Hvordan Tinnitus omskoling Terapi Works
  11. Undgå Galdeblære Surgery- 5 enkle Galdesten retsmidler til at Prøv før kirurgi
  12. Fiskeoliekapsler - Tre Amazing sundhedsmæssige fordele
  13. Naturlig appetitvækker
  14. Fjernstyret Helikopter til dig
  15. *** Spørg Dr. Z - Oxygen, færre smerter, bedre balance, bedre Brain - Dr. Z personlige Portable Ox…
  16. Life Saving Natural Retsmidler
  17. Home Retsmidler for Amenorré, Fravær af menstruation Remedy
  18. Sådan Treat Galdesten - Årsager symptomer og behandling
  19. Acid Refluks
  20. Hvad er den bedste naturlige middel mod en kronisk søvnløshed?