Årsag og Effekt: Suspension tid at opnå beingness

Hvad er årsagen til ting at være universet, os, alt, hvad der er? Tid og rum spiller en stor rolle i årsagssammenhæng. Fysik, Einstein og forskere i hele verden har konkluderet, at vi lever i et rum-tid kontinuum.

Den eneste måde, vi &'; re i stand til at opfatte dette, er imidlertid i sindet. Universet, vi lever i, er et konceptuelt én; Det kan kun komme på tale. Uden gennemførelse og kognition at tænke på, som vi kender det wouldn af &' universet; t eksistere. Selvom vi måske tror, ​​at alt bare er, og vi opdagede det, vi glemmer at snarere vi har fortolket det gennem vores sind først. Uden vores konceptualisere det, ville der bare være bevidsthed, presentness, men ingen følelse af årsagssammenhæng.

Årsagssammenhæng er skabt via rum-tid kontinuum. Uden dette begreb er der virkelig ingen mulig årsagssammenhæng. I en vis forstand, er alt tilsluttet, men universet i sig selv er uendelig i sine muligheder. Universet er med til at selv den mindste årsag. Dette går tilbage til, hvordan vores sind skaber følelsen af ​​universets &'; s forhold til årsagerne.

Vi kan se på dette lidt længere. Jeg husker engang hørt en historie fra en videnskabsmand, der talte om, hvordan asteroiden, der ramte jorden omkring 65 millioner år siden, hvilket endte tøjler af dinosaurerne, kunne have været ud af kurs, rammer en anden planet som Jupiter eller solen (hvor de fleste asteroider og meteoritter nedbrud), og at det wouldn af &'; t har ramt Jorden, hvis det havde været sporet selv den mindste – Jeg mener, sådan en lille procentdel var det næsten komisk. Chancen for at en meteorit rammer vores Jord var meget lille, men at &'; s præcis, hvad der skete.

Alt i universet – alt – er forbundet med årsagssammenhæng. Da alt er bundet sammen, kan intet virkelig ske, medmindre hele universet konspirerer til at acceptere at lade det ske. Der &'; s at sige jeg elsker: “ Hvis jeg trækker et græsstrå, hele universet ryster &";. Denne erklæring viser, hvordan alt i universet er forbundet og én årsag har en bølgeeffekt på alle andre årsager.

Det &'; s lidt sjovt, fordi folk arbejder så hårdt på at gøre ting til at ske. Hvis blot de indså, at medmindre universet konspirerer for at lade den ting ske, intet i deres magt kan skabe det til at ske. Ligeledes, hvis noget &'; s kommer til at ske, er der intet du kan gøre for at stoppe det.

Men det gør ikke &'; t gøre dig magtesløs. Når du suspendere fortid og fremtid (den tid kontinuum), hvad du &'; re tilbage med er ikke mere årsag og virkning. Dette er, hvad du finder i tidløshed nu, hvis du kan glemme alt om fortiden og fremtiden og bare være klar over det nuværende. Uden tid, kan der &'; t være årsag og virkning, så hvad der sker, er, at uendelige muligheder opstår. Kreativ spontanitet, ikke at vide, hvad &'; s kommer til at ske, at være til stede uden nogen følelse af forudsigelse, og “ bare at være &"; er alle ting, der kan opstå.

At være til stede her og nu bliver uendelig i sine muligheder, uendelig i sin skønhed. Den virkelige univers, den ultimative højeste univers, er ud over vores sind &'; s evne til at forstå. Vores sind kategoriserer ting i begær, og disse ønsker er delt mellem nydelse og smerte. Vores sind kan lide visse ting, så vi forfølge dem og gribe på dem. På den anden side, når smertefulde begivenheder opstår vores sind skubber dem væk og forsøger at holde dem så langt væk som muligt. Men af ​​sindet at gøre dette, vi glip af den sande virkelighed, hvad er. Væren lige her, lige nu, med ingen plads. Bare “ er-ness &"; Bare “ væren &"; De begrænsninger og årsagssammenhæng af alt pludselig forsvinde og vi &'; re tilbage med virkelig uendelige muligheder for, hvad der er.

Disse begrænsninger sindet har skabt er begrænsede og fuld af modsigelser. For eksempel ønsker vi sundhed, men vi spise for meget. Vi ønsker kærlighed, men på grund af vores frygt, vi skubbe folk væk. I væren, i det nuværende bevidsthed, uendelige muligheder præsentere sig selv uden smerte og lidelse, fordi vi don &'; t konceptualisere eller kategorisere længere. Disse begrænsninger er taget væk, og vi kan komme ind i en verden virkelig ud over vores fantasi.

Alt det, vi oplever har utallige faktorer, der har bidraget til sit potentiale lige nu. Men inden da, ud over det, som rummer op hele vores univers, som vi kender det i vores sind, er den øverste eller ultimative virkelighed. Det er, hvem vi virkelig er. Dette er vores sande selv. Hvis vi identificerer os med vores øverste selv, så ser vi, at alt, hvad sindet skaber er skabt ud af os selv, vores øverste og sande selv. Hvis vi indser, der er virkelig ingen årsag, ser vi, at der bare er.

Hvad sker der så, er, at vores sind slappe af. Vi suspenderer begær, frygt og vedhæftede filer. Vi begynder at leve i her og nu. Vi opdager, at når vi lever i nuet, alt er godt, alt er smukt, og i sidste ende er der virkelig ingen ord for det. .. Det er bare

1. Kryon Festival Efterår 2011 - Kryon: De forskellige frekvenser
  2. Hvordan & Hvorfor Er selvbevidsthed gør det muligt at lykkes med dine relationer: To eksempler…
  3. På At være en Shaman
  4. Born This Way - Lady Gaga Strikes Gold
  5. Hvad er åndelig opvågnen? En gnostiske Svar
  6. Hvis jeg kunne sige til dig
  7. SØGER PÅ FILM AVATAR GENNEM Feng Shui EYES
  8. Som jeg Walk
  9. Kunsten at tillade
  10. 7 Tegn Du har fuldstændig Fri Vilje
  11. Relationer er School og Playground of Life
  12. Kryon Festival Forår 2012 ~ 4. Lao Tse: Året 2012
  13. Full Moon Reading August 2010
  14. RE-Fremkomsten af ​​den Guddommelige Feminine Spirit
  15. Er du klar til at aktivere POWER IN YOU ??
  16. Forståelse Hvorfor vi Hold på Overdreven Energies
  17. Befrielse fra din Uønskede følelsesmæssige tilstande
  18. Er du sikker er vågen
  19. Adgang til nu ... Den eneste gang, du har!
  20. Være helt levende -. Bor i no-sind