EBøger på dinosaurer og Pre-historiske Creatures

For de personer, der har behov for information på deres finger tips, eBøger er de bedste. EBøger er elektroniske udgaver af de traditionelle bøger, som læses på høj – tech enheder som smartphones, tabletter og ebook læsere. Filstørrelsen af ​​eBøger er mindre fordi der er flere af disse kan opbevares sammen. Desuden er disse bøger er øko – venlige også, da der er ingen brug af papir i udgivelse ebøger. Læsere kan bruge forskellige værktøjer som hyperlink, bogmærke og fremhæve, hvilket gør læseprocessen meget interessant og sjov fyldt.

Dinosaurer er en af ​​de mest interessante skabninger, som genererer en følelse af nysgerrighed blandt børn og voksne. Ikke kun bøger, flere film er også blevet gjort på disse terrestriske hvirveldyr. Palæontologer har fundet flere arter af dinosaurer indtil dato. Forfatter Scott D. Sampson, i sin bog – Dinosaur Odyssey: Fossile Tråde i Web of Life, illustrerer en verden af ​​dinosaurer i detaljer. Forfatteren har udarbejdet opdagelsen af ​​seneste 25 år, som anses for at være mest vigtig periode for alle. I modsætning til andre bøger om dinosaurer, har forfatteren dækket forskellige aspekter som forhold af dinosaurerne med andre dyr. Andre vigtige spørgsmål som global opvarmning, udryddelse, og energi flow er nærmere beskrevet i denne e-bog om dinosaurer og præ historiske væsner.

Dinosaurer for Kids er en anden interessant bog om dinosaurer og præ historiske væsner forfattet af forfatteren Ken Ham, hvor illustrationer er givet sammen med flere andre interessante fakta om dinosaurer. Denne bog vil hjælpe børnene med at forstå forskellige navne på disse dyr og andre ting, som kan læres af bevis for deres eksistens. Ud over dette, en anden interessant bog af domænet er The Princeton Field Guide til dinosaurer, som er forfattet af Gregory S. Paul, som er en berømt dinosaur forsker. Med interessante billeder og tekster om Mesozoikum dyr, bogen hjælper læserne med at forstå dinosaurerne på en bedre måde. Læsere kan finde beskrivelser af mere end 735 arter af dinosaurer sammen med 600 billeder af disse dyr. Ud over dette, bogen dækker også liv studier og skelet tegning af dinosaurerne.

Hvad Bugged Dinosaurs forfattet af Roberta Poinar og George Poinar Jr. er en kendt bog om dinosaurer og præ historiske væsner. Det udforsker anden side af medaljen, og uddyber den rolle, insekter og parasitter i liv og død af disse terrestriske hvirveldyr. Forfattere har beskrevet forskellige insekter, fossiler er blevet fundet i Canada, Burma og Libanon. Forfatterne har opdaget flere sygdomme spredes patogener i den præ – historisk æra. Ved at læse denne bog, ville læserne få et indblik om de blodsugende fluer, protozoer og indvoldsorm, som blev fundet i spild af dinosaurerne

e-bøger

1. Min opgave hjælp Tjener som den bedste løsning til at udføre opgaver fejlfrit
  2. Vide mere om retsprocedurer og love via elektroniske bøger
  3. Scrabble Word Finder-Kendt som en perfekt måde at forbedre ordforråd
  4. Sådan Lær spansk Fast
  5. Brug eBøger med iPhone
  6. Larry Blair - virkelige sandhed eller ej
  7. Årsager til Stigende popularitet af Online Learning
  8. Den stigende popularitet af e-bøger
  9. Sytten hemmeligheder til at hjælpe dig til at vokse til at være økonomisk produktive
  10. Hvordan man håndterer Efter skole Tutoring Into en underholdende og effektiv Motion
  11. Hvad Myter holde dig tilbage fra at skrive en e-bog, der fremmer dig?
  12. På Page SEO Tips - Sådan SEO din hjemmeside for online succes
  13. Lær om retssager og Living-trust love gennem eBøger
  14. Sådan oprettes Major, Minor, formindsket, Augmented og syvende akkorder
  15. Paleo-Vægttab-Low Carbs & Low Fat Opskrifter
  16. Er du i stand til at vinde i lotteriet og forudsige de rentable numre?
  17. Lotteri Systems - Har de udfører eller ikke
  18. The Secret til at skabe tid til at skrive en bog
  19. Nøglen (A Fairytale) - Kapitel 6: Skeletter og Snakes (del 3)
  20. Hvorfor Internet Surveys blæser op Nettet?