Hvem er du i The Big ordningen ting? - Forbundethed alt liv

Uddrag fra bogen www.DiscoverWhatYouAreHereToDo.com, af Nicola Grace - The Mission Mentor

Vores samfund har taget en overvejende separatistiske livssyn, hvor vi har en tendens til at se på alt som separate bevægelige dele, don &'; t har noget forhold til hinanden.

Mens der er kulturer og spirituelle praksis, der ikke deler denne opfattelse, jeg &'; m med henvisning til mainstream verden synspunkt af alt er adskilt, og for dem der holder denne opfattelse, skal du oprette forskning eller videnskabelige eksperimenter for at bevise eller modbevise nogen forbindelse. Snarere end antage, at der er sammenhæng mellem begivenheder og ideer eller det, som vi tror, ​​og det, som vi oplever, fordi alt er forbundet med hinanden. Vi har i stedet vokset op med en separatistisk mentalitet

I &';. M bruge vi her i den forstand, at “ vi mennesker i almindelighed &"; fordi jeg &'; m sikker på du og jeg don &'; t tror ligesom dette “ vi &" ;. Men de fleste mennesker ikke vokser op lærer, at alt er tilsluttet, begivenheder er relateret, vores tænkning er relateret til det, vi oplever, sygdom er relateret til, hvad vi tænker og spiser, er stigningen af ​​sygdom relateret til, hvordan over-forurenet vores fødekæde er, og listen fortsætter.

Hvorfor ting til at ske, er et stort mysterium for os, når vi tænker på alt i vores verden som værende adskilt. Vores såkaldte eksperter i autoritet erklærer, “ Vi don &'; t kender &"; Når noget kan &'; t forklares inden for rammerne af særskilte tænkning, i stedet for at kigge uden for rammerne for hele universet af muligheder, disse eksperter tilstand, “ Vi don &'; t ved &" ;, og der for mainstream tror, ​​det kan &'; t være kendt eller ikke kender endnu. I &'; m ikke sikker på, hvorfor disse fagfolk betragtes eksperter og givet myndighed, hvis de don &'; t ved. Sikkert en ekspert bør vide noget! Sikkert en ekspert bør være i stand til at se uden de nuværende rammer for tænkning til “ Know &" ;.

Så her er vi adskilte mennesker, der lever i en verden, hvor en begivenhed gør ikke &'; t har noget at gøre med en anden, medmindre du kan bevise det ved hjælp af den forældede, begrænsende parametre for såkaldt videnskabelige eksperimenter.

Men alt omkring os naturen harmonisk nynner sammen med sin sammenkobling og symbiotiske relationer. Vi &'; re den eneste del af naturen, der mener, at vi &'; re separat og hvad vi gør påvirker de større kosmos kun hvis du kan bevise det. Så månen roterer rundt om jorden og er relateret til vores oceaner &'; tidevand. Jorden roterer rundt om solen i et forhold, der giver os nat og dag, varmt og koldt, vinter, forår, sommer og efterår. Bien er måske den største forholdet samkøringslinjen af ​​alle. Hver eneste plante spise dyr, herunder mennesker, får at spise og leve på grund af Bee &'; s forhold til dronningen, og dens formål at tilfredsstille hende. Derfor giver planter og blomster til at bestøve og udbrede – sammenkobling hele planeten - og som vi &'; re ved at lære, bier kan endda påvirke kosmos

For at tænke på os selv som mennesker, der lever og vejrtrækning på denne planet, i dette univers, fuldstændig separat til en hel. kosmos alle omkring os, der er forbundet arbejder i harmonisk præcision, er uudgrundeligt for mig. Det trodser logik. Denne mainstream fremherskende perspektiv, at vi er adskilt blandt et sammenkoblet univers har gjort menneskeheden en stor bjørnetjeneste.

Dette separatistiske synspunkt har dog tillade os en vis uvidenhed, så vi kan hævde uskyld, at venstre didn &'; t ved, hvad den højre hånd har gjort, derfor ingen personlige ansvar skal tages til oprettelse af hvad højre gjorde &ndash bare; det &'; s ikke relateret – vi kan &'; t bevise forholdet. Og det er måske grunden til mainstream menneskeheden klamrer sig så desperat at en separatistisk mentalitet. Vi kan nu lever i en verden, hvor vi don &'; t nødt til at tage ansvar for det, som vi har skabt, fordi vi kan gøre krav uskyld gennem vores uvidenhed. Vi skabte ikke det. Du kan &'; t bevise det

Fra de negative oplevelser, vi har i vores liv til næringsstoffer udtømte jord, sygdomsepidemier og overbebyrdet og forurenet planet, kan &' vi;. T bevise vores tanker skabte vores erfaringer, vi kan &'; t bevise de giftige kemikalier hjælp forårsage sygdom epidemier, vi kan &'; t bevise mennesker forårsager klimaændringer ved hjælp af denne begrænsede ramme eller paradigme tankegang, vi kalder videnskab – derfor vi don &'; t nødt til at tage ansvar for at gøre ændringen. Det &'; s en meget bekvem synspunkt. Vi didn &'; t forårsage problemet. Vi don &'; t nødt til at tage ansvar. Vi kan &'; t bevise forbindelsen

YES WE CAN.. Vi kan bevise, at alt er tilsluttet, og at vi påvirker alt i vores verden.

Hvis vi ser bort fra vores nuværende såkaldte “ videnskabelig &"; synspunkt og dens separat paradigme, og se til den ekspansive og spændende kvante videnskabelige opdagelser, finder vi vi er ikke adskilt fra noget. Alt er forbundet på et eller andet niveau. Alt i vores verden kommer ned til et atom. Selv rum, der engang blev anset for at være tom af atomer, vi nu kender indeholder et netværk af atomer består af kvante energier, der er forbundet med hinanden og videregiver oplysninger.

Vi ved nu, at der på et subatomare niveau er der noget, der forbinder disse atomer. Alt i universet, herunder rum, består af atomer, så alt i universet er forbundet. Vi er ikke kun forbundet med hinanden, er vi forbundet med hele universet inde i hver celle i vores krop og selv mellemrummene mellem vores organer, knogler, blodkar og vener, på dette subatomare niveau. Selv rummet mellem tæerne – vi er forbundet – alt er forbundet – intet er adskilt. Vi er en, hvis du kan lide

Denne idé af enhed er ikke bare en hippie idé mere; det er nu en kvante videnskabeligt faktum.

I &'; ve undervist i temmelig lang tid nu, at vi lever i den mest spændende af tider, hvor spiritualitet og videnskab konvergerer. Quantum videnskab (studiet af atomer, subatomare partikler og energier), har opdaget, at kernen i alt stof der er energi og bevidsthed. Denne opdagelse er nu blevet det teoretiske grundlag for eksistensen af ​​enheden af ​​alle ting, og at der er en universel kreativ intelligens regulerer alle ting. Du kan allerede være at kalde denne eksistens Guds navn eller Universet, Store Ånd eller Skaberen. Vi er ikke adskilt fra eksistens og at tilværelsen ligger inden i os i det subatomare del af vores atomer

Vidste du fange, at en del over, hvor jeg sagde, “. Kvante energier, der er forbundet med hinanden og videresendelse af oplysninger &"; I &'; d gerne gentage, at sidste del - “ videregive oplysninger &" ;. Du har oplysninger, der transmitteres inde i dig fra hver celle i din krop og den plads i mellem, igen på det subatomare niveau hvert atom. Du kan give og modtage oplysninger på dette subatomare niveau, fordi det er inde i hver celle i din krop – hvis bare du bare lære at tune ind Vi har en videnskabeligt henvises nu for alder gamle ordsprog mange vismænd, “. Svaret &'; s ligger inden &"; og “ se inde i &"; – Der er oplysninger, der udsendes inden for de sub atomare partikler af dine atomer. Du &'; ll finde Universal Kreativ Intelligens derinde. Du har en Genius Databank i dig – som jeg gerne sige – Gud er inde i dig i denne forstand. Det er uden for dig og alle omkring dig.

Tag et øjeblik til at lægge mærke til, hvis din krop er nu zinging, eller hvis du føler dig lidt mere ekspansiv eller lysere som din hjerne tager denne information ind og sender det til alle celle i din krop. Det kan ikke være nye oplysninger til dig, eller det kan være helt nyt. Som dit sind og hjerne begynder at registrere konsekvenserne, du kan føle omrøring foregår i cellerne i din krop på grund af din nye bevidsthed
I &';. M nævne det her, før vi går videre, så du ved, er der intet at frygte om denne oplevelse. Det &'; s helt normalt. Du er trods alt en masse energi og bevidsthed. Som du måske ikke har været klar over det før er simpelthen fordi din opmærksomhed har været andre steder. I &'; m nu fokusere din opmærksomhed på det faktum, at du er ét med alt i universet, så du får at vide, hvor vigtig du er til at hele kosmos

Dr. Erwin Laszlo, forfatter til nye koncepter for Matter. , Liv og sind sagde det bedst:.

"Den levende verden er ikke den barske domæne klassiske darwinisme, hvor hver kampe mod alle, med alle arter, hver organisme og hvert gen konkurrerer om fordel mod alle andre organismer er ikke hud-lukket selviske enheder, og konkurrencen er aldrig uhindret. Livet udvikler sig, ligesom selve universet, i en 'hellig dans' med en underliggende felt. Det gør levende væsener i elementerne i et stort netværk af intime relationer, der favner Hele biosfæren selv et sammenkoblet element i de bredere forbindelser, der når ind i kosmos. "

En temmelig omfattende måde at sige vi er ét med meget luft, vi indånder, og kosmos, der omgiver os. Vores virkelighed er da en af ​​tilslutningsmuligheder, ikke adskilthed. Det samme er dine livsbegivenheder forbundet med hinanden på en eller anden måde

inspiration

1. Vejen til kærlighed - Opdage My Life Formål
  2. Bliv inspireret med 10 Kraftfuld Byron Katie Citater
  3. Træn din MUSE
  4. En holdning af taknemmelighed
  5. Et produkt af de beslutninger, du har lavet
  6. Du bare aldrig vide!
  7. Hvorfor dit skrivebord dræber din produktivitet
  8. "Jeg er en Technopreneur og jeg er arbejdsløs," siger Faizan Laghari. Er en iværksætter arbejdslø…
  9. Nyttige tips til at vinde online budgivning auktion.
  10. Beroligende Thanksgiving Blues