MRSA behandling med Manuka Honning

Selvom MRSA er blevet resistente over for de fleste antibiotika, er det ingen match for de magtfulde antibakterielle egenskaber af Manuka honning.

Som oplysninger om forekomsten af ​​MRSA fortsætter med at montere, hospitaler tager en aggressiv tilgang i forhindre spredning af denne elastiske infektion. Statistikker viser, at omkring 2 millioner patienter udvikle infektioner under behandling på hospitalet hvert år, og 100.000 af dem dør af infektionen.

Ifølge Center for Disease Control, andelen af ​​infektioner, som er resistente antimikrobielt har været stigende hvert år. I 1974 MRSA infektioner tegnede sig for 2% af det samlede antal staph infektioner; i 1995 var det 22%, og i 2004 var det 63%. Faktisk en rapport udsendt af Foreningen for professionelle i Infection Kontrol fandt, at MRSA-infektioner er 8,6 gange mere udbredt end tidligere skøn, og at antibiotikaresistente bakterier findes i alle afdelinger i hele de fleste hospitaler.

Undersøgelser viser, at 30-50% af befolkningen bærer MRSA på deres organer. Faktum er, MRSA kan sameksistere på overfladen af ​​huden meget harmonisk uden at forårsage nogen betydelige sundhedsmæssige komplikationer. Det er kun, når bakterierne trænger ind i huden ved hjælp af et sår eller punktering, hvor det kan være skadelige.

Trods den barske virkelighed MRSA inficere vores samfund, der er en levedygtig behandlingsopløsning. En særlig type honning findes i New Zealand og visse dele af Australien har vist sig at være effektiv i at ødelægge denne elastiske bakterie. Det er ikke så meget bierne i denne region, som er speciel, snarere end de blomster, der vokser på Manuka busk. Disse blomster producerer en unik nektar, der indeholder ekstraordinære antibakterielle egenskaber. Bierne bruger denne nektar at skabe, hvad der er blevet kendt som Manuka honning.

Det er blevet opdaget, at Manuka Honning indeholder helbredende egenskaber ikke findes i andre typer af honning. Manuka Honning ødelægger MRSA ved at trække fugt ud af den bakterielle celle, hvilket gør det umuligt for dem at overleve. Dette er meget lig, hvad der sker, når du hælder salt på en skovsnegl.

Honning er en af ​​de eneste stoffer i verden, der ikke udløber. Fødevarer bytte, når bakterier begynder at danne den. Dog kan bakterier ikke overleve i honning. Honning opdaget i gamle egyptiske grave, der blev bevaret i over 4.000 år har endda vist sig at være egnet til konsum. Fraværet af bakterier i honning er for det meste på grund af tilstedeværelsen af ​​hydrogenperoxid. Faktisk før antibiotika blev opfundet, honning blev almindeligt anvendt til medicinske formål, især til dressing sår.

Et ratingsystem administreres af Active Manuka Honning Association i New Zealand beregner styrken af ​​Manuka Honning på en skala fra 0-30. Det er almindeligt accepteret, at Manuka honning med en UMF rating på 10 eller højere anses aktive og egnet til terapeutisk anvendelse. Jo højere UMF rating, jo højere antibakteriel aktivitet. Dog har patienter rapporteret følsomhed over for Manuka Honning med ekstraordinært høje UMF ratings (dvs. UMF 20-30). Selv UMF 10 Manuka Honning er potent nok til at dræbe MRSA og helbrede staph infektioner.

Ved undersøgelse under et mikroskop, er det blevet opdaget, at MRSA celler danner en skillevæg på midten, dividere celle i to separate celler. Dette sker hver 30 minutter. Imidlertid har Manuka honning vist sig at interferere med celledelingscyklus, stoppe den døde i sit spor. Dette er nu blevet betragtet som et stort gennembrud i den medicinske industri.

I summering, aktiv Manuka Honning er en af ​​de eneste naturlige stoffer i verden, der er i stand til effektivt at ødelægge MRSA og andre antibiotika-resistente bakterier. Som et resultat, er Manuka honning nu bruges som den vigtigste ingrediens i antiseptiske produkter. Et New York-baserede producent af hudplejeprodukter udnytter de naturlige antimikrobielle egenskaber af Manuka honning. Honeymark har udviklet et Førstehjælp Antiseptisk Lotion, der er effektiv i behandling MRSA og andre bakterielle infektioner.

"Vores Førstehjælp Antiseptisk Lotion er vores bedst sælgende produkt, specifikt på grund af sin evne til at dræbe MRSA og helbrede staph infektioner, "siger Frank Buonanotte, CEO for honeymark International. "Med eksperter forudsiger, at nye antibiotikaresistente bakteriestammer uundgåeligt vil opstå i fremtiden, vil Manuka honning blive betragtet som en yderst værdifuld ressource." Som en naturlig ingrediens, er Manuka honning vist sig at have nogen negative bivirkninger, når de anvendes til medicinske formål

1. Er Genital herpes smitsom? Hvordan virker Herpes Spread?
  2. Bedste urtekosttilskud til Støtte Diabetes
  3. Alternative behandlingsformer for Glaukom
  4. Hvorfor Må Surrogates brug for en advokat?
  5. Home Retsmidler for beskadiget hår - Billig naturlig og effektiv
  6. Hvad er egentlig Miracle Mineral Solution?
  7. Hvis du har kræft ...
  8. Russisk Way of Health
  9. Forsøger at slippe af med problemet med snorken?
  10. Vægttab Hypnose - Hvad du behøver at vide
  11. Foruroligende Tinnitus - Hvordan til at behandle det
  12. Strategier for Fornyet Sundhed: Alternativ Healing SKAL og MÅ
  13. Interagere med erektil dysfunktion i et forhold
  14. Ear Mite hjem retsmidler komme af med dem
  15. En Cancer Healing Story - Fuld førstnævntes ansvar
  16. Den storslåede Syv grunde kaliumcitrat er en af ​​de Top Vitaminer For gigt
  17. Urtemedicin For fysisk og mental træthed Træthed manglende energi
  18. Den tankegang for at finde en behandling af psoriasis.
  19. Can Green lipped muslinge Hjælp blodtryk Control?
  20. Neurotransmitter Test: Hvordan Afsløring Neurotransmitter Ubalance kan hjælpe dig til at føle sig…