En Miljø På et andet perspektiv

Min far og mor har været meget støttende af hvad jeg ønsker at blive i livet. Derfor, når jeg var otte år gammel, de overtalt mig til at blive en videnskabsmand da jeg bad om et mikroskop. Jeg modtog min mikroskop, at julen. Jeg holdt det som en evighed. Jeg befandt mig i verden af ​​den usynlige, tænker, at snart jeg kunne blive en Nobels fredspris modtager til forskellige videnskabelige opdagelser af nye former for liv, ny medicin, eller noget, der kan gavne menneskeheden.

Det gjorde mig se tingene i et andet perspektiv, når jeg brugte den lille mikroskop af minen. Snefald i løbet af denne tid var i modsætning til de sædvanlige. Det gjorde så udsøgte snefnug i al sin mangfoldighed. Jeg ekshibitionist det. Hver snefnug var en skønhed i sin egen indviklede illustrationer, som en fantastisk foreliggende udleveret ovenfra.

Disse små ting gøres synlige for det blotte øje, som det er bliver udvidet med en bunke af glas linser som lys passerer gennem det. Ifølge skrifterne af Seneca, Plinius den Ældre, og de romerske filosoffer som forstørrelsesarmaturer, brændende briller (det brændt posten nedenfor det, som det er eksponeret mod sollys) og forstørrelsesglas var allerede brugt under 100 ADThese stykker af forstørrelsesglas var kaldes linser fordi de var formet som frøet med en linse.

Det anvendes kun en hul cylindrisk genstand med en linse i den ene ende, der kan forstørre ti gange objektets udseende og på den anden ende er en plade til prøven. Disse var de første modeller af et mikroskop. De plejede at kalde det loppe briller så godt på grund af deres nysgerrighed på at undersøge lopper og andre insekter med den.

I 1590, Zaccharias Janssen og hans søn Hans opdagede, at objekter kan synes større som følge af deres test på forskellige linser i et rør. Andre opfindere udvidet deres visdom og evne i sin udvikling som årene gik. En linse med en fokusering anordning var Galileis bidrag i mikroskopets forbedring i 1609. Men videnskabsmanden betragtes som grundlæggeren af ​​mikroskopi er Anton Van Leeuwenhoek af Holland. Han var en novice på et tørt varer butik først og udnyttes på forstørrelsesglasset for at tilføje op trådene i tekstil. Han var i stand til at foretage linser, buede op til 270 diametre forstærkning efter at lære, hvordan man skærpe og forfine dem. I sidste ende blev han kendt som far til mikrobiologi med brugen af ​​mikroskopet, at han udviklede. Mikrobiologiske opdagelser såsom bakterier, gær planter, organismer i vand og blodcirkulationen i kapillærerne er akkrediteret til ham. At have gjort, der var en meget stor accomplishment.Little forbedringer blev foretaget frem til det 19. århundrede, da en amerikaner, Charles A. Spencer grundlagde fremstillingsindustrien af ​​fine - det bedste - optisk udstyr med forstørrelser på op til 1250 diametre med regelmæssige lys og 5000 med blåt lys.

Med de mange forskellige mikroskoper på markedet, kan du vælge en, der kan tilfredsstille dit barns nysgerrige sind eller tage et kig på dem, der anvendes af erhvervslivet, i forskningslaboratorier og helbredsundersøgelser. Trods hvordan den måler, kan det stadig gnist din interesse, det er helt sikkert.

Har du brug for monokulare mikroskoper til at hjælpe dig med alle dine Education? I tilfælde af at du, er du velkommen til at hovedet til www.safehomeproducts.com og vælge fra forskellige mikroskoper og tilbehør, der bedst passer til dine personlige behov

generel selvhjælp

1. Panikanfald i Teens
  2. Tag et kritisk blik på dig selv før du starter et Personlig Udvikling Program.
  3. Alt, hvad du nogensinde vil blive
  4. Holde sikker
  5. Steady Vægttab For You Smart Eating Midler
  6. Undgå Konflikt: en shamanistisk og jungiansk tilgang
  7. Pasning af dine Roofs
  8. At vide HVORFOR du kom fra, vælge hvor du skal hen!
  9. Skibe og rigge brug offshore døre