Awakening hjerter Humanity

2012 oplysning gateway er over os. Mange er begyndt at føle på en energisk niveau dybere vækkelse af bevidsthed, der sker. Da vi fortsætter med at bevæge sig i retning af december 2012 og derefter, er hjerter menneskeheden gå gennem en opstigningsproces, en energisk skift
fra adskillelse til en indre vide af enhed og en følelse af sammenhold bevidsthed, der vil hæve vibrationer denne planet ind i sin næste evolution

sker på en planetarisk niveau såvel som på et menneskeligt plan. Denne udvikling. Biologi planeten Jorden og vores egen humanbiologi er i en transformation. Den menneskelige DNA er gemt i det alle de koder og oplysninger for denne næste evolution. Awakening denne sovende oplysninger er, hvad der sker på planeten Jorden på dette tidspunkt. Med denne opvågnen, er ny bevidsthed blive født, og med denne nye bevidsthed kommer en ny æra, en ny måde at være, der er forbundet med miljøet og med alt liv

Galactic Bevidsthed & Menneskelige DNA

menneskelige DNA er udløst af digitale koder som frekvenser af lys, opvågnen genetiske sekvenser, der frigiver oplysninger (lys) ind i vores bevidsthed. Vores genetiske hukommelse bliver tændt, og udgiver os fra konstruktioner af tid, som vi har kendt det og returnere os til vores forbindelse med en større puls af liv, der er i en harmonisk rytme inden for vores galakse og universet.

planetgear linjeføringer åbne gateways til lysenergi (information) at strømme ind i Jorden for aktivering af harmomic sekventering. Jorden modtager kosmiske energie indstrømning ind i hendes rytmiske farvande og energiske matrix af hendes vibrationelle krop. Jorden er pulserende, rytmisk vejrtrækning, og tager i disse nye frekvenser ind i hendes biologiske struktur via naturens elementer.

Et centralt for os, er at genlyd med jorden, da vores biologi er lavet af samme elementer som hende. Som vi genlyd og harmonisere med Jorden, kan vores krop lettere assimilere de højere frekvenser af energi, der kommer ind i planeten. Vores bevidsthed, der er gemt i de digitale koder inde i vores cellulære DNA, lettere kan genklang og tændt og harmoniseres på globalt plan hjælper omdannelsen af ​​vores krop i disse højere dimensionelle frekvenser af lys -. Med Jorden

Vi er i færd med at tænde vores oprindelige plan og genetisk hukommelse afholdes inden den stadig stigende strenge af vores menneskelige DNA. Disse numeriske koder i det menneskelige DNA vække sindet at ændre og opleve nye niveauer af bevidsthed og mere af vores uendelige hu-mand potentiale. Da koderne fortsat aktivere vi åbner i mere af en tidløs sekvens, så vi kan være mere forbundet til vores flerdimensionale karakter, hvor vi er på linie med
vores sjæl essensen og skabelse sker gennem denne forbindelse i en sekventiel rytme, der transcenderer den dobbelthed og illusion af tid. Fordi disse koder er aktiveret inden for den cellulære hukommelse af vores DNA, de vække os til sandheden om, hvem vi er, vores guddommelige formål som et

19,5 "bevidste vibrationelle kropslige oplevelse." - Hyper-Dimensional Portal

Richard Hoagland, tidligere NASA videnskabsmand, opdagede i begyndelsen af ​​1990'erne i NASA fotograferer en række pyramiderne og et ansigt på overfladen af ​​Mars i en region kaldet Cydonia. Som Hoagland kigget dybere ind i hans resultater, indså han, at de pyramideformede strukturer og ansigt, der lignede
Sfinksen er i 19,5 graders breddegrad på Mars.

Så flere opdagelser var lavet af andre uregelmæssigheder ved 19.5 bredde på andre planeter, samt punkter på Jorden. Ved 19,5, Jupiter har sin rød plet, Neptun dens mørke plet, Venus har sin store vulkan, Alpha Regio, Sun har sine peak temperaturer og sol spot aktivitet. På Jorden, den 19.5
breddegrad er Maya ruinerne i Yucatan og på den store ø Hawaii, hvor den mest aktive vulkan på Jorden er placeret.

Vigtigheden af ​​19,5

The Star Tetrahedron Geometri mønster består af 2 sikringsanlæg 4-sidede tetraederformede når de placeres i området af Jorden med en af ​​spidserne på Nordpolen, og én på Sydpolen, vil de andre spidser rører kuglen på 19,47 breddegrad ( 19.5) over og under ækvator.
med Jorden roterer med enorm hastighed, har der været observeret en stor kraft, der forekommer på 19.47 (19,5) grader nord og syd. Vulkansk aktivitet på Jorden og på Venus og andre anomalier på Mars, Jupiter, og mere er knyttet til denne breddegrad og bliver betragtet som
hyper-dimensionelle.

Dette perspektiv i fysik links til viden om Star Tetrahedron er et køretøj af lys bevægelse mellem andre dimensioner og Jordens dimension. Drunvalo Melkisedek har bragt oplysninger frem om denne geometri mønster som værende et køretøj af lys, at vores lys organer kan rejse ind og faktisk hjælpe os med at hæve vores frekvens, der skal mere vibrationally forbundet
med vores lys krop.

Vi kan betragte Star Tetrahedron, som en del af en stjerne-gateway ind i og ud af denne dimensionale virkelighed. Blandt andre gamle kulturer, den egyptiske civilisation betragtede tetraeder at være en stjerne Gate, en inter-dimensional portal. Den hyper-dimensionelle felt, der bliver gjort opmærksom på de 19,5 graders bredde North & Syd, kan betragtes som en vigtig indgang til denne dimensionale virkelighed

Big Island of Hawaii -. 19,5

Den store ø Hawaii, at være på 19,5 grader i
stjerne Tetrahedron, er en stor portal for lette koder til at komme ind på energiske matrix felt af Jorden. Big Island Hawaii har den mest aktive vulkan på Jorden. De gamle hawaiiansk spirituelle traditioner er meget tilsluttet og klar over
placering af øen inden for vores solsystem og galakse, og det er forbindelse til stjernerne, især Plejadernes stjernesystem. Store ø er et centralt adgangspunkt i galaksen, og modtager mana (energi) i den lemuriske energier.

Mauna Kea vulkanen placeret på 19.5 på den store øen Hawaii, er det højeste bjerg på Jorden, fra havbunden til toppen. Det er her de mest avancerede teleskoper på planeten bor, med forskere, der kommer fra hele verden til at gøre deres astronomi forskning.

Kilauea Volcano, gudinden Pele, på Big Island er den mest aktive vulkan på planeten , hvilket bringer magma fra kernen af ​​Jorden, og hele tiden skabe nye Jord på planeten. Fra primale dybder af magma til det højeste bjerg nå til stjernerne, en hyperdimensional
på energiområdet på 19,5, kan Big Island Hawaii betragtes som en inter-dimensional stjerneport portal og er et centralt adgangspunkt, der modtager den nye lyse koder af energier ind i Jorden.

energi ind i matrix inden for jorden gennem visse punkter, såsom 19,5, og få fordelt gennem hele energiske felt af jorden. Gennem 19,5 graders forbindelse, den store ø er forbundet med pyramiderne i Mars, Venus, Jupiter, Neptun og andre hellige portalwebsteder på Jorden og i galaksen.

Venus ~ Den Guddommelige Feminine

Venus spiller en enorm rolle i fødslen af ​​den nye Jord og vækkelse af koderne i vores DNA. Under fuldmåne på 29 oktober, vil Venus være på Super galaktiske center.

Månen er et forstørrelsesglas linse af energi og forbinder os med rytmer af Jorden. Det har en direkte forbindelse med væsker og rytmer inde i den menneskelige krop.
Fuldmånen lyser bevidstheden, så vi kan komme i fyldigere udformning af vores conscioussness på et følelsesmæssigt plan og med de bio-rytmer i vores krop.
Med Venus på Super galaktiske center ved fuldmåne, vil vi have en stærk gateway for energier af guddommelig kærlighed, harmoni, skønhed, fred og glæde til at komme i balance i vores hjerte.
næste niveau af vækkelse af hjerter Menneskehedens sker nu, og de digitale koder bevidsthedens aktiverer vores cellulære DNA-niveau, tænde en genetisk sekvens, der vil skabe et skift i bevidsthed. Denne globale opvågnen vil finde sted på alle niveauer af bevidsthed, og da der er en reformation af den globale bevidsthed, vil tiltag i retning af større sammenhold, ansvarlighed
og service opstår. Det er en grand tid til at være på Jorden, som vi forene sig i kærlighed, sandhed, frihed, lys, glæde, guddommelig harmoni og lyksalighed
 !;

11. Ud over den Illusion
  12. AUTONOMI & TILLÆG
  13. Den største af disse er kærlighed
  14. Hvordan en Psychic Reader Udvikler deres kunst
  15. Er din øvelse, så du kan være mere end blot Fleksibel i krop?
  16. Er du også i stand til kærlighed?
  17. BE-Holdninger ~ være den nuværende