Lyd, Hensigt & Genetisk Healing

I en spændende del af en fascinerende bog med titlen Den kosmiske Serpent: DNA og oprindelsen af ​​VIDEN, franske antropolog Jeremy Narby indeholder uddrag fra hans personlige tidsskrifter fra sin tid at studere de helbredende praksis i Amazonas medicin mænd. Én post er af særlig interesse på den populære emnet genetisk helbredelse.

"Ifølge shamaner i hele verden," skriver dr Narby, kommunikation med helbredende spiritus er etableret "via musik. For [shamaner] det er næsten utænkeligt at komme ind i åndernes verden og tie. Angelica Gebhart Sayer diskuterer visuelle musik projiceres af ånderne foran shamanen øjne. Det består af tre-dimensionelle billeder, der smelte sammen til lyden, og at shaman imiterer ved at udsende tilsvarende melodier. " I en provokerende fodnote til sig selv, Narby tilføjer: "Jeg skulle kontrollere, om DNA udsender lyd eller ej."

En tankegang insisterer på, at mennesker rent faktisk er lavet af lyd og at DNA i sig selv kan være en form for lyd . Trække på omhyggeligt dokumenteret forskning, forklarer Harvard-uddannede Leonard Horowitz, at DNA udsender og modtager både fononer og fotoner, eller elektromagnetiske bølger af lyd og lys. I 1990'erne, ifølge Dr. Horowitz, "tre nobelpristagere inden for medicin avanceret forskning, der afslørede den primære funktion af DNA ligger ikke i proteinsyntese ... men i realm af bioacoustic og bioelektrisk signalering." I de senere år en ny kunstnerisk felt kaldet DNA-musik har endda begyndt at blomstre. Det forekommer derfor hensigtsmæssigt, i det mindste, at sammenligne DNA til et tastatur med et antal nøgler, der producerer musik af livet.

Men hvad nu hvis på et vist niveau, er vi lavet af lyd? Hvad hvis i begyndelsen var Ordet? Hvad hvis sfærernes musik er ingen myte? Hvad nu hvis vi selv er en harmonisk konvergens? Hvad hvis den holografiske gitter af vores væsen er en sproglig og musikalsk grænseflade mellem højere-dimensionelle lys, som kan betragtes som en form for guddommelig tanke eller hensigt, og lyd i højere dimensionelle oktaver? Efter alt, String teori postulerer eksistensen af ​​mange forskellige, teoretisk tilgængelige dimensioner, der vises notationally forbundet meget gerne strenge på en guitar.

Narby gentagne gange gør opmærksom på, at shamaner bruger lyd, fordi det giver dem mulighed for at omdanne nogle aspekter af den genetiske kode. Hvis DNA er faktisk en tekst, et tastatur, en musikalsk score; hvis det er sandt, at denne score kan omskrives således, at det spiller en ny type musik; og hvis vi lever ikke bare i et holografisk men i et harmonisk univers, så er det virker plausibelt, at vores bioenergi felter er i det mindste delvis består af højere-dimensionel lyd.

Når min partner Leigh og jeg begyndte at udvikle en metode til DNA-aktivering kaldet Regenetics, opdagede vi gennem kinesiologi (muskel test), som hver af kroppens auriske eller elektromagnetiske felter svarer ikke blot til en chakra, men til en tredje-dimensionel lyd oktav. Energisk, vores forskning viser, at mennesker er bygget af en lodret række af lys-behandling chakraer sammenknytning med koncentriske elektromagnetiske felter (som er sonic karakter) til dannelse af tredimensionale holografiske matrix, der producerer vores fysiske krop.

På det genetiske niveau, lyd giver anledning til lys. I et dokument med titlen "en holografisk Begrebet virkelighed" optræder i PSYCHOENERGETIC SYSTEMS i 1975, et team af forskere hovednavn ved Richard Alan Miller først skitserede en overbevisende model af "ener-genetisk" udtryk resulterer i "udfældet virkelighed": "overlejret sammenhængende bølger af forskellige typer i cellerne interagerer at danne diffraktionsmønstre, for det første i den akustiske [lyd] domæne, for det andet i det elektromagnetiske [lys] domæne. " Dette fører til manifestation af fysisk form som et "quantum hologram -. En oversættelse mellem akustisk og optisk hologrammer" Betydeligt, denne lyd-lys oversættelse mekanisme, der skaber den somatiske oplevelse af virkeligheden funktioner i genomet.

Dette er ikke stedet at give en fuldstændig behandling af videnskaben om kvante bioholography. Snarere vil jeg gerne understrege, at efter denne model, der tiltrækker mange fortalere som flere og flere af dens forskrifter bekræftes, bliver det tydeligt, at DNA dirigerer cellulær metabolisme og replikation ikke bare biokemisk, men elektromagnetisk gennem en kromosomal mekanisme, der oversætter lyden ind lysbølger, og omvendt. Lyd og lys, eller fononer og fotoner, etablere et sofistikeret kommunikation netværk i hele den fysiske organisme, der strækker sig ind i bioenergi felterne og tilbage til de cellulære og subcellulære niveauer.

erindrer Edgar Cayce forudsigelse om, at "lyd ville være den medicin af fremtiden, "Jonathan Goldman i HEALING SOUNDS: THE POWER harmoniske opfandt følgende inspirerende formel: lyd + intention = helbredelse. Hvis vi definerer hensigt som en form for bevidst lysenergi nogenlunde svarer til tanke, en idé i overensstemmelse med mange shamanistiske traditioner, som den af ​​Toltecs i Mesoamerika, kan vi oversætte Goldmans formel som:

LYD + LYS = HEALING .

For nylig evne lyd og lys til at helbrede DNA blev videnskabeligt dokumenteret af en russisk forskerhold bestående af genetikere og sprogfolk. Russiske lingvister opdagede, at den genetiske kode, især i de såkaldte junk del, følger regelmæssig grammatik og Brugsreglerne næsten identiske med de menneskelige sprog. Dette annullerer mange moderne lingvistiske teorier ved at bevise, at sproget ikke vises tilfældigt, men afspejler menneskehedens fælles genetik. I GUD CODE bestseller forfatter Gregg Braden viser endvidere, at de gamle fire bogstaver hebraiske navn for Gud (YHVH) er faktisk kode for DNA baseret på dennes kemiske sammensætning af kvælstof, ilt, brint og kulstof. Denne påstand, med sine enorme implikationer i forhold til DNA universelle rolle som en guddommelig sprog, der tales gennem kroppen, har været peer-reviewed og accepteret af mange lærde i hebraisk

Fritz Albert Popp &'; s. Nobelpris-vindende forskning fastslår, at hver eneste celle i kroppen modtager, lagrer og udsender kohærent lys i form af biofotoner. Sideløbende med biophonons, biophotons opretholde elektromagnetiske frekvens mønstre i alle levende organismer. Med ordene fra Dr. Stephen Lindsteadt, denne matrix, der er produceret og opretholdt af frekvenssvingninger "giver den energiske switchboarding bag enhver cellulær funktion, herunder DNA /RNA messengering. Cellemembraner scanne og konvertere signaler til elektromagnetiske begivenheder som proteiner i cellens bi -laget ændre form for vibrationer af specifikke resonansfrekvenser. " Som understreger, at hver "biokemisk reaktion indledes med et elektromagnetisk signal," Lindsteadt konkluderer, "Celler kommunikerer både elektromagnetisk og kemisk og skabe biokemiske veje, der forbinder alle funktioner i kroppen." Salg

russiske videnskabsmænd Peter Gariaev og Vladimir Poponin har også undersøgt DNA ekstraordinære elektromagnetiske egenskaber. Deres forskning viser, at DNA har en særlig evne til at tiltrække fotoner, hvilket sidstnævnte at spiral langs helix-formede DNA-molekyle i stedet for at gå frem langs en lineær bane. Med andre ord, DNA har den fantastiske evne - i modsætning til alle andre molekyle vides at eksistere -. At bøje eller væve lys omkring sig selv

Desuden fremgår det, at en tidligere uopdaget form for intelligent lys eller hensigt energi (stammer fra højere dimensioner og kan skelnes fra både tyngdekraft og elektromagnetisk stråling), som Dr. Eli Cartan først betegnet "vridning" i 1913 efter dens vride bevægelse gennem stoffet af rum-tid, giver anledning til DNA. Mange årtier senere, begrebet torsion energi var stadig i live og godt nok til at inspirere en hel generation af russiske forskere, som forfattede tusindvis af papirer om emnet i 1990'erne alene. "En samlet subliminal felt af potentielt universelle bevidsthed eksisterer tilsyneladende," skriver Horowitz om emnet de russiske undersøgelser ", og kan forklares som vej ud af en tidligere overset fysisk tomrum."

De gamle grækere var godt klar af denne potente energi, kalder det "æter", og forstå, at det er direkte ansvarlig for universel manifestation. I 1950'erne russiske videnskabsmand Nicolai Kozyrev endegyldigt bevist eksistensen af ​​denne livgivende underrum energi, hvilket viser, at, ligesom tiden, det flyder i en hellig geometrisk spiral, der er blevet kaldt phi, Golden Mean, og Fibonacci-sekvens. I lyset af overvældende beviser for dens eksistens, er moderne forskere vender tilbage til begrebet aether bruge sådanne udtryk som "nulpunkt energi" og "vakuum potentiale." For nylig, fysikerne Richard Feynman og John Wheeler gik så vidt som til at beregne, at mængden af ​​torsion energi indeholdt i en elpære bogstaveligt kunne bringe verdenshavene i kog!

Dette gennembrud forskning i den tidsmæssige fysik af underrummet fastslår, at torsion energi gennemtrænger hele multidimensional Galaxy og ikke kun reagerer på, men kan faktisk være bevidsthed kreativ oplever sig i tid. "For at sige det så ligeud som muligt," skriver berømt psykiske og begavet videnskabelig forsker David Wilcock, "du kan ikke adskille bevidsthed og torsion bølger - de er de samme ting, når vi bruger vores sind til at tænke, skaber vi bevægelser af elektrisk. impulser i hjernen, og når nogen elektriske energi bevæger sig, er torsion bølger også skabt. "

Ifølge de russiske fund, noter forfatter Wynn Gratis," denne spiral 'torsion' energi kan faktisk være substansen i vores menneskesjæle, og er derfor den forløber for DNA-molekylet ... Det findes allerede i stoffet af rum og tid, før nogen fysiske liv opstår. " Andetsteds, Gratis bemærkninger transposoner at disse små segmenter af DNA kan rejse langs genomet aktivere forskellige dele af den, når du bliver bedt om bevidsthed. I tråd med Dr. Gariaev s "Wave-baserede genom" teori, Fri konkluderer, at DNA-funktioner "lidt ligesom en computerchip, med forskellige sektioner, som kan enten være 'på' eller 'off'." Således kan vi nemt forestille sig, hvordan den vridning bølger af den menneskelige bevidsthed kunne programmere eller omprogrammere DNA 's binære kode.

Tilsvarende Gariaev gruppen viste, at kromosomer fungerer meget gerne (gen) programmerbare holografiske biocomputere beskæftiger DNA egen elektromagnetisk stråling. Deres forskning antyder kraftigt, at menneskelige DNA er bogstaveligt talt en genetisk "tekst"; at kromosomer både producerer og modtager oplysningerne i disse tekster for at indkode og afkode dem, henholdsvis; og at kromosomer samler sig i en holografisk gitter eller gitter designet til at generere og fortolke meget stabile spiral stående bølger af lyd og lys som styrer alle biologiske funktioner. Med andre ord forklare mangeårige genetik forskere Iona Miller og Richard Alan Miller i en fantastisk artikel, delvist baseret på Gariaev resultater med titlen "Fra Helix til Hologram," DNA er "kode omdannes til fysisk materie, styret af lys og lydsignaler."

årtiers forskning af Dr. Kikuo Chishima, en japansk videnskabsmand, tyder på, at de røde blodlegemer dannes ikke i knoglemarv, som er almindeligt antaget, men i den intestinale villi. Røde blodlegemer synes at være 1) styret af systemiske frekvenssvingninger manifesterer i bioenergi blueprint og 2) er i stand til at syntetisere DNA for at differentiere til specifikke typer af celler, som derefter migrerer via 90.000-mile-lange kapillarsystem til, uanset hvor de Der er behov for. Skriver Lindsteadt, "Dette åben system, der forbinder til lymfesystemet, meridian systemet og bindevæv giver kommunikations veje for strømmen af ​​informationer og cellulære instruktioner fra den elektromagnetiske energi matrix."

Et revolutionerende konsekvens (af mange) af denne forskning er, at aktivere DNA og stimulerer heling på celleniveau, kan man blot bruge vores arts højeste udtryk for skabende bevidsthed: ord. Mens vestlige forskere klodset klippe og splice gener, Gariaev &'; s hold udviklet sofistikerede apparater, som kan påvirke cellulær metabolisme gennem lyd og lys bølger indtastet til sproglige frekvenser menneskelige. Ved hjælp af denne fremgangsmåde, Gariaev bevist, at kromosomer beskadiget af røntgenstråler, for eksempel, kan repareres. Desuden blev dette udført invasivt ved blot at anvende vibration og sprog eller lyd kombineret med hensigt, eller ord, til DNA

Ifølge Iona Miller og Richard Miller, “. Livet er fundamentalt elektromagnetisk snarere end kemiske, den DNA blueprint fungerer som en biohologram der tjener som et vejledende matrix til at organisere fysisk form &"; Formentlig det mest vidtrækkende konsekvenser af den citerede i denne artikel forskning er, at DNA kan aktiveres gennem bevidste sproglige udtryk (lidt ligesom en antenne) for at nulstille bioenergi felter, som igen (som kredser kommunikationssatellitter) kan overføre radio og lys signaler til at genoprette den rette cellulære struktur og funktion af det menneskelige legeme

Referencer:.

Baerbel, DNA (Resumé af den tyske bog Vernetzte Intelligenz af Grazyna Fosar og Franz Bludorf) (http: //www.home.planet.nl/~holtjo19/GB/DNA.html)

Braden, Gregg, The God Code: The Secret af vores tidligere, lover Vores fremtid (Hay House, Inc., 2004)

Chishima, Kikuo, Revolution af biologi og lægevidenskab (Neo-Hæmatologisk Society Press, 1972)

Fosar, Grazyna og Bludorf, Franz, Vernetzte Intelligenz ("Networked Intelligence") (Aktuelt Besøg utilgængelig på engelsk. forfatternes hjemmeside http://www.fosar-bludorf.com.)

Gratis, Wynn med Wilcock, D., reinkarnation af Edgar Cayce ?: Interdimensionale Kommunikation og Global Transformation (Frog, Ltd, 2004)