Bevis for Gud som en Videnskabsmand: Fysiker, Mikrobiolog, Rainbow Creator, og genetiker

Resumé: Salg Forskere danner hypoteser, udføre laboratorie- og teoretiske eksperimenter for at bevise deres hypoteser, og udgive deres arbejde i peer reviewed videnskabelige tidsskrifter. I mit sind, Gud er Master videnskabsmand, der holder hans teorier til sig mens følelse ingen grund til at yde videnskabelig bevis for vi dødelige. Snarere Gud skjuler hans videnskabelige resultater i form af mirakler. På grund af den fri vilje, at Gud gav os, er hans holdning til os erklærede enkelt og elegant - det &'; s dit valg, om at tro eller ikke tro på mig. Desuden, hvis du har tillid til, som jeg gør, at Gud dikterede at Moses første fem bøger den hebraiske bibel, kendt som Toraen, så Gud er hans egen offentliggjort forfatter. Det er i Toraen, at vi finder Gud Master Scientist samt Master Creator

Choice:.
Da Gud gav os fri vilje, han sørget for, at selv de mest uegennyttige part ikke behøvede at tror på ham, og kunne kun tror på de evolutionære og videnskabelige forklaringer på eksistensen af ​​vores univers, planet, og os selv. Men ud over vores valg til at tro eller tvivle på Gud, er der også en anden valg for dem, der har tro. Skabte Gud verden oprindeligt på tidspunktet for big bang, og derefter gå tilbage til at tillade naturlige hændelser at forekomme eller har Gud spillede en bag kulisserne kontinuerlig rolle i udviklingen af ​​vores verden? Det bliver endnu mere kompliceret. Er Gud, ukendt for os, ved roret i vores skib, mens vi rejse fra havn til havn i løbet af vores liv gør nye opdagelser? Eller har Gud forud planlagt alt, så selv om vi er kaptajner i vores eget skib tænker, at vi gør nye opdagelser, disse opdagelser er virkelig gamle hat til Gud? Det faktum, at Gud har planlagt alt doesn &'; t gøre vores liv mindre glade eller mindre spændende for som Forrest Gump sagde i den film, livet er som en æske chokolade som du aldrig vide, hvad du vil få. Man bør se på Gud som en videnskabsmand uanset One &'; s personlige overbevisninger. Vær opmærksom på, at selv om vi bruger vores begrænsede menneskelige hjerne til at forstå vores liv og univers; med sin ubegrænsede organiserende intelligens energi Gud planer på et højere niveau, at vi ikke er i stand til at få adgang. Gud &'; s tanker er højere end vores tanker. Gud &'; s veje er højere end vores veje

Gud Fysikeren:
Vi offentliggjorde en tidligere artikel på denne hjemmeside, som foreslog, at fysikeren &'; s uset Higgs felt var den samme som vor foreslået uopdaget Gud. Field. Higgs feltet er afgørende for strukturen af ​​stof og til gengæld til selve livet. Vores tanker var, at på det tidspunkt, big bang, eksisterede kun Gud som unikke lysenergi partikler. Vi foreslog endvidere, at disse specielle hvilende lysenergi partikler handlet som en omvendt sort hul og indeholdt mørket og alle de gasformige ingredienser, der er nødvendige for at kickstarte vores univers 14 milliarder år siden. I en tid med Gud &'; s valg, han forårsagede eller blev big bang, og i dag Gud &'; s Light Energy udgør mere end en milliard quadrillion af disse særlige partikler. Gud &'; s energi partikler stadig geometrisk stigende som vores univers konstant udvider sig.

energi beregninger Åndelige partikel indikerer, at Gud &'; s energi partikler i øjeblikket indtager 625 milliarder plus miles af rummet. Hvis det er sandt, det ville være et meget stort antal på linje med de videnskabelige synspunkter, trillioner af miles af rummet menes at være en rå estimat af afstanden spænder over universet. Gud repræsenterer derfor en stor del af tre-dimensionelle rum, og han har potentialet til at sprede sin energi partikler i hele vores univers, så han i det væsentlige er plads selv. Gud er således master fysiker, fordi alle planetariske, livsformer, og selv livløse genstande som vand og klipper er “ live &"; og fyldt med Gud &'; s energi. Denne særlige Light Energy blev drøftet på den første dag i Oprettelse af vores verden i den hebraiske bibel eller Gamle Testamente og er uafhængig af lys energi fra solen, som ikke udviste indtil den fjerde dag i skabelsen eller millioner til milliarder af år senere.

Gud Rainbow Skaber:
Aristoteles kan have været den første registrerede menneske til at studere regnbuer. Men næsten femogtyve hundrede år før Aristoteles, blev Gud talte til Noah om indstilling Hans bue på himlen. Den egentlige tekst kommer fra Genesis IX: 11, “ Og jeg [Gud] vil ratificere min Pagt med dig [menneskeheden]: aldrig mere skal alt Kød udryddes af Flodens Vande en oversvømmelse, og aldrig igen skal der være en oversvømmelse at ødelægge jorden &"; Og fra Genesis IX: 12-17, “ Det er tegn på den pagt, som jeg giver mellem mig og dig er, at er med dig, for generationer evigt. Jeg har sat min Bue [rainbow] i skyen, og det skal være et tegn på pagten mellem mig og jorden. Og det skal ske, når jeg placere en sky over jorden, og buen vil blive set i skyen. Jeg vil huske min Pagt mellem mig og eder og hvert levende væsen hos alt Kød, og vandet skal aldrig mere blive en oversvømmelse, som ødelægger alt Kød. Og Buen skal være i skyen, og jeg skal se på det til at huske den evige Pagt mellem mig og hvert levende væsen, blandt alt Kød på Jorden &"; A “ tegn &"; er en aftale mellem Gud og mennesket, mens den egentlige aftale smedede kaldes “. pagt &";

Var Gud den første til at se en regnbue? Så vidt vi ved, YES. Rainbows er naturlige forekomster, som synes at lysne vores verden, uanset hvor dyster vores fremtid ser ud. Hvis man omhyggeligt undersøger den bibelske tekst, kan One &'; t undgå at bemærke, at Gud faktisk hævder regnbuen til at være hans bue, som om han ejede det. Selvom regnbuen er et naturligt fænomen, der altid har eksisteret fra begyndelsen af ​​det tidspunkt, hvor solen &'; s stråler blev brudt inden regndråber, kunne Gud have skabt regnbuen på himlen uden vanddråberne ligesom han skabte Adam fra stjernestøv uden en sædcelle og et æg. Det er velkendt, at forskere opdaget, at hvidt lys faktisk udgøres af et spektrum af farver i forskellige bølgelængder. Men hvorfor er det så? Gør regnbuer findes for vores fornøjelse eller er den virkelige betydning af tegn på pagten mellem Gud og mennesket? Desuden, hvorfor skulle hvidt lys have denne farve sammensætning og farvespektret skabt af Gud med vilje valgt, fordi vi er tilbøjelige til at kende og elske visualisere farver med vores øjne, så meget, så når vi ser farve vi let huske, hvad vi så? Vil Gud vise alle menneskehedens en regnbue samtidig overalt på jorden i fremtidige messianske gange for at demonstrere sin pagt med os

Gud Mikrobiolog:?
Mens universet er cirka 14 milliarder år gammelt, vores jord gjorde ikke dannes indtil 4,5 milliarder år siden, og vi ikke se de første forstenede mikroorganismer indtil 3,8 milliarder år siden. Men hvor kom disse bakterier fra? Hvis du undersøger de videnskabelige undersøgelser om livets oprindelse, du opdager, at forskerne ikke kan fortælle dig, hvordan livet oprindeligt begyndte, ligesom de ikke kan fortælle dig, hvad der skete i løbet af disse guddommelige øjeblikke før big bang. Bakterier og andre avancerede livsformer har DNA, men du kan &'; t gøre DNA uden enzym proteiner, og du kan &'; t gøre enzym proteiner uden DNA. Det &'; s hønen og ægget hypotese, hvor du don &'; t ved der kom først - hønen eller ægget. Du har brug for kylling til udklække ægget, men du skal ægget at give anledning til kyllingen. Ingen videnskabsmand i alle laboratorier har fundet en måde at skabe makromolekyler af DNA eller enzym proteiner. Så hvordan har disse forstenede mikroorganismer vises 3,8 milliarder år siden? Francis Crick Nobel Laureate, der med James Watson løste den dobbelte helix struktur af DNA, foreslog, at udlændinge på UFO rumskibe bragte disse mikroorganismer til jord 3,8 milliarder år siden. Jeg slags enig med Sir Francis, så længe vi erstatte engle for udlændinge, kommanderende rumskibe. Gud er den mikrobiolog, der skabte mikroorganismer milliarder af år, før videnskaben om mikrobiologi begyndte. Mikroorganismer ville være en snap virksomhed for Gud, hvis du accepterer den forudsætning, at Gud skabte Adam ud af stjernestøv

Gud genetiker:.
Der er en interessant historie i Bibelen skrevet seksogtredive for hundrede år siden om den jødiske patriark Jakob og hans intrigante far-in-law Laban. Jakob havde arbejdet utrætteligt i fjorten år for at gifte sig begge Laban &'; s døtre, Lea og Rakel, og deres Trælkvinder Zilpa og Bilha. Da han ønskede at forlade med sin familie og hans lille flok dyr, Laban nægtede at fortælle Jakob, at han var held og lykke til Laban og at Jakob måtte arbejde yderligere seks år. Jakob vidste, at Laban var skrupelløst uærlig, og at han havde brug for at etablere betingelser i en aftale, som af den naturlige orden tilsyneladende totalt begunstiget Laban. Samtidig, Jakob indså han måtte opføre sig i overensstemmelse med, hvad der er skrevet i Salme XVIII: 27, “ Med den troværdig, handle tillidsfuldt og med skæve, handle perverst &";

Historien er taget. fra Genesis XXX. Jacob beder Laban at lade ham passere gennem Laban &'; s hele flokken. Laban vil derefter fjerne fra flokken hver spættede eller plettet (rødbrun) får, hver rødbrun lam og de spættede eller plettet (hvide aftegninger) blandt geder og give disse eksisterende “ beskadiget &"; dyr til Laban. Så Jacob lover, at han vil have en tendens Laban &'; s resterende fejlfrit ren hvid får og rene sorte geder, men hvis fremtidige afkom er født unormalt farvet, vil Jacob holde disse som hans løn. Jacob endvidere enig i, at at hvis der er nogen rene monokrom dyr blandt hans spættede og plettede fremtid født afkom, at hele aftalen er ophævet i Laban &'; s favør som Jakob vil holde ikke engang de nyfødte blandede farvede dyr, og han vil ende med ingenting . Jacob handlede med integritet, selvom Laban ikke var. Laban følte, at han kunne ikke &'; t miste så det var utænkeligt for ham, at spættede og plettede får og geder kunne blive født af rent monokrom farvet hvide får og sorte geder. Jacob på den anden side mente, at Gud ville velsigne ham i et mirakel. Hvad hverken indså var, at Gud var en genetiker og at spættede og plettede dyr kunne blive født fra en-farvet hvide får og sorte geder, hvis blandingen af ​​gener under parring af hvert dyr ville tillade det. Således mange spættede og plettede dyr blev født og Jakob blev meget rig, mens Laban pyrogen, da han var blevet overlistet selv om han også nydt godt af Jacob &'; s. Shepherding

oplysning

1. The Perfect Pace
  2. *** Attachment væk. Deliverance vandt
  3. Udvikling af en positiv holdning, den lyse side af mit liv!
  4. *** Hvad er Root Races ?
  5. Hykleri videnskab og religion
  6. 7 Core forskelle i personlig udvikling ~ The Bridge mellem teori & Ansøgning
  7. De øer folk er mest religiøse!
  8. Det er All Right