Artikel Seks: Quantum Hologram

En række artikler om Quantum Theory of Mind and Soul Evolution

»De dogmer i den rolige fortid er utilstrækkelige til det stormfulde nuværende"
Abraham Lincoln

Quantum Hologram

En BBC-program jeg så for nylig begyndte:

“ Der er en mærkelig og mystiske verden der omgiver os. For de fleste af den tid, det &'; s skjult fra vores sanser &"; Så begyndte fortælleren på en BBC Horizon-program. Han fortsatte med at sige ... “ Det søgen efter at forklare virkelighedens natur er en af ​​de store videnskabelige detektiv historier &";.

Selvfølgelig er det. Det har altid været så: for engang både videnskab og religion var engang en og samme disciplin. Horizon fortælleren fortsatte: “ Er vi alle en del af en stor kosmisk hologram? Har vi eksisterer i en uendelighed af parallelle verdener "og sluttede sin introduktion med at sige:? &Ldquo; ... på denne søgen sund fornuft er ingen vejledning &" ;.

Programmet begyndte derefter ved at indføre en af ​​mine videnskabelige helte ., professor Leonard Susskind, opdageren af ​​både strengteori og det holografiske princip Leonard åbnede med ordene:

“ Kvantemekanikken siger, at jeg kan passere gennem denne mur ... &";

Og så dette fascinerende program gik fra sorte huller til den dybeste struktur af rum og tid, men om, hvad der rent faktisk er plads, tid og virkelighed hver interviewet på programmet fysiker kun kunne sige: “ ... ingen ved &";. .
Så hvad er virkelighed?

De fysikere, kosmolog, mikrobiologer og andre videnskabsfolk modige nok til at gå imod fysik dogme med risiko for at miste deres faste stillinger, sammenlægning af beviser på tværs af hele spektret af viden , udtrykke deres konklusioner af hvor videnskab tager os som: &'; Scientific Filosofi &' ;. De kan gøre det med den udløber af videnskab, fordi det isn &'; t taget alt for alvorligt af de fleste fysikere, det er trods alt kun et par forskere lade deres fantasi strejfe et stykke tid. (Se 'Einstein Visualisering Formula - Artikel En af denne serie.) Og dog er fra denne &'; Science Filosofi &'; at sådanne film som &'; The Secret &' ;, og bedst sælgende bøger som &'; The Field &' ;, &'; Quantum Succes &'; og Greg Braden &'; s &'; The Divine Matrix &'; og mange andre har sprunget.

Men alt at viden stadig opsummeres i den matematiske synspunkt, at alt, der eksisterer gør det så kodet information. Det er oplysninger, der begynder med kvarker og andre ulige navngivne partikler, der udgør den grundlæggende partikel '; virkelighed &'; af strukturen af ​​alt inklusive atomerne i vores krop og vores DNA. Ingen kan &'; se &'; sådanne partikler. Deres eksistens kan kun matematisk forudsagt at eksistere sådanne strålende matematikere som Prof. Leonard sussing og andre, og derefter konstaterede at gøre det ved stadig flere forskere accelererende partikler i modsatte retninger til nær lysets hastighed og fange, hvad der sker, når de kolliderer. Udstyret til at gøre dette, så som Large Hadron Collider i CERN, nær Geneve i Schweiz, som erstatter Fermilab i Amerika som verdens største og højeste energi partikelaccelerator bogstaveligt koster milliarder og atter milliarder at bygge.
En tiårig Søg

De, &'; fundamentale partikler &'; er information og oplysning kan ikke tabt eller ødelagt, er en kendsgerning, at voksede fra en tiårig søgning ved Leonard Susskind. Han startede fra det øjeblik, da han hørte Stephen Hawkins gør den modsatte påstand til dette. Stephen den store britiske teoretiske fysiker udtalte, at sorte huller er ikke permanent og gradvist forsvinde til ingenting at tage alle de oplysninger, de indeholder med dem.

Efter ti års arbejde og meget hår trækker, Leonard endelig skrev matematik, der beviste Stephen forkert, og ud af det kom det holografiske princip. Vi er alle hologrammer i en holografisk verden og universet det fortæller os. Men når vi mener, at dette hvor er så os? Er et hologram struktureret fra oplysninger anderledes fra sindet og sjæl, at dogmer fysikkens stringent afvise?
Fleste fysikere mener, at når vores hjerner dør så gør vores bevidstheder. Så hvad sker der med de oplysninger, der gør os entydigt &'; os &' ;? Er det vild, da Steven Hawking engang troede, i et langsomt ved at forsvinde sort hul? Jeg tror Abraham Lincoln opsummerede det hele op, da han sagde:

". De dogmer i den rolige fortid er utilstrækkelige til det stormfulde nuværende"

Abraham Lincoln var ikke &'; t, naturligvis, at tale om moderne fysik, som det har været for det sidste århundrede &'; Men hvad sagde han er stadig aktuel som lige nu er det &'; stormfuld stede &'; og et par forskere er begyndt at distancere sig fra de videnskabelige dogmer fra fortiden århundrede.

Hvis oplysningerne ikke kan gå tabt så heller kan de oplysninger, der gør hver enkelt af os entydigt individuelt.

Så nu vi har videnskabelige matematik, teorier og eksperimenter, der sikkerhedskopiere vores længe holdt overbevisninger i sind og sjæl. Nogle &'; ting &' ;, som er grundlaget for alt, hvad vi er, fortsætter med at eksistere, når den holografiske eller &'; uvirkeligt &'; krop vi timeligt besætte ikke længere til nogen nytte for os. Virkeligheden ifølge det holografiske princip, fortsætter med at eksistere på kanten af ​​universet i en todimensional &'; begivenhedshorisont &' ;. En, som Susskind beviser, med sine matematik, fortsætter med at eksistere, selv efter universet kollapser tilbage i sort hul og ophører sig til at eksistere som vores univers.

Al den viden, som videnskaben nu akkumulere er begyndt at vise, at selv om at universet med tiden vil ophøre med at eksistere, som gør vores krop, de oplysninger, som den er lavet og som er blevet tilføjet til og udviklet sig til at gøre det mere, end det var, ikke vil ophøre med at eksistere selvom men vil gå på.

Det ser meget, som hvis videnskaben er begyndt at bevise, at sindet skaber information og udvikler sig, at oplysninger, som det udvikler sig selv.

Det ser meget, som hvis videnskaben er begyndt at bevise, at universet er en af ​​sind og sjæl

accelereret læring

1. Oprettelse af et Web Presence -! Hvorfor du brug for en web-tilstedeværelse i dag at lykkes
  2. Sådan Lær Manga Tegning Gennem Online Videos
  3. Hvorfor Tekstbeskeder vil erstatte Skrivning
  4. Træn dig selv måder at spille elektrisk guitar On Line
  5. Sådan Tjen CompTIA A + Security + Network + certificering på kun 7 dage
  6. Har du lære mere af succes eller Manglende?
  7. Er Einstein ret i Mirakler?
  8. Superior akademiske præstation gennem Mind Mapping