Beviset er i Vand: Dine tanker Effekt Realiteter

Hele livet, stof, er tanker og ord konstant vibrerende på en bestemt frekvens. Alt i universet spænder fra den laveste til den højeste frekvens, og Dr. Masaru Emoto har opdaget, at vand er lydhøre over for disse frekvenser på et fysisk niveau.

Dr. Masaru Emoto er en japansk forsker, der har været banebrydende forbløffende opdagelser om vand. Gennem års eksperimenter, Emoto fandt, at vand ændrer sin molekylære form, når de udsættes for forskellige ord, lyde, og selv ting. I betragtning af, at vand er en grundlæggende nødvendighed for alle livsformer, gør det op 75% af vores krop og halvdelen af ​​Jorden, kan vi påvirke meget mere end det blotte øje viser os.

Ved hjælp af en meget kraftfuld mikroskop Vi kan se, at krystaller dannet i vand, der er frosset bogstaveligt ændrer sig, når bestemte, koncentrerede tanker eller ting er rettet mod dem. Emoto eksperimenteret med et utal af ord, sætninger, billeder, lyde, selv vand simpelthen fra forskellige steder. Han fandt, at vand fra en klar forår eller vand udsat for ord forbundet med taknemmelighed såsom "Jeg elsker dig" eller "Tak" viser strålende, komplekse og farverige mønstre ligner snefnug. I modsætning hertil forurenet vand, eller vand udsat for negative ord som "Du Fool" eller "Satan" danner ufuldstændige, asymmetriske mønstre med matte farver. Vand udsat for et billede af en blomst eller et billede af en delfin show resultater ligner mønstre dannet af “ Jeg elsker dig &"; og “ Tak &"; Dr. Emoto selv forsøgt at udsætte vand til en mobiltelefon og en mikrobølgeovn og fandt, at de forårsager vand danner på samme måde som vand udsat til “ Satan &"; eller “ jeg hader dig &"; Dette tyder på, at negative tanker er ikke en del af naturen og er udviklet af samfundet, ligesom mikrobølgeovne og mobiltelefoner var.

Væsentlige, denne forskning tyder på, at tanker og følelser påvirker den fysiske verden. Mennesker er vibrerende med en frekvens på 570 billioner gange i sekundet, så jo mere taknemmelighed, kærlighed og påskønnelse, vi føler, jo mere vi skaber denne frekvens. Implikationen af ​​denne bringer en helt ny tilgang til, hvordan vi positivt kan påvirke Jorden og vores liv. Effekten af ​​positive tanker kan tage på en helt ny betydning, så sørg for, at du altid tænker positive, succesfulde tanker!

Læs mere om Dr. Masaru Emoto og hans eksperimenter med vand ved www.hado.net

begivenhed

1. Manifestere dine drømme gennem en effektiv Målsætning
  2. Kan vi fremskynde succes?
  3. *** Nøgler til Letting Go af Overspringshandling
  4. Frygt Mangel Ego Doubt
  5. Selv- Talk og dens indvirkning Over din succes
  6. Universelle Love Udsat: hvad de er, hvorfor de er der
  7. Prøv det On- et værktøj til manifesterer
  8. Jeg fik min Butt Sparket - og huskede betydningen af ​​My Sande
  9. *** Find "Sweet Spot"
  10. Korrelationen mellem rigdom og Metafysik
  11. Hurtige og nemme trin for at manifestere ønsker og drømme i dit liv
  12. Hvor meget vil du Manifestation?
  13. Gøre dine drømme Real: De seks Action trin til at gøre drømme Reality
  14. Loven om Manifestation- Forklaret for succes!
  15. Vokalisering + Visualisering = Manifestation
  16. At blive din bedste Self - De 5 trin til helhed
  17. *** Positive bekræftelser, Do positive bekræftelser virkelig arbejde
  18. *** Mastering Magic: Hvordan at gøre tingene ske
  19. Hvad Secret
  20. Har du Manifesteret en million dollars endnu?