Hvad Er Kvantefysik har at gøre med Business?

Så hvad i universet har kvantefysikken har at gøre med virksomhed? Kun alt! Lad mig forklare.

Quantum er studiet af de fundamentale partikler fra hvor alle uanset former. Fysik er den videnskab, der beskæftiger sig med sagen som energi i bevægelse og kraft. Således kvantefysik er den gren af ​​en ny bølge af videnskab baseret på kvanteteori, som beskriver og forudsiger egenskaberne for alle fysiske systemer

Nu ser du hvorfor &';. Alt &'; er mit svar på spørgsmålet? Er du klar over det potentiale her? En videnskab, som kan hjælpe os til at forstå selve karakteren af ​​de fysiske ændringer, vi i øjeblikket oplever på denne jord.

Quantum repræsenterer potentialitet i erhvervslivet for at skabe dybtgående indflydelse. Fysik repræsenterer de måder, hvorpå denne potentialitet finder anvendelse, og realiseret. Nye videnskabelige gennembrud fortælle os der &'; s anden, bedre tilgang end hvad vi bruger i øjeblikket, men her &'; s hvorfor vi &'; re så selvfølgelig lige nu:

De begrænsende begreber fra newtonske fysik fortsætter med at være den primære indflydelse på hvilken vores hverdag er baseret: en ting logisk fører til en anden /dette medfører, at /en ting fører logisk til en anden. Denne tankeform ikke længere beskriver, hvad der rent faktisk sker.

Der er et umiddelbart behov for erhvervslivet til at udvikle sig selv ud over den begrænsede tredobbelte bundlinje tænke på økonomiske, økologiske og sociale hensyn. Der er ubegrænset faktorer involveret i alle aspekter af erhvervslivet. Dette niveau af overvejelser, jeg kalder quantum bundlinjen.

Som kvante iværksættere, vi skal begynde at tage alle aspekter af livet under advisement. Vi må, for at oprette et nyt skift på denne jord. I denne rolle, vi som bevidste ledere skal begynde at indføre disse begreber, mens modellering innovative adfærd for vores team. Baseret på hvem vi er som individer og tilpasset vores formål og lidenskab

Uanset om det forhold, i dette øjeblik bekymring medarbejdertilfredshed, kunderelationer eller finansiel uro, det virkelig gør ikke &';. T sagen. Alle skal være en overvejelse af hele den kendte og ukendte faktorer. Som virksomhed iværksætter, du har videnskaben på din side, som du overveje kvante kvotienten af ​​alle aspekter af erhvervslivet; hver afdeling, hver forhandling, hver medarbejder og hver mindste relation

Alt den snak om kvante dette og kvante, der gør ikke &';. t nødt til at være kompleks. Vi &'; re virkelig kun tage kvante universets natur og anvende det til erhvervslivet. Det er her at forstå kvante universets natur er vigtig
Tegning på en af ​​naturen &'; s. Mest utrolige kvante &'; opfindelser, &'; lad &'; s bruge en plante frø som et eksempel. Tænk på det enorme potentiale, den indeholder; specifikt med ordentlig støtte og ernæring, en frø har evnen til at producere et træ og give rigelig frugt til foder og til at give næring. Og så er det ved at anvende kvantefysik til erhvervslivet.

En slags gestus frø, en ændring i opfattelsen frø, til en villighed ændre frø, en bly eksempel frø, blot én bevidst frø har potentiale, med korrekt støtte til at inspirere eksponentiel vækst og give rigelig frugt at pleje din forretning og livet for alle tilknyttet din virksomhed.

Som kvante ledere, bevæger vi frimodigt i en ny retning, fordi vi nu ved, at vi styre vores egen virkelighed og er forbundet med alt og alle. Med bevidsthed, medfølelse og ydmyghed vi skabe en frisk sti /et ny måde at være.

Virksomhedsejere, der er fokuseret på at gennemføre kvanteniveau metoder er dem, der vil trives i disse forvandlende tider. Du skal blot være åben for en ny måde at forstå åbner dig og din virksomhed til ubegrænset potentiale. Kom og oplev din ubegrænsede potentiale på One Spirit weekend, som vi støtter hinanden i vores skiftende roller som opvågnen ledere

succes principper

1. Dette er, hvordan hun får den Sale
  2. Lad Drama til din Mama ...
  3. Succes er ikke abstrakt begreb Forbeholdt et par
  4. 10 Nytårsforsætter for en mere etiske, økologiske, rentabel og succesrig virksomhed
  5. Lucky Tretten Dynamisk gudgivne Principper For Vellykket Living (Opdateret)
  6. Entrepreneurial Tip: En aftale er kun så god som de involverede personer
  7. 10 Almindelige Udtalelser, der hæmmer Fremskridt
  8. Make Everyday et mesterværk Fordi. . .
  9. Sådan Cope når noget går galt
  10. Hvorfor Tom Izzo passion for Accountability gør ham sådan en vellykket Basketball Coach
  11. Du ikke var født til at leve som Brutes
  12. Hvad du behøver at vide for at stige til succes
  13. Tilbring din sabbatår klogt og frugtbart!
  14. Lov af succes: Du har mulighed for at kontrollere dit niveau af succes
  15. *** Mastering Skift gennem fortsat vækst, Læring og forbedring
  16. Lær de nyeste Best Practices i Business Præsentere
  17. The Secret til livslang succes og tilfredsstillelse
  18. Hvad er metoden til god SEO Copywriting?
  19. Dine Planer