Cancer Translationel Research: Inaktiverende Anti-apoptotiske gener som potentielle Cancer Cure

Anti-apoptotiske ætiologi af cancer

En stadig mere populære ætiologi for kræft er en mutation, en ændring i DNA. Stråling, kemikalier og flere vira er de midler, som kan inducere mutation. Forskere håber at være indkredsning den faktiske placering af mutation i håb om at tilbyde behandling til højre i kilden.

Forskning i kræft translationel forskning opdagede, at undladelse af apoptose kan resultere i kræft. Apoptose er programmeret celledød. Faktisk er alle celler udviklet til at begå selvmord at holde balancen i kroppen. De gamle celler dør, således at kroppen vil producere yngre celler. Når et giftigt stof ind i en celle, er de også tilbøjelige til at ofre sig for at støtte usikre kemikalie. Kræft translationelle forskere har været forsker apoptose snarere en behandling for kræft. Forskerne bare arbejder på at få kræftcellerne til at dræbe sig selv.

Anti-apoptotiske proteiner

Anti-apoptotiske proteiner er allerede dokumenteret. Band of proteiner kaldet Bcl-2-familien, som omfatter Bcl-2 det, Mcl-1, Bcl-x og Bcl-w kan inhibere apoptose. En anden familie, de IAP binder til apoptotiske protein enzymer kaldet caspaser, og hæmmer dem. Det var også blevet konstateret, at alle IAP indeholde en baculoviral gentagelse (BIR) del og en RING domæne eller del. XIAP betragtes som den mest populære med denne familie og ja det hæmmer caspaserne 3, 7 og 9 via dets BIR domæne. Tanken om kræft translationelle videnskabelige undersøgelser er, at når antiapoptotiske gener aktiveres blandt kræftceller, derefter tænde dem ud kan forårsage fremme af kræft celledød.

Anti-apoptotiske proteiner i klinisk og laboratorie forskning

beviser på antiapoptotiske proteiner &'; rolle i tumor og kræft forfremmelse tilfældigvis skal dokumenteres. Bcl-2-genet er opdaget udtrykkes i patienter kæmper med B celle neoplasi follikulært lymfom, en cancer vedrørende blodlegemer og lymfeknuder. Bcl-2-aktivitet er også blevet set i melanom, en form for kræft i huden. Både Bcl-2 og Mcl-1 var overudtrykt i myelom, en cancer vedrørende knoglemarven. IAP-aktivitet syntes at være til stede hos patienter med mucosa-associeret lymfoidt væv (MALT) lymfomer. XIAP blev opdaget at være øget hos patienter med lungekræft.

p53-genet blev opdaget at stoppe celle periode, og vil fremme apoptose. I mange tilfælde af human cancer, har dette gen muteret. Mutation hæmmer apoptose, hvilket indebar dannelsen af ​​kræft. I mus eksperimenter hver gang en cancer promotor eller onkogen er myc til udtryk, de forsøgsdyr udvikler kræft. Efter udviklingen af ​​kræft, er apoptose promoter p53 overudtrykt. Tumorerne i mus skrumpede som følge af den apoptotiske virkning af p53. Denne forskning antyder, at p53 er kan være vigtigt i forårsager apoptose til forebyggelse af progression af tumor.

Forbindelse mellem kræft translationel forskning viser, at inhibitorer af apoptose kan arbejde som onkogener, og celledød initiativtagere bliver tumorsuppressorer. Disse er generelt afgørende gennembrud i hele opdage sikker og effektiv, alternativ kræftbehandling

1. Må plantestoffer retsmidler virkelig Fjern Nyre Stone?
  2. Afklaring Massage Dækning og Forsikring Fordele
  3. 3 enkle måder at detox din lever
  4. Behandling af hypertension med billigere Effektiv Diovan
  5. Vælg en effektiv urtemedicin For hedeture!
  6. Plantestoffer retsmidler mod hæmorider, Piles - ayurvedisk behandling