Probiotika For dårlig ånde: en ny tilgang til Beskæftiger sig med halitosis

Dårlig ånde er et problem for mange mennesker. De kan ikke føle sig komfortable omkring andre og måske ikke ønsker at tale med nogen. . Heldigvis er der forskellige ting en person kan gøre for at ændre deres situation, som at bruge probiotika til dårlig ånde

Hvad er Oral Probiotika:

Hvis du har været holde op med medicinsk nyheder eller information så er du måske allerede være vidende om probiotika. Men hvis du ikke er klar over, probiotika er nyttige organismer, som er beregnet til at bekæmpe dårlig ånde. Ideen er at tage dårlige bakterier, som forårsager dine problemer, og erstatte det med gode, så dit åndedræt er meget bedre

Hvordan Disse gode bakterier Work:.

De bakterier, der udløser din dårlig ånde kan spores tilbage til problemer i fordøjelsessystemet. Denne region er kendt for at være stærkt befængt med "fordøjelsesfremmende bakterier", som spiller en afgørende rolle i metaboliske processer. Bifidus og Lactobacillus er to eksempler på bakterier, der findes i fordøjelseskanalen spor. De kan skabe, hvis til stede i andre steder i kroppen, som dårlig ånde, for eksempel problemer.

Da dårlig ånde stammer fra aktiviteten af ​​organismen, så erstatte dem bringer en væsentlig ændring af munden lugte. Eksempler på gode bakterier, der modvirker effekten af ​​dårlige bakterier og gøre ånde bedre er S.salivavarius M18 og S.salivarius K12. Når i munden, disse probiotika organismer gør et antibakterielt peptid, som er rettet mod de tidligere stammer af bakterier, som forårsager dårlig ånde. De dårlige ånde bakterier dør på grund af peptid at knytte sig til det

Er der nogen forskning, der understøtter Probiotika For dårlig ånde:.

I 1960'erne, videnskabsmænd i Sverige viste, at så meget som 30% af befolkningen nyttige mikrober i munden. Dette antal har ændret sig over tid til kun 10% procent. Kost ændring siges at være årsagen til dette. Forsker har bestemt er det fordi vi ikke spiser så meget gærede fødevarer som vi bruger til. En anden grund er brugen af ​​konserveringsmidler i fødevarer, der ikke kun fjerner bakterier i fødevarer, men også i kroppen samt. Så det er forståeligt, hvorfor, hvis du oplever dårlig ånde, at der er behov brugen af ​​probiotika.

Forskning offentliggjort i European Journal of Pediatrics forklaret i detaljer, at uskadelige E.coli stammer kan slippe af med dårlig ånde lugte på grund af gastriske gasser. En anden undersøgelse blev udført af japanske forskere, der bestemmes, at udnytte en stamme af bakterier kaldet Lactobacillus salivarius også kan bekæmpe dårlig ånde. Det var en måned lang undersøgelse og de involverede personer havde dårlig ånde. Det var fastslå, at de svovl-producerende forbindelser havde sænket en hel del.

Anvendelse af probiotika til dårlig ånde blev yderligere forstærket, da en anden undersøgelse udgivet i Journal of Applied Microbiology erklærede, at flygtige svovlforbindelser, som resulterer i dårlig ånde, falde betydeligt efter at være blevet introduceret til stammer af probiotiske bakterier. Yderligere undersøgelser viser også, at indførelsen af ​​en anden stamme, Streptococcus salivarius, ind i munden kan også lavere svovlindhold niveauer, og dette resulterer i en bedre ånde

Probiotika Fordele:.

comprehensives forskning har gået på at vise, at probiotika for dårlig ånde arbejder i at ændre status for din mund. Probiotika kan fremme en sundere mund, mens den på samme tid, hvilket eliminerer dårlige bakterier. Denne naturlige metode til at erstatte en type bakterier med en anden er blevet set med stor interesse i kampen mod dårlig ånde.

Gode bakterier kan løse andre orale problemer så godt. Det er ikke kun dårlig ånde, som kan behandles med gode bakterier. Forskning har vist, at mundhygiejne probiotika er en glimrende måde at erobre spørgsmål om dårlig ånde ved at reducere bakterier, der forårsager det. Andre anvendelser for mundhygiejne probiotika omfatter styrke kroppen mod tandkødssygdomme, hulrum, og ondt i halsen

Konklusion:.

Undersøgelser, der er foretaget på udvikling og anvendelse af probiotika til dårlig ånde viser tydeligt, at dette interessante svar holder trin til succes for mundhygiejne. Der er flere produkter til rådighed nu, at der fremmes effektiviteten af ​​probiotika. Og der er flere igangværende undersøgelser med probiotika. Brug probiotika er fantastisk måde at afslutte dine dårlige ånde bekymringer

1. Permanent hår reduktion
  2. Interviewe til RN Jobs
  3. Hvad du ikke vidste om Tanning
  4. Hoste medicin Kontrovers
  5. Naturlig helbredelse af gær infektion
  6. Bioidentical Hormoner vs Syntetisk Hormones- Er der et valg?
  7. Introduktion til Aspergers syndrom
  8. Hvorfor besøge din lokale optiker?
  9. Diagnose og behandling af pulpitis
  10. Sund kost diagram
  11. Child Charity: Måder at træffe beslutning om en
  12. Bedste måde at forblive sund og rask med forebyggelse
  13. medicin Overvågning børn
  14. Bedste Tænder Whitening For Sparkling Smiles
  15. Sund fordøjelse
  16. A Force bag Positive Domme for lungehindekræft Ofre
  17. Wanna End Din smerte og lidelse? Prøv at Udøver!
  18. The Sun Bidrager til et godt helbred