Cancer Translationel forskning: Gene terapier og tjekke for løsninger til kræft

teknologiske fremskridt i form af dens fordele for behandlinger har tilføjet til mennesket &'; s udholdenhed. Mirakelkure tendens til at være fast besluttet på at behandle sygdomme, der blev anset for uhelbredelig tidligere. En særlig opdagelse kunne være genterapi, som kræver anbringelse af gener direkte i en forskellige individer væv og væv som en løsning på et sundhedsproblem. Takket være kræft translationel forskning er proceduren gjort opnåelige. Den praksis er stadig i sin indledende fase, men det har vist sig effektiv i at hjælpe kræftpatienter lindre deres vilkår. Der har været 3 retningslinjer er aktive i udseende for kræft kur.

1-2-3 cyklus kendt som kræft translationel forskning og den er afsluttet som følger. Først lægerne søgte cancer gener og observeret hele processen af ​​disse gener således de kan drøfte elementer, herunder kræft. For det andet, de havde til at afdække hvilke egnede medicin kan ødelægge og forhindre af disse gener. For det tredje, de holdt mange undersøgelser og forelagde en bekræftet rapport tilbage for at vise effektiviteten af ​​disse receptpligtig medicin anvendes i strid med sygdommen. Formålet med processen var at udrydde mængden af ​​fejl og aldrig underlagt patienter til smerte og omkostninger for behandlinger, der vil være ineffektiv.

Denne 1-2-3 loop, også benævnt kræft translationel forskning, er processen vant til at finde nye behandlinger er beregnet til kræftpatienter. Det antages, at denne teknik kommer til at ende alle de kræft gener såre kræftpatienter. Tag situation kolon og rektal kræft, der normalt bemærket hos mange patienter. En masse af kolon og rektal patienter gerne have opmærksomhed forskere, der helt sikkert er begyndt at forstå betydningen af ​​genet identificeret som epidermal vækstfaktor receptor (EGFR). Denne form for gen er fundet indsamle ikke kun i tyktarmen (for tyktarmskræft) eller en rectus (for endetarmskræft), men derudover i munden området, hals, lunger, spiserør og mavesæk. Det primære mål er altid at styre EGFR og sæt den overskuelige.

Efter en periode med analyser i brystkræft, fandt forskerne ud af, at der er molekylære nedarvede gener af denne kræft, og de har opdaget, hvordan de gener, der er ansvarlige for stigningen kræft vil være HER2-neu-gen, også kaldet c-erbB2. Gennem opdagelsen, har de produceret antistoffer mod denne kræft-gen ofte kendt som Herceptin eller trastuzamab. Kræft translationel forskning har revolutioneret fuldt beskæftiger sig med brystkræft især i damer, hvis tumorer udført dette gen. Herceptin er virkelig en bemærkelsesværdig kur der også været meget hjælpsomme i at øge behandlingsmulighederne satser især for patienter, der startede ud tidligt terapi. Den medicinske diagnose er meget velstående, da der ikke rick for tilbagefald efter medicinen.

Ny værktøjer var ansvarlig i at hjælpe kliniske læger opdager relevansen af ​​molekylære markeringer i at opnå løsninger til kræft. Dette er helt sikkert blot det første skridt, der forbruges af kræft translationel forskning. Alternativ væsentlige oplysninger er evnen til at udføre disse opgaver i kliniske laboratorier, og et resultat af den forskning til rådighed for alle læger, der håndterer kræftpatienter. Inden for &'; 80 &'; s, strålebehandling var den eneste mulighed for at beskæftige sig med kræft tilstand. Men der var i øjeblikket få medicin opnåelige, men klinik læger var ikke klar på deres resultater, så de er knyttet til en trial-and-error basis. Genterapi er en enorm indsats for de behandlinger af kræft, som nedsætter ubehag hos patienten og medrivende resultater for helbredelse. Kræften translationel forskning præsenterer gen behandling afhængig af genetik af kræft

1. Cystisk maculaødem, NSAID og grå stær
  2. Kommende klasse - Den næret Krop
  3. Naturlig Vægttab for et godt helbred og velvære
  4. Naturlig Galdesten Remedy- Midlet Vs. Galdeblæren kirurgi
  5. Hvordan Skoler påvirke dit Teen spisevaner
  6. 5 bedste behandlingsmuligheder
  7. Nurture Naturlig vækst af hår med et minimum af intervention udefra
  8. Fight Træthed og Vind
  9. Rejsningsproblemer Cure- miste din syn og hørelse i timer! Hvad?
  10. Sikkerhed Briller: Shopping for den bedste par Øjenbeskyttelse
  11. Vidste du, at Kolon Rensning har også bivirkninger?
  12. Hvor Negative følelser påvirke dit helbred
  13. N. Irland kunne gennemføre minimum prissætning
  14. Kinesisk urtemedicin
  15. Kulhydrater og PCOS: Er de godt for mig
  16. Skift til en klinikassistent til at udforske verden Tandlægeskolen
  17. De reelle fakta om farerne ved en candida infektion
  18. Graves sygdom afhjælpe Tips
  19. Hvad er egentlig Fibromyalgi?
  20. De mest almindelige symptomer på leddegigt