*** Et glimt af Marginalt Good News

Den 1. maj 2013 annoncerede hjerneforskere, i tidsskriftet Natur
, at hypothalamus er vigtig.

Nå, ja! At baby er en del af hjernen og styrer både nervesystemet og det endokrine system, som til gengæld styrer alt hvad der sker i vores kroppe. Jeg tror, ​​vi alle kan blive enige, at styre universet er vigtig

, didn &' Men nervesystemet og hormonsystemet;. T virkelig få en omtale i artiklen.

Undersøgelsen konkluderede hypothalamus alene styret aldring

I medicinske termer, aldrende isn &';. t om rynker og saggy-baggy kram. Det &'; s om sygdom, specielt sygdomme, der dukker op – i stål-tåede støvler, og med en dårlig holdning – efter en levetid på dårlig ernæring. Sådanne ting som kræft, hjertesygdomme, diabetes, Alzheimers &'; s og resten af ​​banden Salg

Mens enhver omtale af hypothalamus er gode nyheder, hvad med de fleste mennesker ikke har en anelse om, fortsætter den falske papiret. indtryk, at vores kropsdele arbejder uafhængigt af hinanden.

Faktisk ingen kropsdel ​​er uafhængig af ethvert andet organ del. Og medlemmer af det endokrine system har ingen som helst uafhængighed. Samlingspunkt for alle-for-en, en-for-alle skrig, de definerer teamwork.

Lad mig sidespring her. Jeg bor i Arizona, hjemsted for et fodboldhold, Cardinals, at &'; s på udkig efter en vej til Super Bowl. Nogle siger, at problemet &'; s quarterback. Andre insistere alt &'; s skyld den offensive linje, fordi de don &'; t beskytte quarterbacken. En anden gruppe siger, nej, det &'; s de running backs; de falder bolden for meget. Og jeg kunne blive ved.

Cardinals, på en måde, repræsenterer det endokrine system. I fodbold eller i sundhed, kan du af &'; t fix blot en del. Det tager hele holdet arbejder sammen om at få arbejdet gjort.

Ligesom hold, der spiller mod Cardinals fokus på svagheder at plukke holdet fra hinanden, så sygdommen tager stien mindst modstand i vores kroppe.

Men undersøgelsen tyder hypothalamus er hele deal. Det gør ikke &';. T nævne ethvert andet medlem af holdet

Denne isn &'; t overraskende, da medicin lærer, prædiker og i øvrigt fremmer ideen om uafhængige kropsdele. Find en del, og ordne det, endsige at det gør ikke &';. T arbejde på den måde

Mens vi kan &'; t overdrive betydningen af ​​hypothalamus, ignorerer alle sine holdkammerater fører til misforstået tankegang, så sygdom, for uden hele holdet, kan hypothalamus af &'; t spankulere sit kram
Og det samme gælder for skjoldbruskkirtlen eller nogen anden del af det endokrine system.. Det &'; s alt eller intet; fix &'; em alle eller du vandt &'; t ordne nogen. Og hvis du don &'; t løse eventuelle, livet gør ikke &'; t gå godt.

Hvilket er grunden til min Flytning til sundhed
Programmet fokuserer på at få alle kropsdele marchere i rytme og i samme retning. Fordi det &'; s. Den eneste måde sundhedsmæssige værker

Tilbage til studiet. Efter at have isoleret hypothalamus som deres # 1 udkast pick, forskerne udtrykker deres begejstring om måder at tvinge den til at opføre sig som de mener, det burde

Så de don &';. T forstå, hvordan hypothalamus værker eller alt det gør. Og de don &'; t overveje medlemmerne af biroller – ikke, hvem de er, eller hvad de gør. Men på en måde eller en anden, de &';. Re kun en kort skridt fra succes

Denne hele gør min tænder kløe. Den eneste vej til sundhed afsoner kroppen – at lære, hvordan det fungerer, hvad den har brug for at arbejde, og hvad der kommer i vejen.

Marching ind med stål-tåede støvler og en holdning, mens udsteder ordrer, gør for en oprigtigt ulykkelig krop

Her &'; s hvordan det er:. Kroppen er stjernen, der handler divaen efter behov. Vi er blot en støtteordning for vores krop, overdraget at holde stjernen glad

Gud er god,
Bette Dowdell

immunsystemet og immunitet ekstraudstyr

1. 9 skøre ting Pesticider gør for at din krop
  2. *** The Power of Hvidløg
  3. *** Coconut Oil
  4. *** Og Endnu en Health Enemy
  5. Skal du bruge PrEP? (HIV forebyggelse)
  6. *** Kilder i kosten af ​​Glutathion
  7. Dit immunforsvar - Do You Know Hvad er i dit drikkevand
  8. Hvad er årsagen skjoldbruskkirtlen problemer?
  9. Sagen om Sun Screen Killer
  10. *** You Mean Kolesterol er ikke et problem?
  11. *** Elendighed Nerve Pain
  12. *** Fjender er overalt!
  13. Skjoldbruskkirtel Test og Vacciner