Styring Pest Gennem biologisk proces

Biologisk bekæmpelse er en miljørigtig og effektiv middel til at reducere eller mindske skadedyr og skadedyr effekter gennem brug af naturlige fjender. Formålet med Biologisk Kontrol er at fremme denne videnskab og teknologi gennem offentliggørelse af originale forskningsartikler og anmeldelser af forskning og teori. Tidsskriftet vier et afsnit til rapporter om bio-teknologier, der beskæftiger sig med udredning og brug af gener eller genprodukter til forbedring af biologiske bekæmpelsesmidler.

Tidsskriftet omfatter biologisk bekæmpelse af viral, mikrobiel, nematoder, insekter, mide, ukrudt, og hvirveldyr skadedyr i landbruget, vand, skov, naturressource, lagret produkt, og bymiljøer. Biologisk bekæmpelse af skadelige arthropoder menneskelige og husdyr er også inkluderet. Økologiske, molekylære og bioteknologiske tilgange til forståelsen af ​​biologisk bekæmpelse er velkomne.

Entomologi-snyltehvepse, rovdyr, og patogener og deres anvendelse gennem import, augmentation, og /eller forvaltningsstrategier levested Salg • Plantepatologi-antagonisme, konkurrence, cross-beskyttelse, hyperparasitism, hypovirulence, og jord hæmning gennem naturligt forekommende og indførte agenter
• Nematology-rovdyr, parasitoider og patogener i biologisk bekæmpelse gennem forstærkning og /eller ledelse af levesteder strategier og undertrykkende jord gennem naturligt forekommende og indførte agenter
• Weed Science-hvirveldyr, hvirvelløse dyr, og patogener og deres anvendelse gennem klassisk, forstørrende eller bio herbicide taktik

Klassisk biologisk bekæmpelse er indførelsen af ​​naturlige fjender til en ny lokalitet, hvor de ikke stammer eller ikke forekommer naturligt . Dette sker som regel af statslige myndigheder. I mange tilfælde det kompleks af naturlige fjender er forbundet med et insekt skadedyr kan være utilstrækkelige. Dette er især tydeligt, når et insekt skadedyr ved et uheld indføres i et nyt geografisk område uden de tilknyttede naturlige fjender. Disse indførte skadedyr benævnes eksotiske skadedyr og omfatter omkring 40% af de skadelige insekter i USA. For at opnå de nødvendige naturlige fjender, forskerne vendte sig til klassisk biologisk bekæmpelse. Dette er den praksis at importere, og frigive for etablering, naturlige fjender til at styre en indført (eksotisk) skadedyr, selv om det også praktiseres mod indfødte skadedyr. Det første skridt i processen er at bestemme oprindelsen af ​​den indførte skadedyr og derefter indsamle relevante naturlige fjender i forbindelse med skadedyr eller nært beslægtede arter.

Dette er baseret på import og frigivelse af eksotiske bio bekæmpelsesmidler, med forventning om, at agenter vil blive etableret og ingen yderligere udslip vil være nødvendig. Klassisk bio kontrol er således i modsætning til de to andre metoder, er det i denne er permanent. Når en vellykket styring af et skadedyr er opnået, vil kontrollen fortsætte i det uendelige, medmindre forstyrret af indførelsen af ​​hyper-parasitter. Det er derfor langt billigere end andre metoder i det lange løb. Også, kræver det ikke handling af landmænd, således at udvidelse og vedtagelse i marken er ikke et problem.

Problemet er, at indførte eksotiske bio kontrol midler kan ikke få succes i et nyt miljø, og kan ikke bliver etableret. Selv hvis de gør etablere, kan de ikke have meget indflydelse på målet skadedyr. Klassisk bio kontrol er mest effektiv, når den bruges til at styre indførte skadedyr, snarere end endemiske dem. Det er også mest effektive, når det anvendes i isoleret og klart definerede områder, som i tilfældet med små øer

For mere relateret emne, så tjek nedenstående links:

skadedyrsbekæmpelse Sydlige Auckland < . br>

generel selvhjælp

1. Grusomheder fra Boko Haram på nigerianske kristne
  2. Hvordan til at dekorere dit hus i julen
  3. En bemærkelsesværdig Energy Booster for din krop
  4. Korrekt måde at fjerne Crayon Pletter fra Tøj
  5. Målt Bygning Survey: for bedre Property Management
  6. Fordele ved LED-belysning
  7. Eksamen Detaljer for eksamen 101 Linux LPI certificering niveau 1
  8. Overvej en personlig billedrammer
  9. Handicap Scootere
  10. Forbedre Self tillids- Top 5 tips til at gøre Teenagere føle sig mere trygge
  11. Holde Baby Safe under og efter Flood
  12. Komponenter i en Home Security System
  13. BIM Byggeledelse
  14. Sådan holder du automatisk garageport ser ny i længere tid?
  15. *** Holistisk Ernæring Approach
  16. Procedure for Fjernelse Vinyl Fra Beton
  17. Hvordan kan du vide, hvis dit barn har handler talent?
  18. Maid Services Atlanta nu på din Service