Frygt - Hvor meget det koster dig

?

Du don &'; t liste frygt i dit budget, men det &'; s stadig koste dig mere end du har råd. Frygt forårsager stress, stress gør os syge. Fysiske og følelsesmæssige sygdomme medfører læge, terapeut, hospital og apotek regninger. Når vi &'; re stresset, vi bruger penge på underholdning og afhængighed, der maskere vores frygt. Frygt holder os tilbage fra relationer, indkomst muligheder og spændende eventyr. Værst af alt, frygt frarøver os af lykke og fred i sindet

Hvis du &';. Ve oplevet den stress, der kommer fra frygt, du &'; ve sandsynligvis brugt både tid og penge at forsøge at finde lindring. Vi forsøgte positiv tænkning, motion, visualisering, terapi, hypnose, bøn, piller, underholdning og alkohol. Men disse metoder var som Band-aids. De midlertidigt stoppet blødningen, men wouldn &'; t det være bedre at forebygge problemet i første omgang

Vi &';? Ve lært, at frygt er en uundgåelig del af livet, men er det sandt? Er det muligt at finde årsagen til frygt og flygte sit greb? Vi vidste, at hvis bare én person, havde levet et liv i frygtløshed, vi kunne, og du kunne også. Efter års søgen, opdagede vi nøglen til at leve et liv i frygtløshed. Andre havde fundet det også. Det virkede for dem, det virker for os, og det kan arbejde for dig. Men svaret var slet ikke, hvad vi forventede. Vi opdagede, at alle, der nogensinde har levet et liv i frygtløshed forstået én simpel ting:.

Alle frygt er baseret på vores misforståelse af universet og vores plads i det

Kort sagt, universet er ikke hvad du tror det er. Bor i frygtløshed kan være lige så enkelt: når du udskifter dine fejlopfattelser og se universet som det faktisk er, du &'; ll forstå universet og din plads i det på en helt anden måde. Så er du &'; ll opleve den fred og glæde, du fortjener. Hvordan kan du hævder frygtløshed

Verdens &';? S største åndelige vismænd udvidet deres åndelige syn og så universet som det er. Quantum fysikere har vist de havde ret. Du don &'; t nødt til at være en åndelig mester eller en kvante fysiker; deres vision er tilgængelig for alle. Åndelige mestre og kvantefysikere delte også deres vilje til at droppe deres fordomme og social condition, så deres sind kunne være åben for, hvad universet forsøgte at fortælle dem. Einstein observerede, “ Videnskab uden religion er lam. Religion uden videnskab er blind &"; Men Einstein vidste, at når de &'; re kombineret, de kan ændre dit liv

Kvantefysik vil uundgåeligt ændre dit syn på verden.. I den proces, det vil fritage dig fra forældede misopfattelser og åbne dit sind til friske og relevante måder at finde rigtige mening og formål i vores kaotiske verden. Lad den indsigt i verden &'; s største åndelige vismænd og kvantefysikere erstatte dine misopfattelser. Det eneste nødvendige er viljen til at se tingene fra et andet perspektiv. Du har intet at tabe, men de misforståelser, der har gjort dig ulykkelig

Ophavsret &kopi; 2010 Lee og Steven Hager

1. Ayurvedisk medicin: Anti-forgiftninger vs. Afgiftning
  2. Tre niveauer af Healing
  3. Enlightenment: Sådan Transcend Egoet
  4. Only One Mind
  5. Sacred Feminine Sisters
  6. At blive den HEALING: Rejsen til kærlighed og Mastery
  7. Din beslutning Snart Vil ikke være reversibel
  8. Kode Fortolkning For The Lion Gate Portal
  9. En fredelig passage gennem helligdage
  10. Årsag til vold, vrede og lavt selvværd
  11. VÆRKTØJ om vor egen bevidsthed (Visualisering, Meditation, Affirmation)
  12. Brev til alle de regeringer, ledere, direktører og ... for os alle
  13. Meditation Teknik at gøre dig Salig
  14. *** Hvorfor denne Glemsomhed om vores guddommelige Oprindelse
  15. Raising Bevidsthed
  16. Kunne Google være New Falsk Gud?
  17. Den "Shift": hvad det er, hvorfor det sker, hvordan det kommer til at påvirke dig & Den Master…
  18. Få 'Over' Yourself - Udvidelse din bevidsthed og Compassion in relationer
  19. Lytter til Oneself- fad eller Fakta?
  20. Bevidste Fællesskaber i Los Angeles