Hvordan kan måles bioenergi?

Rhinen Parapsychology Research Center

Bio-Emission Lab Experiment

Hvordan kan måles Bio-Energy

Denne artikel handler om mit besøg i Rhinen Center &'; s Bio-Emission Lab i Durham, NC. Den nylige invitation til Center blev udvidet med administrerende direktør John Kruth og Bill Joines som er den primære forsker og designer af denne 30 år bioenergi forskning eksperiment.

Forsøget vil måle bio-emissioner eller bio-fotoner der kommer fra det menneskelige legeme. Der er elektromagnetiske felter i og omkring kroppen, der kommunikerer gennem en lyskilde af bio-energi, som kaldes bio-fotoner

I løbet af de sidste tredive år Rhinen Center &'; s. Bio-Emission eksperiment foranstaltninger til opladning ophobning og elektromagnetiske bio-emissioner. Disse målinger bliver brugt til at studere bio-energi healere, mediterende og mennesker, der hævder usædvanlige effekter på elektrisk udstyr.

Det udstyr anvendes til måling af bio-emissioner er flere specielle enheder. Den termoelektriske køler anvendes til at køle fotomultiplikatorrøret negative 26 grader celsius. Dette gøres for at reducere interferens fra elektriske apparater. Den baseline er taget for hver enkelt, før de begynder deres helbredelse, meditation, eller energi arbejde. Fotomultiplikatorrøret faktisk måler stigningen i foton-udledningen fra grundlinjen for den enkelte testede væsen. Så er det fotomultiplikatorrøret der måler biophotons. Når en foton af lette strejker dette følsomme overflade det løsner flere andre elektroner. De fjernede elektroner accelerere slående mange flere elektroner, der forårsager en ændring reaktion begivenhed

Ifølge Wikipedia:. &Ldquo; En bio foton (fra græsk β &tøddel; ο betydning “ liv &"; og φ ω τ ο betydning “ lys &";), synonymt med ultra svage foton emission, lavt niveau biologiske kemoluminescens, ultra svage bioluminescens, mørke luminescens og andre lignende udtryk, er en foton af lys, der udsendes fra et biologisk system og opdaget af biologiske sonder som en del af den generelle svage elektromagnetiske stråling af levende biologiske celler. &";

The School of Chi Energi helbreder Bio-Emissioner Sifu Cindy Cicero er direktør og instruktør for School of Chi Energi, der deltog i denne Rhinen center eksperiment. Der er fire personer, der har målt høje mængder biophotons i det ultraviolette område. Videoen viser, at hun nu er den “ femte &"; unikt individ med en usædvanlig mængde af bio-foton emission, at de &'; ve været i stand til at måle i de sidste 30 år.

Grunden til at jeg føler, at jeg gjorde det godt på testen er, at jeg opbygget min krop &'; s nervefibre hjælp specialdesignede energi øvelser. I The School of Chi Energi en chi studerende er uddannet til at opbygge de nervefibre giver mulighed for en stærkere fremskrivning af bioenergi. Når oplysningerne i bio-fotoner er bygget op i høje niveauer, vil din evne til at kontrollere den hormonale strømmen af ​​din krop og andre ekstreme psi evner være muligt.

Bio-Photonics har været omkring et stykke tid efter Mind Science Nyheder artikel: “ biophotons: DNA Radiance af sundhed eller sygdom http://youtu.be/2STCpAJtSRw

Professor Fritz-Albert Popp for International Institute for Biofysik (Biofotonik) i Tyskland har udført forskning, der bekræfter eksistensen af biofotoner. Biophotons er weaklight udsendes af fotoner inden cellerne i vores krop. Alle celler udsender lys. Professor Popp siger, “ vi svømmer i et hav af lys … &"; Hans forskning viser, at DNA fra levende celler holde og frigive fotoner producerer “ biofotoniske emissioner &"; at udstråle hele mobilnetværket.

Disse biofotoniske emissioner af lys har ingen masse, og de synes at være ansvarlige for fremsendelse af oplysninger inde i de enkelte celler samt udstrålende disse oplysninger til andre celler. Disse emissioner kan holde en nøgle til vores forståelse af sygdom og wellness &";.

Det er den væsentlige værdi af disse typer af bio-foton eksperimenter, der viser dem med usædvanligt høje emissioner har stor indflydelse (grad af forandring ) i løbet af den fysiske virkelighed i krop og sind

energi healing og energi medicin

1. Har du brug for hjælp til en Chakra Åbning?
  2. Rydning hjernen og sindet: Part Two: Tilslutninger
  3. Garanteret Med Holistisk Healing i Canada godt helbred
  4. Tips til at finde ud af overkommelig skibsfart fragt løsning
  5. *** Stop Kedsomhed spise!
  6. Integration i den fysiske krop
  7. Er Disse Dine Indsigelser, Too?
  8. *** Massive gennembrud fra Theta Healing
  9. Emotionel Freedom Teknik: udnytte den Qi
  10. 8 måder at lindre stress, slappe af og Renew
  11. Discovery dine stærke
  12. Bliver hængende som en mangel på simpel, sund dømmekraft
  13. Healing underbevidste Hologrammer i Energy Krop
  14. Sun og dets kraftfulde energi skænker LIV på Planeten Jorden-Del 1
  15. *** Loven om tiltrækning Vision Boards - Hemmeligheden at få hvad du ønsker i livet
  16. Den afmystificering af Hands-On Healing
  17. *** Er i dag den dag du tager handling
  18. Hvordan Den BodyTalk System er en meget gerne Kemiteknik
  19. *** Der er magi i Journal Skrivning!
  20. *** Overvindelse Hemmelighedsfulde Eating