Den Pranic Princip - Prana, orgone, og åndelig energi i universet og Natur - Del 1

Der synes at eksistere en fantastisk "noget" eller mystisk form for energi i naturen kaldes "Prana" af de fleste yogiske traditioner og "chi" af visse østlige filosofier. Yogis og mystikere har været klar over nogle ret sublime fakta i naturen længe før vestlig videnskab nogensinde anerkendte sådanne ting. I dag er kun de grænsearbejdere videnskabsfolk og fysikere synes at anerkende eksistensen af ​​finere former for stof ikke påvist i atomet smasher, som kan faktisk være den grundlæggende byggesten i de fineste atomare partikler.

Den næste store grænse af videnskab, parapsykologi og medicin for aldre til at komme kan meget vel være studiet, beherskelse og brug af denne fascinerende stof. Det er muligt, at studiet af prana kunne åbne helt nye verdener, højere dimensioner af bevidsthed, og alle former for fantastiske muligheder.

Prana er et stof, så fint, at det meget vel kunne anses det samme som den teoretiske "virtuel partikel" konstant blinker i en ud af eksistens i form af en indgang måde til en mini ormehul. Hele tid-rum kontinuum kunne bestå af en uendelig række af disse ultra fine ormehuller eller direkte ruter til andre dele af universet, der kan overføres til små mængder energi. De er ikke egentlige ormehuller, men "ruter", hvorigennem virtuelle pakker af energi sende til andre steder i tid og rum, uden faktisk at tage op enhver tid, energi eller plads til at komme dertil.

Prana kan nemt blive betragtet som en meget generel betegnelse for en hel konglomerat af alle former for ekstremt små, ultrafine partikler og subtile energiformer såsom elektron spin, lysfotoner, kvarker, neutrinoer, og især de partikler, der er i det tærsklen til eksistens endnu at have en slags livets forstærke eller livsstøttende virkning. Selv om de fleste af disse partikler kan knap nok eksisterer, disse spøgelse ligesom partikler af energi er så allestedsnærværende og så stort antal, og fylder hele rummet, der helt, kan de repræsenterer en ekstremt stærk kraft til at blive alvorligt regne med. Prana kan omfatte eller gøre op eller være meget "essensen" af selve rummet, eller at "noget" i rummet, der transmitterer elektromagnetiske bølger. Jeg ønsker ikke at sige "æter", men snarere at geometrisk egenskab ved selve rummet så perfekt egnet til transport elektromagnetiske bølger på noget hurtigere end 186,282.4 miles per sekund, den eneste konstant i et univers af stadigt skiftende relative værdier. Evnen af ​​plads til at overføre energi beviser, at selv den reneste form for tomme rum er egentlig bare et uendeligt antal virtuelle (potentielle) bølger /partikler alle pakket sammen. Disse partikler eksisterer kun så meget som en form for energi (såsom en lysbølge /foton) kan aktivere dem. Den almindeligt kendt princip i den bølge /partikel dualitet af lys findes også i rummet som den virtuelle partikel eksisterende som en positiv bølge /partikel ene øjeblik og derefter som en negativ bølge /partikel den næste. Eksperimenter er blevet etableret for at bevise, at virtuelle partikler, der findes, men absolut subtile de kan være.

Videnskabelige observationer af gravitationelle fænomener i hele universet synes at påpege, at der må være en overflod af hvad fysikere og kosmologer kalder "mørke stof". De kan kun teoretisere om, hvad dette mørke stof skal bestå af som synes at være faktisk bremse meget udvidelse af universet! Kun 10 procent af universet er synligt stof. Med andre ord kun 10 procent af universet producerer nok påviselig stråling i radioen, der skal måles infrarød, synlig, ultraviolet, gamma, røntgen og kosmiske ray frekvenser. Alligevel de andre 90 procent (som skal være der, fordi overvågningen af ​​den gravitationelle adfærd galakser synes at vise, at det er til stede) forbliver målbart og usynlig og efterlader kosmologer, astronomer og fysikere spekulerer på, hvad det er.

jeg kunne roligt sige, at mindst 50% af denne mørke stof skal være partikler af energi, så minut, så raffineret, at der ikke er nogen kategori for dem undtagen som "ghost" partikler eller "virtuelle" partikler så subtile, at ifølge kvantefysikere, de konstant blinker i en ud af eksistens med hver enkelt måske dukke op igen og derefter forsvinder og måske overføre energi til en anden placering i universet.

Sådanne partikler er så ultrafine at det er blevet postuleret, at disse pakker af energi kan være meget påvirket af, hvordan de overholdes. Med andre ord, kan det være umuligt at overholde disse partikler objektivt. Hver observation eller forsøg til enten at detektere placeringen af ​​eller måle deres hastighed og mængde masse eller energi ville resultere i stærkt varierende data. Det er blevet teoretiseret, at selv ens sindstilstand eller bevidsthed kunne påvirke adfærd og manifestation af disse partikler. Kunne disse partikler være det medium, der anvendes af åndelige mestre til at formidle og afhente information fra en afstand, som i form af telepati, ekstern visning eller clairvoyance?

personlige erfaringer med Prana Leave Me Spellbound

Jeg ville ikke gider at skrive om dette emne, hvis jeg ikke havde oplevet nogle af de mærkelige effekter af prana mig selv. Fordi jeg har førstehånds erfaring med Prana og hvordan det opfører sig, kan jeg forsikre dig, at det rent faktisk eksisterer, eller at der er mindst "noget" derude, der synes at trodse alle logiske fysiske forklaringer.

Enhver person kan har en oplevelse med prana. Hver gang man har en positiv oplevelse med naturen, siger en behagelig gåtur langs stranden, og især en vandretur gennem en tåget skov, synes der at være en slags opløftende spændingen i luften; der synes at være en form for elektricitet i atmosfæren, at selv regelmæssig statisk elektricitet ikke kunne redegøre for. Storme, uvejr, vandfald, og store træer alle synes at generere mere end gennemsnitlige mængder af denne fantastiske energi. Hurricanes generere SÅ MEGET Prana at der er mennesker, selvom de fuldt ud forstår, hvor farlige de kan være, er villige til at risikere deres liv for at få det utrolige spændingen fra de massive mængder af rå energi, orkaner kan generere. Selv dyr og mennesker kan overføre denne energi enten som bølger af tanke eller følelse eller simpelthen ved at være til stede i samme rum.

Tectonic aktivitet i sig selv kan være en stor kilde til prana hvilket ikke er overraskende for mig, fordi i løbet af en jordskælv eller når der er pludselige pres på store mængder kvarts og andre silicium-baseret materiale, er elektroner i enorme mængder frigivet. Hvis det var bare de elektroner, ville der ikke være meget at rapportere, bortset fra ekstremt sjældne lyn og kuglelyn nær eller omkring en fejl under sin glidning. Dog skal endnu vaster antal meget finere partikler eller anden form for energi transmitteres meget længere ud i rummet fra epicentret, fordi jeg faktisk har følt denne effekt umiddelbart før og under et jordskælv. Dyr har også været kendt for at være ganske følsomme over for virkningen af ​​en kommende jordskælv længe før det rent faktisk sker. De får ophidset, ophidset, og hunde er kendt for at begynde at gø helt vildt op til flere timer før, før et jordskælv faktisk hits. Jeg ved, at dette er sandt, fordi jeg har oplevet, at meget samme følelse af spænding og ophidselse lige før et jordskælv selv. Enten er jeg et dyr af en slags, der er en eller anden måde i stand til at skrive dette dokument eller et meget følsomt menneske.

Der er ingen grænse for, hvad der kan generere eller udsende enorme mængder af prana. Jeg har selv bemærket en bølge af prana langs trafikerede veje og motorveje. Hvad kan synes meget sjovt er, at en gang jeg tilfældigvis til at gå med en parkeret Tæpperens lastbil i den tid kompressoren opererede, mens et tæppe i en af ​​vores kontorer var renses. WOW! energien næsten bankede mig over og kunne ikke stå for tæt på det ellers ville jeg besvime fra for meget af, at "shakti" eller Prana, der syntes at være at hælde ud af det på en sådan koncentration og overflod.

jeg udført mange eksperimenter med prana. Tilbage i slutningen af ​​80'erne, jeg satte mit telt i min fars baghave og bemærket, at når det spredes vand oversprøjtning mod mit telt ville producere en utrolig rolig og meget behagelig effekt. Jeg kunne godt lide det så meget, at i den tid er der ingen regn, jeg ofte følte helt fristet til netop oprettet en slange, så det ville sprøjte en fin tåge i luften, der ville udfældes som regn dråber på mit telt, mens jeg sad inde og mediterede. Selvfølgelig, hvis du ønsker at prøve det samme eksperiment, jeg ikke råde ved hjælp af et telt, der er ikke vandtæt. Jeg har ofte bemærket den samme effekt, der kommer fra taget af et hus under en skybrud.

I juli 2006 blev jeg indviet i en avanceret teknik til yoga af mester guru. Den kraft af Prana fra denne guru var så kraftig det tog tre dage for de temmelig ødelæggende virkninger af en overvældende blast (velsignelse) i Prana til at bære off! Jeg var ikke i stand til at sove om natten, fordi hver gang jeg prøvede at sove, var mit sind, krop og bevidsthed, så infused med energi, at jeg følte, jeg flydende i et stort rum, som, helt ærligt, forfærdede mig, så jeg kunne ikke sove indtil forbi tre om morgenen. På det tidspunkt var jeg stadig lider angst, og derfor alt for følsom over for ændringer i mig selv. Jeg var ikke at tage nok kosttilskud og urter, og var på en 100% vegetarisk kost. Jeg har derfor ingen tvivl om, at prana eller effekter som prana rent faktisk eksisterer i naturen og at mennesker kan bære og overføre denne awesome magt

Flere oplysninger og videoer relateret til denne artikel, kan findes her:. Http: //www.wholejoy.com/wholeness/news99d.html

Russell Symonds (Shaktivirya) har viet sit liv til at finde helhed og er at leve af "helhed" livsstil. Hans hjemmeside, Science af helhed er en åndelig og ernæringsmæssige oplysninger og forskningscenter dedikeret til at hjælpe dig med at finde dine nøgler til helhed (evig glæde, kærlighed, lyksalighed, foryngelse, og meget, meget mere). Helhed kan være mange ting, og hans hjemmeside ikke kun diskuterer alle de forskellige aspekter af helheden, men også alle de forskellige måder mod helheden. Der er ingen større ting af skønhed, værdi og glæde som helhed

Resten af ​​hans originale artikler og hans gratis online bog, Videnskaben om Ubeskårne I &!; II kan findes her:. Http://www.wholejoy.com/wholeness/NEWS.html

energi healing og energi medicin

1. Opdag Colours af chakraerne
  2. Energi Healing en behandling for Gendannelse Nerve Skader & Nerveskader, nerve sygdom, nervesyg…
  3. Healere Hvem kan ikke helbrede dig
  4. *** En Empowering Action To End Compulsive overspisning
  5. BeSimply ... Red Moon Medicin Bevægelse
  6. Hvad er en ion Foot Detox?
  7. Ærkeenglen HANIEL "Guds herlighed '"
  8. Biofield - Din vitale energi truet
  9. *** Tager Life Less Seriøst
  10. Brug subtile energier til at fremme Emotional Healing
  11. Anmeldelse af energi Awareness Training
  12. Du kan helbrede dit liv
  13. 7 Ikke Drug helbredelsesmetoder for S.A.D. s
  14. *** 6 Ingen Fail Solutions at få mere energi fra din mad
  15. Healing Power of Reiki
  16. Distant Healing:? Hvordan virker det sammenlignet med Hands-on Healing
  17. Yin og Yang energi
  18. Accept Din Healing
  19. *** Hvad er Energi Medicin og hvordan kan det hjælpe dig?
  20. Grænseløs VAULT af guddommelige energi i vores CONTROL del 2