Medicin Fremtidens-NU Del 3: Living Celler, energi og Du

I de seneste to artikler om energi, har vi gennemgået baggrunden bag opdagelsen af ​​de mystiske interaktioner, strømforhold, bølgelængder og frekvenser, der styrer og foranstaltning bevægelse, liv og kommunikation. Denne baggrund er blot nyttig til at åbne vores sind til begrebet, hvor meget energi og frekvenser og magnetisme og elektriske apparater er at påvirke vores liv i dag, at vi tager for givet, uanset om vi forstår dem eller ej. For os at genkende de potentielle konsekvenser af energi og frekvenser på kroppen, lad &'; s. Starte med at forstå, hvordan de enkelte celler fungere i vores kroppe

År siden, DNA (deoxyribonukleinsyre) blev opdaget. Dens opdagelse blev udråbt som en enorm videnskabelig gennembrud, som det var faktisk. Wikipedia &'; s to første afsnit introducerer DNA som følger:

“ deoxyribonukleinsyre (DNA) er en nukleinsyre, der indeholder de genetiske instruktioner, der anvendes i udvikling og funktion af alle kendte levende organismer og nogle vira. Den vigtigste rolle af DNA-molekyler er langtidsopbevaring af information. DNA er ofte sammenlignet med et sæt tegninger, da det indeholder de nødvendige instruktioner til at konstruere andre komponenter i celler, såsom proteiner og RNA-molekyler. DNA-segmenterne, der bærer denne genetiske information kaldes gener, men andre DNA-sekvenser har strukturelle formål, eller er involveret i regulering af anvendelsen af ​​denne genetiske information.

Kemisk DNA er en lang polymer af simple enheder kaldet nukleotider med en rygrad fremstillet af sukker og phosphatgrupper er forbundet ved esterbindinger. Knyttet til hver sukkerproducerende er en af ​​fire typer af molekyler kaldet baser. Det er sekvensen af ​​disse fire baser langs rygraden, som koder for information. Læses denne information ved hjælp af den genetiske kode, som angiver rækkefølgen af ​​aminosyrer i proteiner. Koden læses ved at kopiere strækninger af DNA i den tilknyttede nukleinsyre RNA, i en proces kaldet transskription &";.

Forståelse DNA, er imidlertid kun en del af hele billedet. Hvis DNA repræsenterer en celle &'; s blueprint, så må vi undersøge, hvordan de enkelte dele i blueprint (de celler) kommunikere med hinanden for at sende meddelelser af smerte, reparation, fornyelse, genopbygning, infektion, fare, og så videre.

Hver celle skal kunne indtage næringsstoffer, metabolisere næringsstoffer, udskille biprodukter (toksiner), erfaring vækst og mobilitet, yde beskyttelse, og kommunikere med andre celler. DNA'et i hver celle er nødvendig for deling af celler og til fremstilling af nye proteiner. Det er omgivet af regulatoriske proteiner, der har brug specifikke vibrationelle frekvenser, optrævle de regulatoriske proteiner, for at DNA til at udføre sin funktion. Reguleringen af ​​hver celle udløses enten ved visse molekyler, der kan være et hormon, en vækstfaktor, neurotransmittere, eller elektromagnetiske Hyppigheden af ​​disse molekyler. Dette vil udløse sekundære begivenheder inde i cellen, som omfatter tilstrømningen af ​​calcium eller udløsning af cyklisk AMP (adenozinemonophosphate). Disse sekundære begivenheder aktiverer specifikke processer inde i cellen, som kan øge enzymanvendelse, proteinproduktion eller andre biokemiske processer. Cellen anvender derefter sin energi til at pumpe calcium ud af cellen og genoptage de langsomme biokemiske processer. Interessant nok, er den funktion og regulering af cellen ikke har brug for DNA. Cellen vil fungere uden DNA, indtil proteinerne er opbrugt. Så uden DNA, kan ikke gøres nye reparationsproteiner, så cellen i sidste ende vil dø.

Integriner er adhæsionsmolekyler der linker indersiden af ​​cellen til uden for cellen og fra hver cellemembranen til matrixen der omgiver og støtter cellen. Regulering af cellen foregår gennem disse integriner. Hver celle har en ideel resonansfrekvens for dens udvikling, dens forsvar og for egen reparation. Hver celle er blevet forprogrammeret til at dø (som vi kalder apoptose). Og nye celler vil tage deres plads. For eksempel vil foring af tarmen helt dreje over 10.000 gange i livet; knogle og fascial væv vil vende mere end 10-15 gange i livet, og enzymer udskiftes hvert par sekunder. Forståelse, at kroppen rent faktisk forny sig, afhængig af vævstype, flere gange i løbet af livet, er det vigtigt at forstå, hvordan kroppen kan reparere sig selv, når den placeres i et miljø med healing de nødvendige næringsstoffer.

Lad &'; s kig på, hvordan de enkelte celler kommunikerer med hinanden. Hver celle i kroppen er forbundet til alle andre celler gennem vævet matrix. Hvert organ er omgivet af fascial væv. Disse celler kommunikerer med hinanden, fordi vi kan måle en bevidsthed om enhver begivenhed eller tilskadekomst på et fjernt sted. Celle-forbindelser form nedbryde, og reformer som celler ændrer sig og flytte.

Hvordan grupper af celler kommunikerer? Tænk på den primitive radio sæt, du kan have konstrueret som en dreng eller pige Scout. Sæt er stadig til rådighed, at når de sættes sammen, bliver et virkeligt radio, der vil modtage transmissioner. Denne receptive proces opnås ved anvendelse af en krystal i radio.

Vi bruger hårde krystaller som en anordning til at modtage og give off forskellige frekvenser af energi. Interessant, vores biologiske væv er flydende krystaller, der genererer elektriske felter, når komprimeret eller strakt. Disse omfatter bindevæv, myelinskeden, som omgiver hver nerver og muskler. De elektriske felter, der genereres indlede remodeling af cellerne eller metabolisk regenerering.

De kollektive frekvenser af omgivende væv regulerer processerne i de lokale celler. Hvis bestemte celler skifter ud af harmoni, vil den sunde omgivende væv geninstallere den korrekte frekvens. Når alt for mange celler skift for en tilstrækkelig lang tidsperiode, som i fysiske traumer eller kronisk følelsesmæssig stress, vil en sygdom eller lidelse resultere. Disse “ dis-lettet &"; celler har brug for energiske farmakologi at korrigere unormale frekvens, eller annullere den patologiske frekvens.

Hvis vi vende vores opmærksomhed på at forstå kommunikation veje i hele kroppen, kan vi begynde at erkende sammenhængen mellem de forskellige helbredende modaliteter, der har eksisteret i alle kulturer i hele verden i årtusinder. Healere har anerkendt forskellige energi veje som måder at få adgang skadet eller forringet væv og kanal den helbredende energi til det.

Akupunktur meridianer er lav-modstand veje for strømmen af ​​energi ind i hver eneste celle i kroppen. Når vi oplever fysiske eller følelsesmæssige traumer, vil disse forringe energi veje, som reducerer cellerne &'; evne til at reparere og forsvare sig. Sygdom ensues. Denne traumer erfaring er faktisk gemt i vævet selv (en tanke, som er interessant i lyset af de religiøse perspektiver på tilgivelse, dom, etc.).

Meget er blevet sagt for nylig om ldquo &; strengteori &"; af kvantefysik, en teori, der propounds tanken om, at alle ting er forbundet med hinanden. Wikipedia beskriver strengteori delvist med denne overbevisende observation: “ Den elegance og fleksibilitet af den fremgangsmåde, dog, og en række kvalitative ligheder med mere traditionelle fysiske modeller, har fået mange fysikere til at tro, at en sådan forbindelse er mulig. Især kan strengteori være en måde at "forene" de kendte naturkræfter (gravitationel, elektromagnetiske, svage nukleare og stærke nukleare) ved at beskrive dem med det samme sæt af ligninger, som beskrevet i teorien om alt &";

Derudover interessant er ideen om, at alt er modtagelig for, og kan optage, input. For nylig, vi lærte af den ældste optagelse (du kan lytte til den på MP3 på denne hjemmeside: http://www.firstsounds.org/sounds/index.php). Denne fascinerende optagelsen blev foretaget på April 9, 1860 – 17 år, før Edison opfandt fonografen – ved parisisk opfinder é douard-L é om Scott de Martinville på hans "phonautograph" - en enhed, der ridset lydbølger på et stykke! papir, der var blevet sværtet af røg af en olielampe. Scott lavet optagelsen med den hensigt at analysere lyde visuelt, ikke at spille dem tilbage. Ikke desto mindre blev de lyde faktisk registreret i de ridser upon blackened sider. Vi så engang et tv-show, hvor en gryde blev smidt på en pottemager &'; s hjul på samme tid som en samtale blev holdt i rummet. Samtalen var faktisk indspillet i leret overflade af potten. Celler, og de genstande, som cellerne er sammensat, medens tilsyneladende uigennemtrængeligt, er i stand til at lagre hukommelse. Selvom det ikke er godt forstået, er denne evne blevet anerkendt for år!

Min næste artikel omhandler konkrete måder, hvorpå helbredelse kan tage plads blandt cellerne. Det vil give dig information om nogle bevist bestemte frekvenser i strøm (ingen ordspil bestemt) helbredende modaliteter, med udstyr og værktøj i brug i dag. Som en sjov eksperiment denne næste uge, kan du være interesseret i nogle enkle eksperimenter af din egen. For eksempel observere forskel i, hvordan din dag går, når du koncentrerer dig om at sende ud “ vibrationer &"; af taknemmelighed (uanset hvor dystert ting synes at være!). Overveje at sende ud vibrationer af kærlighed og glæde og fred til objekter og væsner omkring dig. Se hvad der sker. I &'; d elsker at høre dine resultater!

Indtil da, gode vibrationer
 !;

energi healing og energi medicin

1. Self Healing: Tre flere grunde til at spise sundt
  2. Åndelig Spring Rengøring at skabe en strålende fremtid
  3. Forkæl din emotionelle legeme
  4. Årsager til specifikke sygdomme
  5. Hjælpe med at forhindre selvmord i dem, du elsker
  6. De fire Teknikker
  7. Den kvindelige Energy Shift
  8. Healeren er Ånden er inden ...
  9. Tilslutning til Guddommelige Lys: Introduktion til Chakras
  10. Chakra Healing Med Sound
  11. *** Hvad skal gøre, når du gennemgå en Life Transition
  12. Reiki principper
  13. Den permanente Cure For Sleep Lammelse.
  14. Reiki fjernhealing Circle