Fænomenet Manuka Honning

Anvendelsen af ​​en medicinsk kvalitet honning, er i stand til at ødelægge lægemiddelresistente bakterier med held anvendes som den vigtigste ingrediens i hudplejeprodukter til at helbrede en række forskellige symptomer, hvor antibiotika og traditionelle former for medicin er ineffektive.

Interessante oplysninger om en bestemt type af honning, der kommer fra New Zealand er begyndt at overfladen over hele verden. Forskere er ved at opdage, at Manuka Honning besidder ekstremt kraftfulde helbredende egenskaber og kan være mere effektive til behandling af visse symptomer end lægemidler. Som et resultat, bliver det betragtet som en naturlig behandling alternativ om sundhedsmæssige betingelser, hvor antibiotika og andre konventionelle medicin har svigtet. Manuka Honning bliver også brugt som et ønskeligt kosmetisk ingrediens i hudplejeprodukter på grund af sin evne til at forynge og fugter huden.

Manuka Honning har været anvendt med succes i behandlingen af ​​brandsår, blærer, ringorm, tryksår og dermatitis. Det har længe været anvendt som en effektiv sårforbinding på grund af dets uovertrufne antibakterielle egenskaber og dets evne til effektivt at klare infektionen. Ud over Manuka honning evne til at ødelægge alle bakterier, men også holder sår fra dehydrering. Nogle traditionelle sårbandager holde sår tør som kan undgå smitte, men fører til ardannelse. Andre holder sår fugtig som undgår de alvorlige virkninger af dehydrering, men skaber et bedre miljø for bakterier til at vokse. Manuka honning har evnen til at løfte skorper og dødt væv, tillader såret at hele flugter med overfladen af ​​huden, mens trække vand ud af bakterieceller, hvilket gør det umuligt for bakterier at overleve.

Forskere har også indgået at Manuka Honning er bedre end antibiotika, fordi antibiotika faktisk bremse hastigheden af ​​cellevækst. Men fugten-tiltrækkende karakter Manuka Honning faktisk trækker kropsvæsker og næringsstoffer ind i såroverfladen, hvor de bidrager til at regenerere nye hud vækst og hurtigere helingsprocessen.

Alle typer af honning indeholder hydrogenperoxid, en kendt desinfektionsmiddel, der frembringes, når glucose i honning reagerer med oxygen. Problemet med hydrogenperoxid som en antiseptisk er imidlertid, at det nedbryder i nærvær af enzymer i kroppen. I honning, er hydrogenperoxid i en langsom frigivelse måde, der bevarer dets effektivitet uden at beskadige hudvævet. Selvom standard honning mister sin effektivitet, når de udsættes for lys eller varme, Manuka Honning helbredende egenskaber forbliver stabile, hvorfor det er den eneste form for honning, der skal bruges til medicinske formål.

Ud over tilstedeværelsen af ​​brint peroxid, har forskerne også opdaget andre antibakterielle egenskaber i Manuka Honning såsom UMF og methylglyoxal. Disse yderligere antibakterielle egenskaber er det, der gør Manuka Honning unik og specielt effektivt til medicinsk brug. Det er imidlertid vigtigt at vide, at ikke alle Manuka Honning har bio-aktive helbredende egenskaber. Det er almindeligt accepteret, at Manuka honning med en UMF rating på 10 eller højere anses for at være af medicinsk kvalitet honning og egnet til terapeutisk anvendelse.

Patienter over hele verden er nu nyder de medicinske fordele ved aktiv Manuka honning, da det har vist sig at være effektiv mod en lang række mikroorganismer, der er ansvarlige for mange negative sundhedsmæssige forhold. Manuka Honning har endda vist sig at arbejde mod antibiotikaresistente bakterier såsom MSRA bakterie, som er ansvarlig for de livstruende Staph infektioner, der har været plager vore skoler og hospitaler. "Det forventes, at Manuka Honning kan gøre antibiotika forældet som flere resistente bakterier begynder at dukke op," siger Frank Buonanotte, CEO for honeymark International, som er en producent af hudplejeprodukter, der bruger aktiv Manuka honning som den vigtigste ingrediens. "Det er ikke urealistisk at antage, at vi kan se flere bakterier resistente over for antibiotika i den nærmeste fremtid, hvilket gør den medicinske brug af aktiv Manuka honning imperativ."

1. *** Spørg Dr. Z - Hyperacusis? Crazy? Forkert diagnose? Laser Therapy? Problemet med speciallæger.…
  2. Home Retsmidler for smuk hud Lige fra dit køkken
  3. Glaukom: Forebyggelse og Tilbageførsel
  4. Pole Dancing Workout DVD for begyndere-Pole Dancing Fitness Videos
  5. Nem og effektive hjem retsmidler for hæmorider smerte
  6. Hvad der præcist er den tekst mellem Diovan og Hydrochlorothiazide?
  7. Hæmorider - Naturlige helbredelsesmetoder og indre retsmidler, Work
  8. Hvordan er dit helbred og wellness?
  9. En Naturmedicin for thalassemea-Alternativ Behandling
  10. Probiotika til vaginose - En ulogisk Remedy
  11. Home Retsmidler for Flu, Effektiv naturlig behandling
  12. Typiske Wheatgrass Side Effects
  13. Hvorfor er vi forstoppelse
  14. Hvordan de valg vi træffer Bestem Vores Sundhed
  15. Sig farvel til Stædig kropsfedt med Fedtsugning
  16. Højt blodtryk Årsager - fjerne dem med fiskeoliekapsler
  17. Hypnose Sydney - Nyttige Terapi
  18. Hvordan kan jeg slippe af med acne vulgaris Naturligvis
  19. Acne ar kan ryddes op med enkle metoder
  20. Hvorfor jeg har brug at detox Mit Blod hjælp af naturlige Blood Cleanser?