Nye opdagelser kan hjælpe med bekæmpelse af Alzheimers sygdom

En mulig fysisk oprindelse Alzheimers &'; s sygdom er fundet for nylig af Forskere fra UCLA. Den nye opdagelse betyder, at der kan være nye måder at behandle lidelsen &'; s årsag og ikke kun symptomerne.

Det anslås, at Alzheimers' s sygdom påvirker 24 millioner mennesker verden over. Halvdelen af ​​folk over 85 kan lide af det. Lidelsen &'; s symptomer er et fald i et individ &'; s hukommelse og evnen til at tænke og fungere selvstændigt. Lidelsen er dødelig. Narkotika tilgængelige behandler kun symptomerne og ikke den underliggende årsag til Alzheimers &'; s sygdom

UCLA forskere ledet af David Teplow, professor i neurologi ved David Geffen School of Medicine på UCLA.. De har identificeret en løkke i A-beta protein, der sandsynligvis er ansvarlig for adhæsion processen med A-beta-proteiner. Når A-beta proteiner holde sammen danner de giftige aflejringer i hjernen, der kan danne forskellige klump strukturer kaldet amyloid plaques. De seneste undersøgelser tyder disse plaques har potente neurotoksiske aktiviteter, der kan dræbe hjerneceller.

forståelser af, hvordan giftige A-beta klumper dannes i hjernen kunne hjælpe forskerne skabe nye lægemidler, der blokerer produktionen af ​​A-beta og forhindre, at den sammenklumpning. Lægemidlerne kan anvendes til at forebygge eller behandle Alzheimers' s sygdom

forkølelsessår Virus link til Alzheimers'. Sygdom

Der er også fortsat tegn på, at forkølelsessår virus er knyttet til Alzheimers' sygdom. Manchester University fandt hjerner i laboratorietests inficeret med herpes simplex virus HSV-1 havde en stigning i et protein knyttet til Alzheimer &'; s sygdom

Gennembruddet for en vaccine med denne opdagelse for at hjælpe med at forhindre hjernesygdom er. muligt, men sandsynligvis en lang tid ud.

Når forskere inficerede kulturer af humane hjerneceller med virussen, fandt de en forbløffende stigning i niveauet af beta amyloid protein. Beta amyloid protein er byggestenene i indlån, eller plaques, der danner i hjernen hos mennesker med Alzheimers &'; s sygdom. Forskere oplevede en tilsvarende stigning i hjernen hos mus inficeret med HSV-1. I endnu en separat eksperiment, forskerne farvede hjernen skiver taget fra døde Alzheimers &'; s patienter. De fandt DNA fra HSV-1 er knyttet til de plaques.

Tidligere forskning har etableret HSV-1 findes i hjernerne hos op til 70% af personer med Alzheimers' s sygdom. Et hold fra University of Rochester Medical Center i New York opdagede, at det var mere tilbøjelige til at forårsage problemer i mennesker, der bærer en mutant version af et specifikt gen kaldet ApoE4.

Dr. Ruth Itzhaki er den ledende forsker. Hun mener Alzheimers &'; s er en multi-faktoriel sygdom at have mange forskellige årsager. Forskere stadig nødt til at etablere en direkte forbindelse mellem virus og sygdommen imidlertid Manchester holdet føler, hvad de opdagede vil tilbyde håb for fremtiden.

Forskerne håber på en vaccine til at kæmpe mod den virus, der kunne hjælpe med at beskytte folk mod Alzheimers &'; s sygdom. De har stadig nødt til at gøre meget mere arbejde og forskning som mange mennesker er skeptiske over for en viral link til Alzheimers &'; s sygdom. Direktøren for forskning på Alzheimers &'; s Society sagde en sammenhæng mellem virus og Alzheimers &';. Sygdom blev først foreslået for ti år siden

Der er behov for mere forskning, før forskerne kan fastslå, hvor relevant forbindelsen mellem virus og . Alzheimers &'; s sygdom egentlig er med hensyn til behandlingen af ​​mennesker med sygdommen

Kilde: American Academy of Anti-Aging

Disclaimer: Disse udtalelser er ikke blevet evalueret af Food and Drug administration. Oplysningerne i denne artikel er ikke beregnet til at diagnosticere, behandle, helbrede eller forebygge nogen sygdom. Alle sundhedsmæssige betænkeligheder bør behandles af en kvalificeret sundhedsperson.

Denne artikel er gratis at offentliggøre med den ressource boksen

&kopi; . 2007 Connie Limon Alle rettigheder forbeholdes

anti-aging

1. De problemer, der Aging kan bringe til dine øjne
  2. Sådan stop bekymrende - Self-Help Strategier for Angst Relief
  3. Hydroxatone - Revitalize Aging Skin
  4. Hvorfor teenagere bør være opmærksomme på deres hud
  5. Facialbuilding ... det sidste ord i Facial Motion
  6. Hydroxatone Anmeldelser give omfattende information om Wrinkle Reduction
  7. Meditation kan være fremtiden for Anti-Aging
  8. Som generelt Resveratrol ordinerede mængde er Korrekt for dig?
  9. Shape Up Disse Middles at se og føle Ageless