En verden på en anden synsvinkel

Som en otte-årig pige, der har meget støttende forældre, min mor og far altid opmuntret uanset ambitioner jeg havde i tankerne, og overbeviste mig til at blive en videnskabsmand efter at jeg anmodede om til et mikroskop. Det var, at julen, at jeg modtog min første mikroskop. Jeg kunne ikke tage mine hænder fra det eller mine øjne for den sags skyld, da jeg var tryllebundet af de usynlige verdener, at jeg nu har set, og med drømmen om at modtage en Nobels fredspris Award for en videnskabelig opdagelse af nye livsformer, sygdom kur eller noget der kan gavne den menneskelige befolkning.

Jeg kiggede på alt, hvad jeg kunne få mine hænder på under denne lille mikroskop. Noget anderledes, at vinteren produceret forskellige snefnug. Dem, som jeg aldrig har set før, og jeg faldt i kærlighed med sin pragt. Hvert snefnug var en skønhed i sin egen indviklede kunst, ligesom en fantastisk stede udleveret fra oven.

mikroskopets blanding af glas linser og lys giver små usynlige ting til at blive vist store til de nøgne eye.The skrifter af Seneca, Plinius den Ældre, og romerske filosoffer i det første århundrede e.Kr. nævne lupper, brændende briller (fordi holde dem i solen i løbet af et stykke pergament eller klud ville sætte den i brand), og forstørre glasses.These stykker af forstørrelsesglas blev kaldt linser fordi de var formet som frøet med en linse.

Det anvendes kun en hul cylindrisk genstand med en linse i den ene ende, der kan forstørre ti gange objektets udseende og i den anden ende er en plade for prøven. Disse var de første modeller af et mikroskop. Fordi de var så glade for at se lopper og andre insekter i det, der betegnes de også linserne som loppe briller.

Opdagelsen af ​​objekter tilsyneladende set som større blev gjort ved at eksperimentere på en lang række objektiver i et rør af Zaccharias Janssen og hans søn Hans i 1590. I årene, der lykkedes, fortsætter enheden til at opgradere, efterhånden som flere forskere banen i, hvad de har lært og applied.In 1609, Galileo gjorde hans bidrag ved at forbedre principperne i linserne med en fokusering enhed. Men videnskabsmanden betragtes som grundlæggeren af ​​mikroskopi er Anton Van Leeuwenhoek af Holland. Det begyndte, da han arbejdede på en tør varer butik som praktikant og et forstørrelsesglas var, hvad han brugte til at stemme overens trådene i stoffet. Han var i stand til at foretage linser, buede op til 270 diametre forstærkning efter at lære, hvordan man skærpe og forfine dem. Han begyndte også at lave mikroskoper, der senere berømt ham for hans første biologiske gennembrud. Mikrobiologiske opdagelser såsom bakterier, gær planter, organismer i vand og blodcirkulationen i kapillærerne er akkrediteret til ham. Det må have været en betagende øjeblik. I de følgende år, der fulgte, var der ubetydelige forbedringer. Men ved det 19. århundrede, en amerikansk forsker ved navn Charles A. Spencer var i stand til at fremstille de bedste linser, der kan forstærke objektets udseende på op til 1250 diametre, hvis de anvendes med naturligt lys og 5000 diametre, hvis de anvendes med blåt lys.

Der er alle størrelser og udformninger af mikroskoper - en der passer og opmuntre dit barn til at udforske forskellige verdener, og dem til industriel, videnskabelig og medicinsk brug. Uden tvivl, og på trods af størrelsen, vil det stadig være spændende at se gennem linsen.

Har du brug for mikroskoper og tilbehør til at hjælpe dig med den uddannelse? Hvis svaret er ja, er du velkommen til at hovedet til www.safehomeproducts.com og vælg mellem flere mikroskoper og tilbehør, der bedst passer til dine personlige behov

1. En verden på en anden synsvinkel
  2. Home Retsmidler og andre sinus hovedpine relief
  3. Hvad er de advarselstegn på et slagtilfælde?
  4. Gingivitis er en Funny Topic
  5. Forkæl Galdesten Naturally- Opløs og videregive din Galdesten Naturligvis
  6. Æteriske olier til Hæmorider
  7. Hvordan kan du følge en daglig Fitness Program
  8. Uddrag: Gør en god Brain Stor
  9. Hvad du bør vide om at miste en Galdeblære
  10. Hvilken Antidepressiv er bedst for mig
  11. Fjernelse af nyresten - 5 tips til nødhjælp
  12. Nyresten Symptomer
  13. Gum Disease - Lav dit tandkød sundt Again
  14. Har du tænkt på Alkaline Vand for et godt helbred?
  15. Vitamintilskud til Cataract Forebyggelse, Fortsæt med forsigtighed
  16. Nail problemer som toenail svamp, der bør behandles på din Houston Nail Clinic
  17. Hvad er den gennemsnitlige pris på Oral Surgery?
  18. Adskillige Utrolig Handy Dental Approaches