Opmærksomhed Crohns og IBD syge - Harvard Forskere Oplev indlysende om hvordan genetisk modificerede fødevarer Bly til inflammatorisk tarmsygdom, Crohns og colitis ulcerosa

En September 16, 2010 foretaget af Cell Host & Mikrobe, Harvard School of Public Health (“ HSPH &";) fandt forskerne, at “ visse bakterier, som bebor tarmene giver den miljømæssige udløser, som igangsætter og foreviger kronisk tarmbetændelse i personer, der er genetisk modtagelige for inflammatorisk tarmsygdom (IBD) &". ;

Crohns &'; s og IBD er kroniske inflammatoriske lidelser, der plager mere end 5 millioner mennesker i USA Omkring 30.000 nye tilfælde diagnosticeres hvert år. De vigtigste former for IBD er Crohns sygdom og ulcerativ colitis. Selvom tarm tyktarm (IBS) ikke er nævnt i undersøgelsen, er det klart, at de samme spørgsmål gælder for IBS syge

De forskellige former for IBD, IBS, Crohns &'; s. Og colitis er de tre største risiko faktorer for kolorektal cancer. For de fleste mennesker med en af ​​disse lidelser, er det, når ikke hvis, for colorectal cancer.

Bly investigator Wendy Garrett, assisterende professor i immunologi og infektionssygdomme på Harvard sagde, "I denne undersøgelse identificerede vi to mikrober, der anstifter gut betændelse, der fører til inflammatorisk tarmsygdom ...."

Disse mikrober blev identificeret af Russell L. Blaylock, MD og Daniel C. Dantini, MD mere end et årti siden. Men deres studier og bøger er blevet ignoreret eller mærket kontroversielle af industrien, fordi deres bøger identificere årsagerne til disse bakterier mikrober som kommende fra genetisk modificerede fødevarer og farlige vanedannende kemikalier tilsættes emballerede fødevarer ved at fødevareproducenter.

Undersøgelsen hævder, at en “ persons genetiske baggrund påvirkninger hvilke bakterier bor inden for hans eller hendes tarm &"; Senior forfatter Laurie Glimcher, Irene Heinz Givet professor i immunologi ved HSPH sagde, “ Om IBD er forårsaget af de enkelte arter af bakterier eller afbrydelser af hele mikrobielle samfund forbliver kontroversiel &"; Tilbage er kun kontroversielt på grund af den politiske magt Monsanto til lydløs eller udvande sine kritikere.

Til enhver Crohn &'; s, colitis ulcerosa og IBD-patient, der er blevet diagnosticeret med ondartet kræft i tyktarmen, det hverken kontroversiel eller bestrides. Vi har alle en genetisk disposition. Spørgsmålet er, hvad der aktiverer den genetiske disposition i mennesker med familie historier af fordøjelsessygdomme. Voksende beviser peger på de bakterier, der er tilbage i fordøjelsessystemet sporet efter at have spist genetisk modificerede fødevarer.

Tretten års forskning, læsning mere end 4.000 bøger, artikler og undersøgelser og skrive fire sundhed bøger med min medforfatter, Ashley F . Brooks, førte os til en anden konklusion. Konklusionen understøttes af mere end 600 undersøgelser fra uafhængige videnskabsfolk og forskere.

Generne af genetisk modificerede fødevarer er delt med E. coli bakterier, Bt-toksin og andre “ gen promotorer &"; at forlade bakterien &'; s rest i din tarm, der forårsager IBD, IBS, Crohns &'; s og colitis ulcerosa. Det didn &'; t få der ved et uheld. Den statistiske stigning i fordøjelsessygdomme og tarmkræft direkte kan spores tilbage til skabelsen af ​​genetisk modificerede fødevarer og tilføjelsen af ​​farlige vanedannende kemikalier i emballerede fødevarer.

Virkningerne af genetisk modificerede frugter og grøntsager, fabrikken opdrættede kød og vanedannende kemiske tilsætningsstoffer, såsom MSG, høj fruktose majssirup, maltodextrin og andre, forårsagede en forfatter til at blive diagnosticeret med ondartet kræft i tyktarmen.

Selv efter operationen, at Crohns &'; s, IBD og colitis ulcerosa fortsat og faktisk blevet værre, indtil en forfatter op med at spise de genetisk modificerede fødevarer og ethvert produkt, der indeholder kemiske tilsætningsstoffer i, hvad producenterne beskrevet som “ sund &"; fødevarer.

Factory opdrættet oksekød, svinekød og fjerkræ kommer fra dyr, der holdes i lukkede penne, skudt op med bovin væksthormoner (animalsk steroider), fodret med genetisk modificeret majs (ikke deres naturlige fødevarer) og givet antibiotika i deres mad til dagligt. Dyrene holdes i penne, der er knæ dybt i urin gennemblødt gødning, der har bidraget til så mange af maden minder i de seneste tre år. Køer fodret med GMO-majs dør i 140 til 160 dage, medmindre slagtet før. Bakterierne i GMO majs foder dræber dem.

I tilfælde af oksekød, har de farer nået et niveau, hvor hamburger producenter sætter ammoniak i deres hamburger til at stoppe spredningen af ​​E.coli. Dobbelt ost ammoniak burgere? Tja, det er, hvad Amerika er at spise på fastfood kæder.

Det er en kendsgerning, at alle de Harvard undervisningsfaciliteter, forskere og hospitaler er så politisk og økonomisk knyttet til Big Food virksomheder, som de er uvillige til at knytte nogen forårsage eller skylden for deres største finansielle velgørere. For eksempel, Big Food medarbejdere sidder på bestyrelserne for flere medicinske skoler, herunder Harvard og Tufts University School of Nutrition. Corporate incest er hærger i de medicinske skoler over hele landet.

Deres kompromitteret objektivitet blev offentligt i 2008, hvor senator Charles E. Grassley udsatte interessekonflikter ved Harvard Medical School og dens undervisning facilitet, Massachusetts General Hospital.

En undersøgelse viste, at psykiatere Joseph Biederman, Thomas J. Spencer, og Timothy E. Wilens undladt at rapportere indtjening på mere end $ 1600000 fra farmaceutiske virksomheder siden 2000. Dr. Biederman var professor i psykiatri og chef for Pediatric Psychopharmacology på Massachusetts General på det tidspunkt.

I mellemtiden Harvard Medical School Dean Jeffrey S. Flier sagde, at han ikke ønskede at skade en af ​​skolens vigtigste finansieringskilder.

Drug virksomheder bidraget med mere end $ 8600000 i 2008 til grundlæggende forskning og $ 3000000 for videreuddannelse klasser på campus adskilte og forskellige fra deres direkte betalinger til læger og professorer.

De fleste af pengene går til professorer på Harvard-tilknyttede universitetshospitaler, og dekanatet indrømmede, at den ikke holde styr på det samlede beløb. Senatet efterforskningsmæssige rapporter senere afsløres 149 Harvard-tilknyttede professorer med finansielle bånd til Pfizer og 130 med Merck. Dette omfatter ikke andre Big Food, Big Oil og Big Pharma medlemmer. Endnu engang penge triumfer end sandheden

Food and Drug industrier &'; mantra om blinde test er også et bedrag. Efter internationalt ekspert i at vurdere troværdigheden af ​​medicinsk forskning, Dr. John Ioannidis, “ Op til 90 procent af offentliggjorte medicinske oplysninger direkte påberåbt af læger til at bestemme behandlingen er vildledende, overdrevne, eller ganske ofte flad ud forkert &"; Endnu mere foruroligende, det medicinske samfund er enig i hans vurdering

Hans offentliggjorte papir viste “. Både teoretisk og empirisk, at 80 procent af 25 procent af ikke-randomiserede undersøgelser (den mest almindelige type), den "guld- standard "randomiserede forsøg, og næsten 10 procent af de" platin-standard "store randomiserede forsøg forkert henrettet &";.

For at fremhæve den manglende evne til at frasortere dårlige forskning, “ de fokuserede på de 49 mest betragtes og citerede forskningsartikler publiceret i de sidste 13 år. Af dem havde 41% senere blevet modbevist, når det afprøves, mens 24% havde ikke engang blevet efterprøvet &"; Ved yderligere undersøgelse, 3 af disse undersøgelser, som blev senere fast afkræftes, de “ fundet forskerne var mere tilbøjelige til at citere den oprindelige unøjagtige undersøgelse, i et enkelt tilfælde i mindst 12 år efter den blev miskrediteret &" ;.

Man behøver ikke lede længere end Scott S. Reuben, MD, en Harvard forsker, som forfalsket VIGOR test på Vioxx og Bextra, som resulterede i mere end 100.000 dødsfald. Der var ingen patienter, og han smedede navnene på læger til forskning data.

Efter mere end 100.000 dødsfald, Dr. Reuben blev idømt kun ti års fængsel. Da hans bedrageri gør ham til den største seriemorder i historien om USA, ville dødsstraf have været mere passende. Producenten lægemiddel blev ikke tiltalt eller straffet for at bruge sine bedrageriske tests. Som alle store selskaber, producenten hævdede de didn &';. T ved

Et andet eksempel er Dr. Alan F. Schatzberg, formand for Stanfords Psykiatri afdeling og valgte formand for American Psychiatric Association. Senator Grassley fandt, at Dr. Schatzberg kontrollerede mere end $ 6000000 værd af materiel i Corcept Therapeutics, et selskab han medstifter, der tester mifepriston, abort stof ellers kendt som RU-486, som en behandling for psykotisk depression. Man behøver ikke at spekulere på, hvad resultaterne i sine studier sagde. Glem alt om lægemiddelsikkerhed. Det handler om penge, overskud og flere penge

Enhver, der har Crohns &'; s., Vil IBD, IBS eller colitis ulcerosa fortælle dig, at det er de kemikalier i deres mad, der gør dem syge. En forfatter stoppet hans lidelser ved at skifte til en kemisk-fri kost af økologiske fødevarer og tager naturlige enzym kosttilskud. Kun ved at opgive kilden til bakterierne – genetisk modificerede fødevarer og farlige kemiske tilsætningsstoffer – kan man håbe på at udtømme den bakterie, der forårsager deres sygdom. Lev et kemisk frit liv eller dø et giftigt affald dump bestående af Big Food, Big Oil og Big Pharma kemikalier findes i vores fødevarer, medicin og i luften fra katastrofer som Exxon Valdez eller BP Deep Horizon boreplatform.

Det doesn &'; t tage en industri finansieret, egoistiske studie for at fortælle Crohns &' ;, IBD, IBS og colitis ulcerosa syge det indlysende. Garbage in, garbage out gælder for mennesket så meget, hvis ikke mere end til computere. Men med mad, er det skrald i og garbage ophold i dig gut, organer, muskler og væv for evigt.

Hvis du er hvad du spiser, så Crohns &'; s, IBD, IBS og colitis ulcerosa syge er giftige lossepladser for de farlige bakterier rester tilbage i din tarm ved at spise pakkede fødevarer, fabriksbygninger opdrættet kød og genmodificerede frugter og grøntsager

1. Finde overkommelige Hjemmeundervisning Curriculum
  2. Brain Cancer og sunde fedtstoffer
  3. Er Vegetarisme sundt?
  4. Wobenzym N MUCOS din rute til Ultimate Sundhed og Longevity
  5. Kondomer til kvinder
  6. Dårlig ånde Dårlig ånde Cure! Prøv disse tips før du søge hjælp!
  7. Et ord om østrogen