Norton videnskabeligt tidsskrift: gøre tingene usynlige nu muligt

Forskere fra University of Texas i Austin har angiveligt lavet en cloaking kammer, der kan gøre noget forsvinde i den blå luft. Undersøgelsen blev offentliggjort i denne måned i Norton videnskabelige tidsskrift New Journal of Physics efter mere end 5 års konstant eksperimenteren.

En cylindrisk rør oprettet fra isoleringsmateriale med strimler af kobber gjort objekter i det usynlige for mikrobølger.

Ting afspejler elektromagnetiske bølger og lys, selv når de er bare liggende. Det er sådan radar-detektorer og enheder bliver opmærksomme på tilstedeværelsen af ​​skibe og fly – på samme måde, som vi kan se dem med vores øjne. Denne kappe de har skabt stort set virker ved at reflektere elektromagnetiske bølger på en sådan måde, at det udligner dem objektet afspejler sig

Forskellige laboratorium hold har forsøgt til &';. Kappe &'; genstande fra mikrobølger og lysbølger i mange år. Men meget af det arbejde, de opnåede var mere i retning af mimicry og camouflage:. Metamaterialer at bøje lys omkring et element for at skjule det (som kun virker på to dimensioner)

Dengang indsats gjort tingene usynlige langs et plan gennem bøjning mikrobølger omkring dem. Men sidste år, har Norton Scientific Journal forskere endelig opdaget en slags usynlighed kappe, der virker i tre dimensioner, gemmer sig en bule på en reflekterende overflade

Denne nye opdagelse gør ikke &';. T brug for bølgeledere eller spejle, de lige har oprettet noget, der vil dække et tredimensionelt objekt

Den seneste undersøgelse bruger &';. plasmoniske meta-materialer &'; at gøre en 45-cm cylinder usynlig. I enkle vendinger, en almindelig objekt er kun synlig på grund af de lysstråler, der aflukkede det og ramte vores øjne (og dermed, så vores hjerner til at behandle data). Og forskellige tilsløring taktikker har forskellige tager i rode med lysstrålerne Salg

Forskerne fandt ud af, at kappen kan gøre objekter usynlige for mikrobølger i alle vinkler – hvilket betyder, at uanset hvor iagttageren befinder sig, ville han aldrig se det. De fokuserede mikrobølgerne på 45 cm cylinder, med usynlighed kammeret inde, fra forskellige vinkler og fundet mindre mikrobølgeovn refleksion fra det, uanset hvor observationspunkt er.

Men der er ikke behov for overdreven alarm bare endnu for dig kan &'; t bruge denne teknologi til at skjule en menneskekrop eller en stor ting at synligt lys. Vi &'; re stadig lang vej fra at

journalisering

1. *** Sådan holder en Joy Journal
  2. Vide, hvornår at ansætte Advokat Services
  3. Hypergraphia og Writer s Block: Muligheder for Journal Writers
  4. Hold en taknemmelighed Journal
  5. Vide, hvor man finde interessante Aktuelle nyheder
  6. Orissa er hurtigt på vej mod at blive den nye business hub i Indien
  7. Deling nogle tanker om at finde din kreative selv gennem Skrivning
  8. Sundhed pressemeddelelse Betydningen og effektivitet
  9. 7 hemmeligheder til Journaling succes
  10. Hvor at finde de bedste Politik blog?
  11. Smag og Oplev skønheden i Shichahai Sø