Dobbelt Fordele ved Educational Toys

Her er nogle nøje udvalgte sjovt legetøj til at hjælpe i læring og fysisk planlægning for børn i alle aldre. Disse pædagogiske legetøj er særligt effektive for fysisk udvikling, fantasifuld leg, kognitiv dygtighed og motorisk udvikling; plus og vigtigst, de er alle masser af sjov. Disse legetøj giver de dobbelte fordele af sjov leg og stealth læring. Spil, der er visuel og rumlig karakter, og der er fuld af farver, kreativitet og billeder.

Alle fra små børn til ældre borgere nyder at lege med magneter. Magneter er den eneste fælles element i vores verden, der udviser den fascinerende magiske-lignende evne til at tiltrække og frastøde. Vi har alle nød blot snapper magneter sammen og derefter vende dem rundt og bemærke, hvordan de frastøder. Her er en prisvindende line up af legetøj, der bruger magt magneter kombineret med andre aspekter af læring. For den yngre aldersgruppe på 3 og op anbefaler vi de magnetiske puslespil ved Orb Factory. Disse 15 stykke puslespil passer sammen nemt og de magnetiske brikker hjælpe mindre behændige fingre af små børn holder brikkerne på plads. Disse puslespil kommer med en stål spille overflade, men de magnetiske brikker tillader puslespillet til at blive sat sammen på en stål overflade såsom et køleskab eller arkivskab.

For mere komplekse 2 dimensionel fliser på en flad overflade, Fractile- 7 er vores pluk. Fraktiler-7 er et unikt kunst og design legetøj, der består af mange farvestrålende magnetiske diamant figurer, der passer sammen på en 12 &"; firkantet stål aktivitet bord. Diamanterne kommer i forskellige størrelser og vinkler, der passer sammen til at danne komplekse geometriske former. De permutationer af former og farverige designs, der kan oprettes med fraktiler-7 er næsten uendelige.

Vores øverste anbefaling til pre-skoleelever er Magna fliser. Yngre børn (alder 3 og op) vil elske MagnaTiles som er et sæt af 3-D magnetisk bygning fliser af forskellige geometriske former, der let klik sammen. For unge hjerner, idet flade objekter og skabe 3D-objekter er en ny og spændende opdagelse. Børn vil lære ved at have det sjovt at spille med Magna-Tiles om geometriske former, symmetri og rumlige forhold.

En anden populær legetøj, der drager fordel af magien af ​​magneter er stangen og bolden sætter ligesom GeoMags og Magz. Denne type af magnetiske byggeri legetøj bruger stænger med magneter indlejret i enderne og stålkugler (på grund af små dele dette legetøj er for aldre 5 og op). Stængerne fastgøres til hinanden og til de kugler, som tillader nogen vinkel, der skal konstrueres. Disse sæt er især god til at konstruere geometriske former og større strukturer ved hjælp af enklere geometriske former som byggesten.

For de mere kunstnerisk tilbøjelig, har vi opdaget et par kits, der er sikker på at behage. Mosaikker er billeder eller mønstre lavet ved at placere små farvede fliser sammen. Magnetiske Mosaik bruger 2000 små farverige ugiftige skum magneter og en 12 &"; firkantet aktivitet overflade for at tillade skabelsen af ​​smukke mosaik kunst. Sættet indeholder oplysninger om historie af mosaikker og kreative mosaik-projekter. En lignende type kit er Magnetiske Dreamings som bruger Aboriginal kunst som inspiration til at skabe slående kunstværk ved hjælp af magnetiske prikker af farve.

En anden videnskab relateret legetøj, som vi elsker, er Zome Systems (også kendt som ZomeTools), der gør en række kits fra små sæt til under $ 10 til store sæt koster næsten $ 200. Zome Systems giver også bøger og lektionsplaner med hjælp og ideer til læring leg og instruktion. I stedet for magneter, bruger Zome Systems forskellige længde stivere med knuder (igen, betyder små dele disse kits anbefales til børn over 6 år), der klikkes sammen giver mulighed for opførelse af alt fra en simpel terning til en struktur så komplekst som et DNA-molekyle . Det Zome System anvendes i tusindvis af skoler i hele verden – elementære gennem college – og af førende forskere, matematikere, kunstnere og ingeniører. Vi gerne især Zome Bubble kit. Hvis du laver en terning og dyppe den i boble løsning, hvilken form boble vil du få? Jeg vil vædde på du tager fejl (hint: det er ikke en terning). Se dit barn &'; s forbløffelse – du vil blive overrasket alt

familie

9. Find en stor personskade advokat Danbury
  10. Bygning Self Esteem i dine børn: Aktivt Lytte til dit barn
  11. Latter, Sundhed og Sjov for Self
  12. Fælles Vaccine truer Børn
  13. Dysfunktionelle familier: Hvordan at tage sig af dine børn i midt i dysfunktion - del
  14. BREATHE! plus Inspirerende Citater til Moms
  15. Beskæftiger sig med familie under ferie sammenkomster
  16. Hold dine billeder Safe Brug Cutting Edge Albums
  17. *** Gør Ægteskab Arbejde i hårde økonomiske tider
  18. Kan vi være social uden at gå ud at spise?
  19. Definition: Familie og relationer