Sjov kærlig ALMÆGTIGE HERRENs RET I UNDERHOLDNING

Denne hele kosmos er intet, men BEVIDSTHED

&'; NA JADAM KWACHIT Sarva CHINMAATRA MEVA HEE &';

BETYDNING: INTET er inert I DENNE COSMOS FORDI ALT er intet andet end bevidsthed.

Disse kloge ord af store bibelske lærde vil ikke blive accepteret eller forstået af lægfolk i verden. Maharshi Ramkrishna Paramhans efter at opnå det højeste trance tilstand udlagt i Yoga skrifter ville omfavne Goddess Kali &'; s idol på Dakshineshwar (Kolkatta, Indien) og sige “! O elskede mor &" ;. For lægfolk og grove sindede mennesker denne guddommelige følelser synes at være illusorisk og sindssyg. Med næsen i luft, de ville håne de meget tænkte på &'; taler &'; til et inaktivt idol. Og alligevel i dag &'; s velkendt, forskere acceptere, at intet er inaktivt i denne verden. De er alle enige om, at alt er energi i naturen.

Med vores brutto syn ovenstående observation synes at være halvt sandt. Ingen tvivl om nogle energi og bevægelse ses i solen, stjerner, månen, tog, bus, bil, fugle, bakterier, dyr osv og alligevel den begrundelse, at vi går videre, skibe som plader, bygninger, træer, bøger, stole osv synes inert helt. Antages det, at vore bygninger er ikke inaktive en humoristisk situation kan opstå, hvor vi går til at sove i vores bygning beliggende i lane nummer 1 for eksempel og næste dag på at vågne op vores bygning kunne &'; flytte &'; til en anden bane nummer 10 !!

Men det betyder ikke, at den forskrift &'; alt er bevidst og intet er inaktiv &'; er falsk selv en lille smule. Det er bare, at vores niveau af forståelse adskiller sig ellers i virkeligheden intet i denne kosmos er inaktivt. Faktum er, at et eksternt objekt synes at være inaktiv kun de mennesker, hvis sind er brutto, unfocussed og urent. Den flere dem intellekt og psyke er brutto for så vidt objekter sammen med denne verden synes at være inaktiv. Hvis dette brutto psyke undergår koncentration og rensning objekter, der tidligere blev vist indifferent over for os, herunder vores fysiske krop vil blive rent faktisk opleves som ingenting, men kosmisk bevidsthed. Hvert atom af kosmos uden undtagelse er på farten uophørligt. Alle oplever mangel på lethed, mens du prøver at nå deres mål. Man forstår ikke, hvordan mennesket &'; s psyke er blevet så vildledt, at han aldrig finder tid eller lyst til at finde ud af, hvad der findes ud over inaktiv tid og rum. I dag verden over manden fører en meget stressende liv uden at indse, at den egentlige årsag er den tilstand af hans psyke. En psyke, der bliver knyttet til eksterne objekter (hus, bil, tv, mobil, pårørende, venner osv) og Madly løber efter dem for at opfylde sine aldrig slutter begær er fundamentalt ansvarlig for at tilføje stress og ufred i dag &'; s jet cum computer alder.

Når en videnskabsmand greb den ene ende af en lang jernstang i hånden og udsat den anden ende af stangen til brand. Langsomt varmen spredes fra denne ende til den anden ende af stangen, som den videnskabsmand i hånden. Da stangen &'; s varme var uudholdeligt videnskabsmanden kastede det ned. Nogen spurgte forsker: Hvorfor har stangen blive varm? Han svarede: Fire er energi i form, og dermed når det kontaktede elektronerne i atomerne i jernstangen, elektronerne (energi i naturen) ændret deres bevægelsesretning. Tidligere elektronerne bevægede sig inden for de ydre grænser for hvert af atomerne, men det øjeblik varmeenergi af ild kontaktede elektronerne &'; løb væk &'; ligesom uvidenhed løber væk, når visdom bryder frem i sjælen. Disse intense bevægelser set i elektroner på grund af varme i kontakt ved den ene ende overføres varme til den anden ende af jernstangen. Selvfølgelig! Den ydre fremtoning af stangen uændret dvs. inden det blev opvarmet og efter at det blev varmt. Energi er en kraft, og så længe den eksisterer mand eller ethvert objekt forekommer fuld af liv, varme og strålende. Men i det øjeblik upåvirkelighed overtager alle disse kvaliteter er ikke længere opfattes. Således kan vi roligt konkludere, at dem, hvis psyker vrimler med positive følelser (kærlighed til alle, ydmyghed, integritet osv) virkelig kan kaldes kraftfuld.

Hvorfor har vores psyke /intellekt blevet så inaktiv og vildledt? Svaret er, at når vores psyker ikke dybt reflektere og meditere på fineste natur bevidsthed er det stadig sløv og inaktiv. Vores Jord synes indifferent over for os, simpelthen fordi vi aldrig har gjort en indsats for at opfatte den med en psyke, som manifesterer positive og hellige følelser. For øjeblikket synes, at du er et barn. I den ene hånd du holder en hammer og i den anden planet Jorden beslægtet med en kugle af ler. Nu hammer denne Jord til pulver. På denne måde bjerge, floder, træer osv er nu blot pulver i form. Tag en knivspids dette pulver og observere den under et mikroskop. Hvis tingene ser ud diset udsætte samme pulver til et elektronisk mikroskop. Enheder af atomer som neutron, proton, elektron, positron og kromosomerne, gener mv af cellerne er blevet udgravet på denne måde. Ligeledes den mindste enhed af pulveret vil vise kolossal bevægelse, når de ses under elektronmikroskop. Hvis du ikke kan forestille dig det minimal område samle disse atomer i et område, måler 1 cm. Det kan måles, at der i 1 cm 10 millioner atomer let kan rummes. Det er således så lille, at vore grove sind aldrig kan forestille sig deres minimal størrelse.

Hvis du observere kernen fremgår det, at langt mere minimal. Således i 1 cm område 100,000,000,000 kerner kan let opstaldet. Selv i denne mest lille form, så meget bevægelse ses. Lest hvis man kunne se det, han /hun ville sige: Restaurant “ AAKAASHAY BHOOJALAM VAAYURAGNIRBRAHMAA HARIHI SHIVAHA
YATKINCHIGHANNAM KINCHITVA sarvam CHINMAATRA MEVAHI &";
… … … … TEJABINDUPANISHAD (1/28.. )

BETYDNING: Space, jord, vand, vind, ild, Brahma, Vishnu, Mahesh og næsten alt er bevidsthed i naturen. &'; Na jadam kwachit &'; … .. Intet er inaktiv Salg

Yog Vasishtha (3/94/20 til 3/94/29) Maharshi Vasishtha kaster mere lys over dette emne ved at sige:. Bare som bølger af et ocean er på de fleste af de gange flytte, lys udsender fra en flamme lampe, gnister udsendes fra brand, blomster /blade vokser på træerne osv på samme måde kun at personen virkelig kender Gud, som opfatter og oplever guddommelig bevidsthed, som gennemsyrer alle pore af kosmos. “ YATHAITATPRATIBHAA MAATRAM JAGATSAGAVIBHAASANAM &"; hvilket betyder, at alle objekter opfattes af os i denne verden har manifesteret fra denne guddommelige bevidsthed.

Sammen med det faktum, at denne guddommelige bevidsthed ikke oplevet af vores brutto sind er subtile, er også meget gigantisk og kosmisk karakter. Et atom af vand circumambulates 3,000,000,000,000 gange i 1 sekund. Omkredsen af ​​en enkelt circumambulation er 100 milliontedel af en tomme. Og dog denne tilsyneladende minimal atom er så kraftig, at hvis det eksploderer det kan ødelægge vores gigantiske Jorden for at støv i en flash af et øjeblik. Atombomber er udformet således, at udnytte denne atomenergi udgivet på eksplosion. Vi har allerede været vidne til sin destruktive kraft i Hiroshima-Nagasaki (Japan) og selv i dag den meget tænkt på det sender kuldegysninger i vore pigge. Og dog, hvad der er meget vigtigt at bemærke, at potentielt mand &'; s positiv følelsesmæssig bevidsthed er n-gange kraftigere end den atomare energi beskrevet ovenfor. Indtil videre i verdenshistorien denne bevidste magt har manifesteret kun ved sjældne lejligheder.

I Kolhapur (Indien) der engang boede en stor Paramahansa helgen. Hver gang han trådte en følelsesmæssig trance, han spiste noget, og alt, der tilbydes til ham af alle de tilstedeværende. En dag nogle onde mænd besluttede at chikanere denne helgen. De gav denne helgen 2 store flasker af stærk alkohol som helgen drak kritikløst. Intet skete til helgen og alligevel en meget dødelig sygdom spedalskhed angrebet ligene af disse ugudelige mænd.

I almindelige psyker eksisterer ovennævnte guddommelige magt i et latent /inaktiv tilstand, og dermed undlader at opleve sin tilstedeværelse. Og dog, hvis via spirituel praksis som meditation, bøn, tilbedelse osv én renser og fokuserer psyken en spidst denne guddommelige bevidsthed bliver aktiv og strålende. En sådan person virkelig bliver almægtig ligesom den geniale solen, der skinner på himlen. Den tid, det tager solens lys til at rejse fra solen til Jorden er 8 minutter. Atomerne af lys rejser med en hastighed på 186.000 miles /sek. Disse partikler af lys stammer ikke fra periferien af ​​solen, men fra et område, der er dybere og måler 420.000 miles. Dette er kernen eller sjælen af ​​solen og fra det manifesterer solens varme og energi. Hvis sollys var at bevæge sig på sin oprindelige hastighed sin varme ville have overmandet dette kerneområde af solen i 2,5 sekunder flad! Og straks ville rejse til Jorden og andre planeter for at brænde dem til aske inden øjeblikke. Derfor har man i en almindelig tilstand, det holdes latent og ukontrolleret.

Bevægelsen af ​​molekyler er ukontrolleret og dermed det tager mange år for lette molekyler af kerneregionen af ​​solen, således at nå periferien af ​​solen. Når de negative og positive ladninger af molekyler af solvarme bang mod hinanden de hopper op i en højde på kun 1 cm. Derfor selv om molekylerne hoppe på enorme hastighed de tager en masse tid til at nå solen &'; s periferien. I mellem de bliver opdelt i mange typer af stråler og få spredt. Derved kun en mindre mængde af det fantastisk solvarmen formår at nå Jorden. På denne måde denne apt mængde sollys hjælper opretholde livet, og deres forskellige aktiviteter på Jorden. Energien orienterede del langsomt fortsætter med at strømme.

Denne energi af solen hjælper oceaner, vind, træer, planter og alle skabninger, især mennesker til at fungere optimalt. Førend denne solenergi ikke at nå vores planet liv ville komme til en total stilstand. Derfor bliver det klart, at solenergi og lys er absolut nødvendige for livet på Jorden for at opretholde. På samme måde, når bevidstheden forlader mand &'; s krop det gør hans krop døde og livløse.

Vores tale, hørelse kapacitet, spise, drikke, følelser, følelser, ego, begær, håb, aspirationer osv er alle bevidste i naturen. Selv når den fysiske krop dør de ovennævnte potentialer (spise, som ønsker osv) kaldet psykiske aftryk eller Sanskars fortsætte med at eksistere i ens bevidsthed, som så går ind i et nyt organ kaldet fødsel. Derfor store bibelske lærde i hele verden igen og igen opfordre os til at indse, guddommelig bevidsthed via rensning og koncentration af psyken. Bevidsthed aldrig &'; dør &' ;; kun undergår transformation. Derfor aldrig tvivler udødelighed store mænd, der har renset deres sind for at flette ind i Guds bevidsthed

1. Anti-Affirmation
  2. Vores gave til vores børn & Deres fremtid
  3. Sådan Indse Silence i meditation
  4. Vidste du, at DNA kan påvirkes og omprogrammeres af lys og lyd frekvenser?
  5. Levende, åndende Transformation