Hvad er loven om tiltrækning?

Mange af jer vil allerede have stødt på DVD eller bog &'; The Secret &' ;, eller arbejde Abrahams-Hicks. Muligvis du &'; ve læst Barbel Mohr eller hørt Noel Edmonds sige, hvordan han formåede at skabe en ny prime-time tv-show for sig selv, gennem Cosmic Bestilling. Der er &'; Loven om tiltrækning &'; og &'; Cosmic Bestilling &'; bøger af mange forfattere derude, der hver har deres egen drejning på processen og deres egne ideer om, hvordan det kan hjælpe dig med at opnå det liv, du drømmer om. Dette er en kort introduktion til dem af jer usikker, eller som aldrig har stødt på det før

Fra og med &';. Videnskab &'; vil give os nogle beviser at sikkerhedskopiere nogle af de fantastiske påstande til Cosmic Bestilling. Forskere ved nu, at alt i vores univers består af energi, dig, mig, vores ejendele, natur, universet; alt. Og ifølge lov af Vibration, intet hviler. Så alt i Universet, inklusive os selv består af energi vibrerer på forskellige satser. Jo højere hastigheden af ​​vibrationer jo finere resultat. Så den energi, der er vores tanker vibrerer på en meget høj og kan ikke ses. Den energi, der er vores krop vibrerer langsommere, er meget tættere, og kan ses og mærkes. Hvis du skulle se på noget, du nu opfatter som &'; solid &'; under et mikroskop, vil du opdage, at ved finere og finere niveauer, hvad der synes fast med det blotte øje er intet mere end ren, vibrerende energi. Og alt denne energi er magnetisk og tiltrækker ligesom ting til det. Derfor &'; Loven om tiltrækning &' ;.

Quantum fysikere fortæller os, at universet og alt i det første blev skabt af en tanke, der bekræfter, hvad mange lærere personlig udvikling har fortalt os, når de sagde, at vores tanker skaber vores liv. Dette er ikke blot &'; positiv tænkning &' ;; denne erklæring er nu blevet bevist uomtvistelig. Og, som vi ved, vores tanker er intet andet end energi, vibrerende ved en bestemt hastighed, som &'; tiltrækker &'; ind i vores liv, hvad vi tænker på eller forventer at have ske

Nu, hvor jeg &';. ve opdaget loven, indser jeg, at have gode ting i dit liv gør ikke &'; t afhænge af, hvem du er, hvor godt uddannet dig er, eller hvor meget godt du måske eller måske ikke have gjort. Loven om tiltrækning er bare, at en lov. Intet mere, intet mindre. Ligesom tyngdeloven, og andre love, regulerer alt og alle. Hvis du faldt ud af et vindue, du &'; d ramme jorden, hvis jeg faldt ud af et vindue, jeg &'; d ramme jorden. Den tyngdeloven gør ikke &'; t diskriminerer. . Heller ikke loven om tiltrækning

Loven om tiltrækning gør ikke &'; t har noget at gøre med religion. Det gør ikke &'; t ligegyldigt, hvad du tror på (eller ikke) loven virker for dig. &'; The Secret &'; sammenligner universet til en ånd, der konstant siger, “ Dit ønske er min kommando &"; Neale Donald Walsch kalder det Gud eller Skaberen. Det gør ikke &'; t ligegyldigt hvad religiøse baggrund du kommer fra princippet er det samme. Derude er en energi eller er større end os, og hvem vi er en del, og hvad vi lægger ud med vores tanker og forventninger er tiltrukket ind i vores liv, høflighed af denne energi eller er.

Men hvis dette er sandt, hvorfor gør ikke &'; t det altid arbejde? Normalt er det fordi vi &'; re at fokusere på, hvad vi &'; don &'; t &'; ønsker snarere end hvad vi ønsker. Universet vil bare skynder sig at opfylde vores ordrer, uanset om de er, hvad vi rent faktisk ønsker eller ej. Hvis din ordre har &'; don &'; t &'; i det, omformulere det vil sige det modsatte, f.eks &'; I don &'; t ønsker denne dårlige ryg &'; ville blive &'; jeg bestille en sund ryg &' ;. I den første sætning, er du fokuserer på den dårlige ryg. I den anden meddelelse du fokuserer på en sund ryg

Der er masser af forskellige måder at gøre din &';. Orden &'; Men jeg vil foreslå, at du blot spørge. Men don &'; t &'; ønske &' ;, i stedet sige, &'; jeg bestille &' ;. Vi lægger vores &'; orden &'; ligesom vi ville gøre, hvis vi bestilling fra et katalog og sige &'; jeg nu bestille en ny telefon &'; (eller hvad), og er af den opfattelse, at når ordren er på plads og allerede på vej.

Når vores ordre er blevet sendt alt, hvad vi skal gøre, er at læne sig tilbage og vente på at blive opfyldt, ja? Nå, ikke helt. Universet vil sende vores rækkefølge, men ikke nødvendigvis i form af et mirakel. Normalt vil det gøre det gennem en mellemmand, og vi skal være opmærksomme på de subtile tegn og fornemmelser, der vil guide os mod vores rækkefølge. For eksempel, hvis du er &'; bestilling &'; et nyt job og fornemmelsen guidet til at gå til et bestemt sted, eller ringe til en bestemt person, så gør det. Dette er universet vejlede dig gennem dine fornemmelser og følelser i retning af opfyldelse af din ordre

Når du begynder, det &';. Er bedst at starte små. Hvis du beder om små ting og bevise, at systemet virker, du &'; ll være meget mere sikker, når det kommer til de store ting, du ønsker. Og hvis du &'; re stadig har tvivl om, hvorvidt processen vil arbejde for dig, hvorfor så ikke &'; orden &'; vis tillid? Du kan bestille meget mere end blot &'; stuff &'; fra universet, du kender!

Og det vigtigste, vi kan gøre, er at vise taknemmelighed, for en opfyldt orden, og også for de ting, vi allerede har i vores liv. Nogle af dem er måske ikke præcis, hvad vi ville ønske, men at foretage ændringer vi skal først acceptere det, vi allerede har, og derefter gå videre derfra. Lær at elske, hvad der allerede er i dit liv. Udtrykke kærlighed til din verden vil tiltrække endnu flere ting for dig til at elske. Det &'; s loven om tiltrækning. Og det virker
 !;

personlig udvikling

1. Forretning og personlig udvikling Uddannelse til din mlm succes
  2. Hvad er Self Care?
  3. Sådan Nå Mål
  4. Den # 1 mest almindelige Goof i personlig udvikling forsøger at slippe af med din Ego
  5. Forståelse os selv
  6. Making Kursus Rettelser
  7. Fri fra fortiden
  8. Hvad du kan lære af dine øjeblikke Modløshed
  9. Hvordan at gøre folk glade: 5 Happiness tips, der gør folk føler Awesome
  10. Kiropraktik Care for Kids!
  11. Hvordan man kan udvikle din sans for Priceless Humor
  12. Piger selvtillid-Sådan tilskynde selvtillid hos piger
  13. Overvindelse af hindringer for Self-Love
  14. Beyond Beklagelse: Letting Go, Stepping Up, Flytning Fremad
  15. Forældre Hjælp til at beskytte børn-Når forældre Fail-Forklaring på en måde at løse probleme…
  16. Hvordan man kan forstå folk
  17. Er dine forventninger Voksende? De bør!
  18. Passion - overbelastet eller Uundværlig