Den Antibiotika Krise: Hvordan kom vi hertil og hvor går vi hen Næste

I de senere år har der været en masse nyheder om krisen forestående antibiotika, bragt til et hoved af fornyet bevidsthed om, at vi er ved at løbe ud af narkotika? at behandle udviklende superbugs, og med overraskende åbenbaring efter NDM-1 opdagelse, at mikroorganismer er også i stand til at dele stumper af sig selv med hinanden for at forpurre selv vores mest magtfulde sidste linje antibiotika.

Er det den Begyndelsen på enden af ​​antibiotika, som nogle forskere forudser, er vi ved at vende tilbage til en præ-penicillin verden, hvor en fælles bakteriel infektion kan være en dødsdom? Eller er vi bare på nippet til en ny bølge af opfindelser, der vil anspore en ny generation af lægemidler, som vil holde os foran den evolutionære kapløb mod skadelige mikroorganismer? Salg

Denne artikel er ikke at besvare disse spørgsmål, men forsøg at præsentere en oversigt over de vigtigste fakta og seneste udvikling til at belyse de spørgsmål omkring dem.

Den starter med en oversigt over, hvad vi mener med antibiotika, og hvad de kan og ikke kan behandle. Det går derefter på at forklare, hvordan antibiotikaresistens opstår, herunder problemet med multipel lægemiddelresistens, og hvorfor mange eksperter siger, udbredt og misforstået brug skylden for fremskyndet hastighed, hvormed resistens er blevet et globalt problem, som har mangel på nye udvikling narkotika. Derefter beskriver nogle af de ting, forskerne og organisationer siger, vi kan gøre for at bremse udviklingen af ​​superbugs, og slutter med en runde op af nogle overraskende nye retninger, som kunne tilbyde alternative løsninger.

Antibiotika og mikroorganismer

Antibiotika er lægemidler, der dræber mikroorganismer som bakterier, svampe og parasitter. De fungerer ikke mod virus, fordi vira ikke er mikroorganismer. Når pressen og medierne taler om antibiotika de generelt betyder medicin, der dræber bakterier, fordi de fleste af de historier, der har været rammer overskrifterne i de seneste år er omkring antibiotikaresistente bakterier eller “ superbugs &"; ligesom Methicillinresistente Staphylococcus aureus (MRSA).

Bakterier er meget små væsner normalt kun én celle, der omfatter interne cellestrukturer men ingen særskilt kerne, omgivet af en cellevæg. De kan gøre deres egne proteiner og reproducere sig selv, så længe de har en kilde til mad.

For så vidt som mennesker angår, nogle bakterier er venlige og afgørende for trivsel, de gør nyttige ting som nedbryde fødevarer i vores tarm, mens andre er farlige, fordi de angriber vores væv og celler til at gøre deres mad, eller de producerer toksiner, gift og dræber.

Nogle bakterier forårsager ingen skade, mens de bor i en del af kroppen, men derefter bliver potentielt dødbringende, når de kommer ind i blodbanen. Et godt eksempel er Escherichia coli (E. coli), der lever i menneskets tarm og hjælper med at nedbryde fødevarer, men hvis det kommer ind i blodbanen (fx gennem en perforering i tarmene), kan det medføre alvorlige kramper, diarré, og selv død af peritonitis hvis den ikke behandles omgående.

Et andet eksempel er Staphylococcus, som lever uskadelig på menneskers hud eller endda i vores næsebor, men hvis det kommer ind i blodbanen, kan det føre til potentielt dødelige sygdomme som toksisk shock syndrom.

Vores immunsystem har særlige celler, der genkender bakterier som udenlandske agenter og mobilisere eksisterende counter-agenter eller antistoffer, eller udløser produktionen af ​​nye antistoffer, til at angribe og ødelægge de bakterier, før de får en chance for at gribe fodfæste og begynde at replikere inde i os. Men nogle gange mister vi kampen og bukke under for infektion, og i nogle tilfælde, uden behandling, kan konsekvenserne være meget alvorlige og endda dødbringende

Antibiotika har gjort en stor forskel for menneskeheden &'; s. Kamp mod smitsomme mikroorganismer og har langt bedre betingelser og chancer for succes på mange områder af medicin over hele verden.

De arbejder, fordi de blokerer en livsvigtig funktion i uvelkomne mikroorganisme. Nogle stopper mikroorganismen i at kunne foretage eller opretholde en cellevæg, mens andre er rettet mod et bestemt protein, der er afgørende for overlevelse eller replikation.

Et eksempel på førstnævnte er penicillin, den første kommercielt tilgængelige antibiotikum, Alexander Flemming opdaget i 1929. Penicillin stopper bakterier som Strep (Streptococcus, en bakterie, der er almindeligt forekommende på huden eller i halsen) fremstille stærke cellevægge. Før indførelsen af ​​penicillin i Anden Verdenskrig, var mere tilbøjelige til at dø af bakterielle infektioner end fra deres sår soldater.

Virus

Virus er ikke mikroorganismer, og selv i stand til selv-replikerende, synes ikke at være “ live &"; overhovedet: de er partikler bestående af DNA eller RNA, nogle lange molekyler og et protein coat. De er meget mindre end bakterier, har ingen af ​​deres interne celle maskiner, og ingen cellevæg. At kopiere de nødt til at komme ind værtsceller og kapre deres ressourcer

Og ligger et fingerpeg om, hvorfor vi har et globalt problem med antibiotika og antibiotikaresistens her:. Alt for mange læger og sundhedspersonale, ofte tilskyndet af patient efterspørgsel, er blevet ordinering antibiotika til behandling af virusinfektioner. Dette fører til uforsigtig brug af antibiotika og større mulighed for bakterier at mutere til resistente former.

Hvor går vi hen næste?

Der er en spændende ny tilgang til den antibiotiske krise, der trækker uden modstand er et naturligt mineral og er sikker at anvende. Du kan læse mere om dette alternativ til antibiotika

1. En 360 graders udsigt over kræft ... gennem øjnene på en patient, Caregiver, terapeut, lærer Alt…
  2. Bent Lines May Signal Aldersrelateret Blindhed
  3. Hvor mange puder skal du bruge?
  4. Retningslinjer for Mammografi