Forestil dig at være i stand til at bruge den måde, du træner for at gøre dig selv klogere. Dette er ikke i realm af science fiction enten. Nylige undersøgelser har vist, hvordan det virker. De fleste mennesker ved sikkert, at når du træner og tabe, som du &'; ll have bedre blodgennemstrømning til hjernen. Heck, du &'; ll endda hjælpe bremse eller stoppe ophobning af arteriel plaque, der fører til hjernen.

I &'; taler ikke om dette aspekt af bliver klogere ved at udøve. Hvad jeg &'; taler om er noget mindre kendte og meget vigtigt. Vi &'; ve hørt, hvordan motion kan afværge udviklingen af ​​Alzheimers &'; s sygdom og andre former for demens. Selv hvis man er genetisk disponeret for at få det, gør ikke &'; t betyder det &'; s kommer til at ske. Vi er ikke vores gener. Lad mig forklare.

Ethvert menneske har ca. 23.000 gener i deres kromosomer. Tilbage i 1960'erne, havde forskerne antaget, at mennesker ville have ca 2.000.000 gener til at hjælpe forklare alle de variabler, der er indeholdt i os. I stedet har vi om den samme mængde af gener som en nematode. Hvad hvis det &'; s ikke de enkelte gener, der skaber det? Tja, der er en anden forklaring.

Gene Expression

Forestil dig en flygel. Hvis du var til at åbne i toppen af ​​det, ville tråde af forskellige længder blive udsat for. Hver af trådene frembringer en anden tone. Det sker, når de rammes af en hammer, der aktiveres af tasterne på klaveret. Der er 88 taster på tastaturet. Den øvre ende flygler (ligesom en Steinway) har en meget rig tone.

Nu, hvad hvis en person med nogen øre for musik og havde aldrig selv spillet klaver før, begyndte at bang på det? Hvad ville det lyde som? Det &'; ll sandsynligvis være temmelig dårlig og ru, ikke? På den anden side, hvad nu hvis en top mester, der har spillet i Carnegie Hall begyndte at spille en smuk koncert, såsom Rachmaninov Piano Concerto # 2? Det ville være den smukkeste udtryk for musik, du nogensinde kan forestille dig, wouldn af &'; t det

Vores gener udtrykkes på en lignende måde?. Tænk på de gener, vi har som ledningerne på flygel. Af sig selv, de er netop det. Det &'; s ikke, før ledningerne er ramt af hammeren, at der sker noget. Tasterne aktiverer hammeren, der rammer ledningerne, og opretter derefter en tone. På ydersiden af ​​vores genom er det, der kaldes epigenome. De er som tasterne på klaver keyboard.

epigenome bogstaveligt betyder uden for eller over. Da forskerne tidligere havde troet, vi &'; d have flere gener end hvad der blev opdaget, så der skulle være en anden forklaring på, hvorfor der er så mange variabler. Ligesom klaver, der har 88 taster og alligevel kan producere en række forskellige lyde og typer af musik, så kan genomet udtrykkes til at frembringe en række forskellige variabler.

eksterne kilder kan fortælle visse gener til at vende fra eller til, ligesom en lyskontakt. Hvis det sker i sekvens af til og fra, vil visse genekspressioner realiseres. Nogle af dem, omfatte, hvordan hver celle er lavet. Det omfatter hudceller, muskelceller, knogleceller og så videre … Desuden er visse sygdomme forårsaget af dårlige ekspression af gener via epigenetik. Det omfatter hjertesygdomme og kræft. Fortsættes i del 2 …

hukommelse uddannelse og hukommelse forbedring

1. Vitamin B Kosttilskud kan forhindre Alzheimers hukommelsestab
  2. 5 Teknikker til at forbedre hukommelsen
  3. Sengelamper Egnet for enhver smag
  4. Hvordan vores hukommelse påvirker vores liv
  5. Årtiers Toxic Eksponering kan forårsage Problemer med hukommelse
  6. Forbedring Koncentration - Sådan Train sindet til at fokusere
  7. Gratis online Brain Training Øvelser
  8. Forbered dig på at lære, Forbered dig på at huske
  9. God hukommelse er en god Heart
  10. Memory Improvement - tid til at arbejde det ud
  11. Hvordan man kan styrke din hukommelse
  12. Menneskelig Brain Uddannelse Metode
  13. Reminiscens avancement Teknikker - Hvorfor Mental fakulteter Coaching er så vigtigt
  14. Genius Mind Uddannelse
  15. Kan Brain Undervisning Virkelig Støt en lille en, der har en Learning handicap?
  16. Optimering af rullegardiner i Melbourne
  17. Være en større Scholar Via Mind Instruktion - Mind Coaching Tips til at hjælpe Memorization
  18. Forbedre din hukommelse!
  19. Remembering beregnet handlinger og fremtidige begivenheder