Artikel One: The Einstein Visualisering Formel

Artikel En

Quantum Mind Information

En række artikler om Quantum Theory of Mind and Soul Evolution

Einstein Visualisering Formel

Med i går &'; s videnskab pendulet af menneskehedens tro på nogen Gud, havde svunget til en dogmatisk manglende tro uden for partikler

Selv et par år siden mænd og kvinde videnskabens turde ikke offentliggøre udtalelsen ikke omfavnede som. partikel videnskabelige dogme af frygt for at miste deres positioner. Hvis du tror, ​​det er langt ude gøre lidt forskning: for det er kun et par årtier siden strengteoretikere fandt sig udstødt af hovedspor videnskab, der betragtes strengteori som alt for filosofisk og ikke videnskabelige nok, og så de studerende på denne spændende matematiske disciplin fandt det umuligt at få positioner.

I dag String Theory er 'in', har tingene ændret igen, og alle er travlt med at komme på Strengteori bandet vogn. Måske pendulet af menneskehedens overbevisninger er omsider svinge lidt mindre udbredt

"The videnskabsteori ... &";? Online Wikipedia fortæller os, “ ... beskæftiger sig med de forudsætninger, fonde, metoder . og konsekvenser af videnskaben Det er også bekymret med brug og fortjeneste af videnskab og undertiden overlapper metafysik ... "
Will Durant skriver i: &'; glæden ved Filosofi &' ;: (1953) fortalte os:" Uddannelse er den . Grunden til, at vi opfører os som mennesker Vi er næppe født menneske, vi er født latterlige og ildelugtende dyr vi bliver menneske ... vi har vores menneskelighed stak over os ... "

Så Filosofisk diskussion menneskeliggør videnskab selv som det gør os til mennesker
Jeg tror, ​​at historien om, hvordan den unge Albert Einstein &';? s 'visualisere i tankerne' formel hjalp ham til at komme med sine ekstraordinært strålende forestillinger om universet i de tidlige år af det sidste århundrede illustrerer dette beundringsværdigt.

endnu Einstein simpelthen udgivet hans "fantasier" om universet, om hvordan han &'; d forestillet sig flyvende ved lysets hastighed at se i hans sind &'; s øjne, hvad der foregik omkring ham, han sandsynligvis ville er blevet latterliggjort ud af eksistens og ikke placeret på den høje piedestal han fortjente

Men Albert var intelligente nok til at få hjælp i de tidlige dage af sin videnskabelige karriere –. da han ikke var en videnskabsmand, men en ekspedient i en patenter kontor - i gennemførelsen sine "fantasier" i matematiske udtryk og der gjorde hele forskellen til resultatet.

Matematik er overbevisende for matematikere og så String Theory, først voldsomt afvist, bliver nu grundpillen for Fysik og af samme grund Einstein &';. s teorier blev også accepteret

Selvfølgelig til de fleste af os "almindelige" folk videnskabelig matematik betyder så meget som egyptiske hieroglyffer gør; så for at forklare manden og kvinden på gaden, hvad matematik egentlig betyder, videnskab forfattere og producenter falde tilbage på visualiseringer. I et sådant de strakte en gummiplade ud, der blev markeret med firkanter og faldt en stor stålkugle i midten til at repræsentere solen og rullede en mindre stålkugle omkring det at repræsentere jorden. De fleste af os har set det på TV. Det er så tæt, som de kunne komme til at beskrive Einsteins utrolige vridning af plads teori.

Andre gør det samme, og deres egne visualiseringer om rum og tid, og hvordan vi alle passer ind i et univers, som er så forskellige til konventionel videnskab, kan kun kun klassificeres som science fiction. Det mærkelige er, at en masse af, hvad science fiction forfattere skrev omkring hundrede år siden, er nu blevet videnskab kendsgerning. Hvorfor? Er det fordi forfattere af sci-fi anvende »Einstein &'; s Visualisering Formula" til kendte videnskab for at nå frem til nye ideer om, hvor at videnskaben kan tage os i fremtiden? Hvis så dette er godt, for de &'; menneskeliggøre &'; videnskab ved at skrive gode historier omkring det

Min egen teori ankom bruge 'Einstein Visualisering Formula &' ;, præsenterede mig med &';. Quantum sind og sjæl Evolution &' ;. Denne teori, vil jeg sige, bor, i videnskabelige filosofi termer, et sted omkring den videnskabelige venstre af den lave centrum af pendulet svinge; men fast på videnskabelige side af det, vi kalder metafysik, blidt nudging eller endda overlappende kvantemekanik og strengteori. Min teori er om sind og sjæl evolution er jeg tror kvantemekanik og strengteori halvdelen af ​​Darwins fysiske teori om evolution, så gør hans teori helhed.

Så gør vi alle besidder kvante sind og sjæle, der udvikler og overleve døden? Det er det billioner dollar spørgsmålet. Mange mennesker tror så, og tallene vokser og måske den mand eller kvinde, som virkelig svarer, at i videnskabelige matematiske termer vil være den næste Einstein.

Men det er de selvsamme mennesker, kvante fysik teoretiske matematikere, der undersøger sorte huller, event horisont, kvantemekanik og strengteori, der skriver det math, måske uvidende, af kvante sind og sjæl evolution.

Der er noget, de afdække om energi, der fortæller os, at vi er mere end kød og blod. Noget dybt forankret i den måde, at hver eneste af de utallige partikler, der gør op det fysiske univers har også en usynlig modstykke. Det betyder, at fuldt halvdelen af ​​universet er usynligt, hvilket fører disse adræt sind til at spekulere og visualisere omkring det i matematiske termer.

Hvis, videnskabeligt, alt er ikke noget, som vi plejede at tænke på det, huske hvad den berømte fysiker Max Planck sagde tilbage i 1940'erne, at "... der er ligegyldigt som sådan ...", hvad er vi? Er vi faste legemer, der findes i en utilsigtet 'døde' univers som gamle videnskab troet? Eller er Vi kvante bevidsthed, krop sind og sjæl, udvikler sig som energier eksisterende over mindst en todelt univers?

Fremtiden vil blive sikkert være spændende som dykke ned i det med åbent sind og finde på at mere og mere. < . br>

empowerment

1. Valgfri Indflydelse
  2. Begyndere Guitar
  3. Sådan Master din frygt - Del 2
  4. Misbrug Forældre: Hvorfor må de Afvis What Happened
  5. En ad gangen
  6. Du ikke sige!
  7. Indflydelse kommer ned til de tre C'er
  8. FÅ næsen OFF slibestenen
  9. Peter Fogels Opdage den rolle, du spiller, og hvordan det påvirker din Genopfindelse!
  10. Gud skal levere alle dine behov ...