Du er altid på rette sted - Stol processen

Min kone Deborah og jeg lige vendt tilbage fra en måned lang tur til London og Tyskland. I de første 18 dage, vi arbejdede: en Story Theater Retreat i London, 2 Retreats i München en keynote på den tyske Speakers Association årlige konference og endelig, en tale ved en konvention menneskelige ressourcer i Köln. Det var en meget travl, intens og helt vidunderlig tid.

Det var min første gang præsentere Story Theater i Tyskland, og vi weren &'; t sikker på hvad forventer. Men efter at gøre to Story Theater Retreats og give to taler til publikum af tyskere, østrigere og schweiziske (mange af dem at lytte til mig gennem en tolk), dommen var klar og overvældende. Historien Theater metode fungerer såvel i Tyskland som det har alle andre steder. Puha! Vi var på det rigtige sted. Sikke en lettelse. Og en velsignelse.

Vi havde også nogle tid til sjov og ferie på denne tur. For min 57th fødselsdagsgave, jeg fik at se William Shakespeare &'; s Købmanden i Venedig, på Globe Theater i London. Købmanden i Venedig var det første spil, jeg nogensinde har handlet i, tilbage, da jeg var 19 år gammel. At se stykket på The Globe var en drøm.

Efter vores arbejde i Tyskland, havde vi 12 dage til at vandre på landet i en lejet bil. Vores eneste plan var at køre, indtil vi følte at stoppe, finde et hotel og hvile for natten. På en lys lørdag morgen, vi ledes syd fra Köln til Koblenz, og derefter langs Mosel-floden. At finde et hotel på vores første nat var temmelig udfordrende, fordi det var vin festival sæson, og vi havde ikke forbehold.

Hver hotel gik vi til var reserveret. På et, receptionist, en vidunderlig gamle grå håret Bedstemor type, fortalte os, at hun var udsolgt, men fik på telefonen og fundet en plads til os i en anden hotel. Dette blev den første instans, men ikke den sidste, tyske venlighed og gæstfrihed. Vi blev mødt på vores hotel med en velkommen glas vin og havde en vidunderlig måltid før strøelse ned for natten.

Den næste dag vi fortsatte med at vandre sydpå langs den dejlige Mosel-floden, derefter ledes sydøst mod sort skov. Deb plukket ud en by på kortet, som så godt ud for vores næste nat - lige på Rhinen. Hvis det &'; s på Rhinen, skal det være hyggeligt, ikke?

Da vi snuble i byen var det mørkt, og jeg var ved at blive mærkelig. Jeg var at vænne sig til en skummende tysk øl på dinnertime, og det var godt efter 7:30. Efter kørsel rundt i cirkler i yderligere 30 minutter, indså vi, at dette ikke var den maleriske flod by vi havde forventet. Vi endelig så et hotel, men det var ikke godt. Vi fandt en anden en blok væk. Den blev lukket ned for natten. Ting ledte temmelig grum. Det virkede som om vi &'; d lavet en fejl og var i det forkerte sted. Men, der var en græsk restaurant på tværs af gaden, og vi havde brug for mad.

Jeg var nødt til at kigge gennem vinduet i restauranten for at se, hvis stedet var stadig åben. Jeg så en par spise og en servitrice på en tæller, så vi gik i. Vi slog op en samtale med parret ved den næste tabel. Heldigt for os, manden talte store engelsk. Han sagde, “ Spørg mig noget. I &'; ll hjælpe dig på nogen måde, jeg kan &";

Ikke alene havde han hjælpe os med at finde et hotel to blokke væk, men han også fortalte os om nogle gamle borgruiner, der ikke er i turist guidebøger, og en idyllisk gammel tysk by kaldet Wissembourg (som tilfældigvis i Frankrig). Plus, han gav os sit eget kort over området, en, der viste sig at være uundværlig for resten af ​​turen

Da vi gik ud af restauranten, sagde jeg til Deborah, “. Det var interessant. Det &'; s ligesom vi &'; re på en skattejagt, og han blot gav os den næste clue til vores rejse &"; Hvortil Deborah svarede “ Vi var på det rigtige sted efter alle &";.

Ruinerne af slottet var op på en bakke med udsigt over vinmarkerne. For at komme til det du havde at ride en gammel, og jeg mener gammel, skilift gennem en frodig lund lige begyndt at vende ind i deres efterårsfarver. Wow!

Senere samme eftermiddag, vi kørte ned Weinstrasse (Vin Road) til Wissembourg og dreng var han ret. Dette var den klassiske gamle tyske by af dine drømme. Vi tilbragte to nætter der og nød en dejlig dag vandrer gaderne, tage billeder og shopping.

Overskrift øst tværs Schwarzwald var smukt. De to lane bjergveje sår gennem maleriske små landsbyer, der solgte kukure. Deborah holdt minde mig om, at vi havde brug for at finde et sted at tage en vandretur i skoven, mens det var solrige og lyse. Så vi kørte og kørte, og da det var frokosttid, jeg trak væk fra vejen på en lille Bierhaus.

Deborah beordrede fisk fra floden, der løb gennem byen, og jeg havde en Wurst med Kartoffle (pølse og kartofler) . Mens vi lunching, bemærkede jeg en dame trække til parkeringspladsen, se på et skilt og derefter forsvinde op en sti ved siden af ​​restauranten. Når jeg undersøges nærmere, opdagede jeg en 2-kilometer wellness gåtur lige der bagved hvor vi sad. Dette var vores hike! Desuden var det en oplevelse, som vi aldrig havde haft før. Dette spor er designet til at gå barfodet over barkflis, sand, småsten, mudder, fyrrekogler og græs. En fod massage i skoven!

Endnu en gang, vi var i det rigtige sted at finde den næste clue.

Tilbage i München, efter at have oplevet Oktoberfest og drikker 1 liter øl (uden at få bedugget) besluttede vi til vores sidste nat til at gå over til Marianplatz og se den berømte Glockenspiel gøre sit ting ved 5 o &'; ur. Vi fandt en plads ved et bord ved siden af ​​to amerikanere. Det viste sig, at en af ​​dem boede i Denver, 60 miles nord for Colorado Springs. Ved udgangen af ​​samtalen blev vi udveksle e-mails og overvejer muligheden for, hvordan min historie Theater Metode kunne hjælpe hans selskab.

Og igen, vi var i det rigtige sted.

Denne vidunderlige tur var ligesom mit liv: fuld af hundredvis af gange, hvor meningsfulde tilfældigheder, (Carl Jung kalder derefter synchronicities), være sket. Ikke alene er disse synchronicities sker hele tiden, at de kan tælles på. Det &'; s, som om livet er en mystisk skattejagt, og du er nødt til at leve hver dag til at opdage den næste clue. Men lektionen er dette: vide, at du &'; re altid på rette sted til at modtage den næste clue. Selv når det ikke er indlysende, er vi faktisk på det rigtige sted hele tiden. På hver tur, med hver møde, får vi fingerpeg for den næste stykke af turen. Tricket er at kigge efter den clue - forventer det - og så, gøre, hvad fingerpeg fortæller dig at gøre

Det &';. S helt fantastisk for mig, at jeg lige vendt tilbage fra at tale i Tyskland. År siden, da jeg var begyndt min taletid karriere, jeg undrede på hvordan folk fik at give taler i Seattle eller Atlanta, meget mindre i et andet land. Jeg er klar over, at alle på vejen, har jeg modtaget spor for, hvad de skal gøre næste at lede mig på denne rejse. Nogle gange har jeg taget beslutningen om at følge de spor, og andre gange jeg didn &'; t selv mærke dem eller jeg afviste dem.

Min åbenbaring fra denne rejse er, at du altid er i det rigtige sted til at modtage den næste ledetråd, og selv hvis du ignorerer eller afvise anelse, vil det komme tilbage omkring, indtil du til sidst genkende det som din næste clue .

For mange år siden fik jeg en anelse om, at jeg skulle være tale om storytelling for forretningsfolk i stedet kundeservice og forandring. Jeg var nødt til at få det fingerpeg mange gange før jeg endelig fik det. Når jeg genkendte clue og foretog ændringen, er det i sidste ende førte til mig at tale i London og Singapore og Australien, og nu Tyskland

Vid, at du &';. Re på det rigtige sted til at modtage den næste clue. Er der en anelse om, at du ignorerer? Er du holde på din nuværende “? Rigtige sted &"; At være i det rigtige sted er ikke en permanent plads. Du er på det rigtige sted til at modtage den næste clue, der vil tage dig til det næste rigtige sted.

Vid, at du &'; re på det rigtige sted. Følg spor

fred

1. Hvordan jeg helbredt min brudte liv
  2. Højesteret Cuts 4th ammendment og OK forestående Search & Beslaglæggelse som Amerikas frihed…
  3. Support Animal Organisationer i at spare skabninger på vores planet
  4. Jeg har ret - Du tager fejl. The Fight at være rigtigt
  5. Hvordan skal man behandle med din vrede i konstruktive måder
  6. Siddende i Stilhed Åbner Et hjerte
  7. Formålet med Nada Yoga er Transforming Egoet
  8. 12 måder at finde fred
  9. Hvorfor taget Bliver Outsourced i Data Entry?
  10. The Harbor Inden
  11. Kun 5 minutter til pause fra TEA
  12. Hvad er din indre tilgang til sande rigdom og overflod?
  13. Er du Indbydende Security Ridebukser til dit hjem eller Small Business?
  14. Dette Too Shall Pass
  15. Perception er på min livs rejse!
  16. Hvordan Flytning virksomheder arbejder
  17. Jesus møder Muhammad (Kapitel seks: Nogle tanker om vold)
  18. Afstressende for Bekymrede Folks
  19. Journaling: en bevægende meditation
  20. Forskellige typer data Behandling og Data Processing Services.