Organ Udvikling Teori Backs canadiske Narkotika Mulighed for at bekæmpe kræft Gentagelse

En ny undersøgelse offentliggjort i Cell Stilkene har genoplivet en gammel teori opbakning undersøgelse af udviklingen orgel på en bestemt måde at forstå, hvordan brystkræft udvikler og vokser. Forskere er konstant på udkig efter nye måder at nedbringe antallet af sager relateret til brystkræft, og canadiske stoffer som generisk Letrozol ordinere til de foretagne ændringer. Menneskelige organer udvikle sig i embryonet, og genoplivede teori, der først blev offentliggjort i 1800-tallet støtter det synspunkt kræft udvikler sig på samme måde som godt.

Forskere baseret på Salk Institute for Biological Studies i Californien opdagede innovative metoder at forudsige og bestemme kræftbehandlingen på individuel basis. Genetiske signaturer er ofte ansvarlige for vækstfaktorer. Forskere opdagede stamceller hos mus inden brystvæv demonstrerede lignende tendenser findes i brystkræft. Salg

Normalt vækst af væv påvirkes, når kræft strejker. Den genetiske sammensætning er forstyrret fører til unormal vækst af normalt væv. Den menneskelige krop modtager impulser vejledende vækst af organer inden for den sunde foster. Signaler er afhængige af instruktioner modtaget i kroppen og eksterne faktorer, herunder miljømæssige ændringer. Under normale omstændigheder, udvikling af organer forekommer naturligt, som stamceller modtager korrekte instruktioner og ændres tilsvarende initiering væksten af ​​organvæv.

Brystvæv dannes på samme måde fra stamceller. Så snart signalsystem er forstyrret af cancer, bryst celler indikerer unormal vækst optræder som stamceller. Julius Cohnheim og Francisco Durante foreslog teorien i 1870 at finde en sammenhæng mellem kræft vækst i mennesker og celler, der stoppede udvikler sig normalt ud fosterstadiet.

Den aktuelle undersøgelse følger den samme proces med at identificere karakteristika vist gennem genetiske signaturer i stamceller. Det har hjulpet forskere etablere et mønster, hvor karakteristika for abnorme kræftceller kan identificeres præcist og klassificeret til at udvikle effektive måder at forebygge unormal vækst. Symptomerne kunne identificeres fører til tidligere kur med canadiske lægemidler. Aldersrelateret kræft kan kategoriseres mere effektivt.

For allerførste gang, forskerne var i stand til at bestemme den nøjagtige måde, hvorpå signaler var i stand til at indlede stamceller i føtale brystet. Cellerne blev overraskende fundet lige før fødsel indikerer celler havde brug for en konkret udviklingsmæssig tilstand eller stemning, før du tænder ind i stamceller. Forskerne fandt en rigelig forsyning af stamceller-lignende celler i brystet af mus for at kunne isolere dem ifølge genetiske adfærd.

signaturer identificerer vækstmønster i mus svarede til kræft vækstmønstre fundet i humane bryst-. Det var især tilfældet i konkrete tilfælde af kræft ligesom triple-negative undertype aggressiv brystkræft. Design terapi henhold til en præcis signatur mønster etableres gennem stamcelleforskning vil nu være muligt.

Folk køber Femar og andre generiske canadiske lægemidler til effektivt at behandle metastatisk brystkræft. Terapeutisk behandling planer kan nu bruge disse lægemidler til behandling af bestemte stadier af brystkræft. Er behov for en konkret landskab før normale celler i brystet blive til stamceller. Yderligere forskning ved hjælp af væv menneskelige bryst kan være behov for at etablere forbindelse mellem kræft vækst og genetiske signatur, men linket er nu etableret og vil hjælpe lægerne behandle patienter baseret på unikke parametre fundet i individer

1. Fordelene ved Soy: Truth og konsekvenser
  2. Fordele og ulemper ved Opretning
  3. Udøver med diabetes
  4. Fordøje Ofte ubehagelig Historie slankekure
  5. Kønsvorter symptomer og behandling
  6. Preeclampsia Truer Mor og barn
  7. Ser man på diabetes Around The World
  8. Tilbage til skolen øjenundersøgelse
  9. Kræft er en forebygges sygdom af vores vestlige livsstil
  10. E-vitamin kan vise Deadly, men så igen ...
  11. Er Statiner den nye Gateway Drugs?
  12. Hvordan dette Dallas mesotheliom advokat hjælper med at beskytte rettigheder Mesotheliom Ofre
  13. Ubehandlet Piskesmæld og kroniske nakkesmerter
  14. Bivirkninger af Acne Narkotika
  15. Hvad Er Natural egentlig?
  16. Oplev Underliggende Sundhed Betingelser Ved at se på dine negle