Hvor Essential Oils adskiller sig fra tørrede urter

æteriske olier er hjertebanken af ​​planteriget, og er måske den mest spændende livgivende stof, vi har i verden i dag. De repræsenterer i planter, hvad blodet repræsenterer i menneskeheden - liv! Denne hjerteslag er den energi, der blev oprettet for at levere de næringsstoffer i hver eneste celle i kroppen

Defineret:. Æteriske olier er de subtile, flygtige væsker, der er destilleret fra planter, buske, blomster, træer, buske og frø .

En gammel proces, destillation olie er en delikat og præcis kunst, der er blevet næsten glemt. Videnskab er lige nu igen opdage den utrolige helbredende kraft af æteriske olier, og begynder at anerkende deres værdi for vores sundhed.

mere potent end urter ...

At være koncentreret, Olierne indeholder stort set alle de planter helbredende næringsstoffer, iltende molekyler, aminosyre-forstadier, coenzym A faktorer, spormineraler, enzymer, vitaminer, hormoner og meget mere. Og fordi de er koncentreret, EO s er fra 50 til 70 gange mere potent end terapeutisk urter eller planter, de er afledt af. I modsætning til tørrede urter, der kan tabe op til 90% af de helbredende næringsstoffer og ilt molekyler, æteriske olier ikke. Forskning viser endvidere, at æteriske olier, når anvendes på huden vil trænge hver enkelt celle inden for 20 minutter.

Da den meget livskraft af planten er indeholdt i EO s, og fordi denne livskraften synergizes så positivt med den menneskelige krop , æteriske olier bliver nu betragtet som medicin af nogle af verdens mest fremtrædende læger.

Klinisk forskning viser, at æteriske olier har den højeste hyppighed af enhver fysisk stof, man kender, skaber et miljø, hvor sygdom, bakterier , virus, svampe, osv, kan ikke leve.

Den seneste forskning har også vist, at mange af de såkaldte "super bugs", der har moderne medicin så bekymret, ikke kan overleve i tilstedeværelse af æteriske olier ... har heller ikke været nogen patogen vides at modstå EO s ved at mutere.

Bedst af alt, er frit tilgængelige og sikker til brug i hjemmet 100% rene, terapeutiske klasse æteriske olier. Mange mennesker diffuse olierne i atmosfæren i deres hjem, hvilket skaber en virus fri og behageligt miljø. Mange af de olier der anvendes direkte på huden til at modtage næsten øjeblikkelig gavn af mange lidelser.

Andre inhaleres til lindring af hovedpine, kvalme, følelsesmæssig frigivelse osv

Naturens mest effektive Levering Agent ...

Da æteriske olier indeholder så høje mængder af oxygenating molekyler, de fungerer som en effektiv levering middel til at bringe fødevarer næringsstoffer gennem cellevæggen at fodre cellekernen.

Uden en tilstrækkelig indgiftsmiddel at hjælpe cellen til at modtage nødvendige næringsstoffer, kan cellen blive frataget behov ernæring. Uden tilstrækkelig ernæring, cellevæggen tykkere hindre yderligere levering af næringsstoffer. Når fejlernæring sker, cellen begynder at forringes, hvilket skaber en vært for sygdomsfremkaldende patogener. Æteriske olier er kendt for deres evne til at "flyve" gennem tykkeste cellevægge. De har evnen til at genoprette syge og underernærede celler tilbage til sundhed. Faktisk EO s er naturens mest effektive katalysator og levering middel til fodring kroppens flere trillioner celler

naturlig sundhed

1. Sundhed Kost - knægt, BRATT, bratty kost for gastrointestinale problemer
  2. 3 Tegn tiden er inde til en Food-Based Detox
  3. Kiropraktik Q & A MED DR. Og fru. NICOLAI
  4. 5 Super Grønne, der vil fodre din følelse af eventyr
  5. Boost din krop styrke, bedre immunrespons!
  6. Hvordan til at lindre sinus pres gennem naturlig retsmidler