Yorkshire Three Peaks

Jeg har købt nogle nye udendørs kit bare sidst, og som følge heraf besluttede jeg ønskede at retfærdiggøre min udgifter ved at skabe mig selv en udfordring, jeg vælger på Yorkshire tre toppe, udfordringen er at bestige de tre højeste bjerge i Yorkshire - Whernside, Ingleborough og Pen-y-Ghent. Typisk det &'; s alle 3 på én dag, men dette føles for meget af en udfordring for forfatteren ok Jeg agter at gøre en hver dag. Jeg vælger min nylig købt gear og Ken hunden og hoved for min overnatning i Ingleton.

Jeg beslutter at tackle Ingleborough til at begynde med, det er ikke det højeste, men ser mere skræmmende langvejs fra, natten før jeg forberede min vej at vælge en, der ikke vil være det vigtigste spor, som jeg ønsker at holde sig væk fra de andre vandrere. Jeg vælger på en cirkulær gåtur finish gør en spadseretur ved siden af ​​en flod. I &'; m vågen og ud af døren sharpish næste morgen ikke at lade de dystre vejr stoppe mig. Hunden og jeg afværge langs grus trail ivrige efter at gå. Jeg var præcis om denne måde, er der ikke partiets af andre vandrere, men jeg hurtigt falder i samme skridt med en familie, at komme forbi dem og derefter få overhalet som vi har korte pauser eller pause for at beundre panoramaet.

Hunden er en meget god motivator gør tempoet fra tid til anden at trække mig op faldt, hans fire lemmer gav ham en fordel. I sidste ende vi ankommer på toppen, og scenen er storslået at gøre det hele værd, kan jeg skimte den vigtigste rute, som ser overbelastet men ser en hel del lettere, end det, jeg for nylig har behandlet. Jeg øje på familien igen, og jeg er jaloux på deres al-fresco dining, virkelig skal huske sandwich næste gang! Lige efter et pusterum er vi &'; re ud igen, min nedadgående sti er en stejl en, så jeg vælger min vej ned meget omhyggeligt meget til Hunden &'; s irritation, vi endelig komme til bunds, men har floden gåtur, inden vi ankommer igen på bilen. Det virkede som en fantastisk idé i går, men jeg &'; m beklager det i øjeblikket, efter en mens køretøjet vises i syne og hunden, og jeg er færdig for i dag

Næste jeg skal tackle Whernside, jeg følger til hovedstolen. spor i dag som min udvidede vandretur i går har forladt mig ondt. Whernside er den største af toppene og trods det faktum, at vejen ikke er så stejle som Ingleborough det er en større vandre. Ruten snor sig langs den velkendte Settle-Carlise Jernbane i en periode, en rollator 1st panorama på stien, der består af ærefrygt inspirerende Ribblehead viadukt. Hurtigt nok den industrielle mesterværk er gået, og opstigningen påbegyndes. Ken og min frokost er de primære drivkraft. Vi når toppen og panoramaet er storslået, endnu en gang begrunder vandretur til toppen.

Vi har begge vores mad derefter ud på at gøre vejen tilbage, den nedadgående kursus er mere alvorlig end vejen op og jeg glider ned, heldigvis har jeg masser af polstring på min bagdel som et resultat ingen skade bare at min stolthed! Hunden og jeg opnå bunden af ​​Whernside alligevel stadig har lidt afstand til at rejse ankommer til bilen, heldigvis er det en flad sti lige ned i bunden af ​​dalen dermed jeg kan komme videre med at nyde de behagelige scener i stedet at koncentrere sig om sted til sted mine fødder næste.

Endelig Pen-y-Ghent vinker, er mit drev desværre mangler i dag, men jeg starter ud på samme måde. Pen-y-Ghent er startstedet for de mennesker, selvsikre nok til at gøre det hele i tolv timer. Jeg kan se, hvorfor, fordi det er let den blideste og smukkeste vej, mine kolleger vandrere synes mere aimiable også. Ikke engang drenching jeg får i regnbruser, der ender alt for hurtigt, selv for mig at prøve min nylig købt vandtæt gear, gør ikke &'; t reducere mine spiritus. Hunden og jeg er hurtigt på topmødet og beundrende panorama, jeg overvejer tilbage i de sidste adskillige dage og tage i hvad jeg &'; ve tackles – i alt 2142 meter klatrede (derefter ned igen) og 24 miles gik. Jeg begynder at overveje om den næste aktivitet, men først I &'; ve fik at komme ned Pen-y-Ghent

Er du søger for at finde nogle nye gåture og vandreture udendørs gear, hvis så lære om fantastisk valg på! Min Outdoor Store

1. Sådan køber du en Løbebånd - Find den rette model til den rigtige pris
  2. Ben Nevis Challenge
  3. Vellykket Personlig Coaching med telefon Rådgivning
  4. Hvorfor camping Udflugter gøre ideelle Ferie for Young Ones
  5. Bliv Gåture Entrepreneur
  6. Pool udødelighed - Amritsar
  7. Gåture 10.000 skridt om dagen - Fem tip til hvordan det skal gøres
  8. Noget Wicked This Way Comes ...
  9. Fitness Gåture Trin for trin
  10. Vokse højere øvelser, vil det hjælpe dig med at vokse højere?
  11. Guide til planlægning Easy Paleo Måltider
  12. Fat-Burn, Interval & Cardio Løbebånd Motion
  13. Hvad naturen kan lære os Mens Gåture
  14. Forebyggelse Hund Angreb til Joggers
  15. Den måde at træffe beslutning om en GPS eller SATNAV rigtige for Walkers